Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Tom Boere

Gestart door Collingwood, juni 22, 2021, 17:02:22

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:39:23
Is niet waar, ik ben een realist, niet iemand die zijn kop in zijn kont steekt om de waarheid niet te zien.
Van Dale zegt het volgende:
re·a·list (de; m,v; meervoud: realisten)
1
iem. die alleen rekening houdt met de feiten
2
aanhanger, beoefenaar van het realisme (2)

Ik twijfel... gezien zijn laatste seizoenen snap ik je... gezien dit seizoen niet:
https://m.youtube.com/watch?v=wcItkU_I4MU

Ik hou het op een selectieve realist met lichte neiging tot het negatieve....

hobbes

Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 02:40:48
Dus jij vind dit DE spits voor Cambuur?

Er is blijkbaar met een aantal gesproken, maar die wilde of konden niet komen. Dus dit is blijkbaar de spits voor Cambuur. Jij als realist zou dat toch juist moet moeten erkennen.

Eewal

Ik ben eerlijk gezegd helemaal niet zo negatief over onze 2 aangetrokken spitsen. Niets is zeker, maar ik gok dat zij qua instelling juist heel goed passen bij het geraamte dat er al staat. En dat is een team dat altijd keihard werkt en nooit verzaakt. Dat is de basis om te kunnen overleven in de Eredivisie. In het verleden hebben we genoeg spelers gehad die het een rotzorg was hoe hoog Cambuur aan de eindstreep eindigde. Ze waren of gehuurd of ze gebruikten Cambuur puur om jaar erop hogerop te kunnen. Je maakt niet zomaar 33 goals in een seizoen bij een club als Top Oss, ik geef hem echt het voordeel van de twijfel..

Vlampiep

Onze twee nieuwe spitsen hebben in het verleden laten zien dat scoren voor hun geen probleem is.
Een spits moet worden bediend door zijn ploeggenoten.
Ik zie in deze selectie voldoende potentie om hier aan te voldoen.
Deze twee jongens willen zich hier echt wel gaan profileren, waarmee we hopelijk weer een prachtig seizoen tegemoed gaan.

DJB

Haalt Cambuur een spits die er vorig jaar 30 in het netje heeft gelegd en hij scoort dit seizoen maar 8 dan valt het tegen op basis van de verwachtingen.
Zekerheidjes bestaan niet.

Bankzitter

Boere had dat probleem bij Twente. Kwam binnen met hoge verwachtingen en veel meer druk.
Als Boere (of Hendriks) zorgen dat Jacobs en andere spelers vrijkomen, dan is dat ook prima voor het team.

fred

Ik hou mij vast aan de reactie van Eewal. Beter kun je het eigenlijk niet zeggen.
Iedereen verdiend een eerlijke kans natuurlijk. Hopelijk verrassen ze ons en gaan we meer dan 20 doelpunten maken aankomend seizoen  |:)

Zuid1991

Aan de uitleg in interviews en het spelsysteem van Cambuur is te lezen dat Boere vooral meters moet maken in teambelang.
Kortom, het team waar meerdere spelers in staan die kunnen scoren zal belangrijk zijn en dus niet afhankelijk van 1 scorende spits.

Bankzitter

Zo zie ik het ook. Een scorende spits is relatief duur (zeker twee).
Een spits die het team beter laat functioneren en anderen laat scoren kost minder.

D.H.Skolten

Citaat van: hobbes op juni 23, 2021, 08:47:17
Er is blijkbaar met een aantal gesproken, maar die wilde of konden niet komen. Dus dit is blijkbaar de spits voor Cambuur. Jij als realist zou dat toch juist moet moeten erkennen.
Dat is een trieste realiteit dus. Kortom, niemand van waarde wil hier komen.

D.H.Skolten

Ik wil graag positief zijn, maar niet ten koste van de realiteit. Als Eagles ofzo m had gehaald had iedereen ze hier uitgelachen.

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 19:06:19
Dat is een trieste realiteit dus. Kortom, niemand van waarde wil hier komen.
wie had jij hier dan willen zien?

Bens

Ik zou wel willen weten met welke spitsen Cambuur heeft gesproken en die niet wilden komen.

Zuid1991

Citaat van: D.H.Skolten op juni 23, 2021, 19:11:54
Ik wil graag positief zijn, maar niet ten koste van de realiteit. Als Eagles ofzo m had gehaald had iedereen ze hier uitgelachen.
Boere had met dat spelsysteem daar amper een bal geraakt.
Ik denk dat Boere ons wel eens positief kan verassen met ons spel, diepgang, snelheid, voorzetten.
Tuurlijk weet ik dat het in eredivisie anders gaat.
Maar kijk naar r.k.c.
Loopt daar een spits die er 15 heeft gemaakt?
Nee dus. Maar het voetbal is daar wel redelijk naar voren en men heeft daar ook meerdere spelers die weten te scoren.

Destroyer

Citaat van: Bens op juni 23, 2021, 19:28:37
Ik zou wel willen weten met welke spitsen Cambuur heeft gesproken en die niet wilden komen.

Druyf, moest 5 ton hebben jaar. Calvin is vertrokken naar buitenland... Cambuur heeft samen met GAE en rkc nu eenmaal laagste spelersbudget van eredivisie dus moet je creatief zijn en buitenkansjes halen. Helaas de realiteit...
** Poolwinner 18/19 - 21/22