Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
34 gasten, 3 leden
gobo, mathijs901, Bankzitter

Maxim Gullit

Gestart door justremco, augustus 27, 2021, 18:12:20

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Citaat van: Montana op januari 03, 2022, 22:50:06
Valt me trouwens op dat deze jongen giga veel traint (volgens mij met een personal trainer) naast zijn trainingen op de club.
Z'n moeder ging natuurlijk ook nog een periode met Badr Hari. Geen idee hoe dat er in het (dagelijkse) gezinsleven aan toe ging en/ of ze toen ook samen leefden, maar anders wordt je natuurlijk ook wel be?nvloed door Badr zijn trainingsarbeid.
Niet gek trouwens: de voetbalgenen en de flair van Ruud en dan de vechtersmentaliteit van Badr.

Treb

Citaat van: SCC op januari 04, 2022, 10:01:34
Z'n moeder ging natuurlijk ook nog een periode met Badr Hari. Geen idee hoe dat er in het (dagelijkse) gezinsleven aan toe ging en/ of ze toen ook samen leefden, maar anders wordt je natuurlijk ook wel be?nvloed door Badr zijn trainingsarbeid.
Niet gek trouwens: de voetbalgenen en de flair van Ruud en dan de vechtersmentaliteit van Badr.

Hij het eerder de voetbalgenen van Badr en de vechtersmentaliteit van Ruud

Specuveter

Dan val je nog een half uur in om je te laten zien
Een vd eerste dingen die hij deed was gevaarlijk balverlies lijden waar een kans uit ontstond.
Vanaf zijn kant regende het daarna voorzetten(waar was Maxime??)
Daarna veroorzaakte hij bijna nog een penalty
Nee...echt goed invallen was dit niet. :zucht

grijskijker

Citaat van: Specuveter op januari 23, 2022, 09:37:42
Dan val je nog een half uur in om je te laten zien
Een vd eerste dingen die hij deed was gevaarlijk balverlies lijden waar een kans uit ontstond.
Vanaf zijn kant regende het daarna voorzetten(waar was Maxime??)
Daarna veroorzaakte hij bijna nog een penalty
Nee...echt goed invallen was dit niet. :zucht
Vooral van die Japanner en dat was de tegenstander van Joosten en later Kiss, als die jongen meer zelfvertrouwen krijgt komt het wel goed met hem(als centrale verdediger) en het is een jonge vent..

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op januari 23, 2022, 09:41:48
Vooral van die Japanner en dat was de tegenstander van Joosten en later Kiss, als die jongen meer zelfvertrouwen krijgt komt het wel goed met hem(als centrale verdediger) en het is een jonge vent..
En gisteravond was het verstandig om Sylla te wisselen en omdat er geen andere speler dan Gullit beschikbaar is voor die plaats,mkreeg hij volgens mij opnieuw een invalbeurt.
Deze jongen moet leren sober te spelen en niet meer willen dan hij op dat moment aankan.
Heeft overigens alle ingredi?nten om te kunnen groeien tot een degelijke en goede centrale verdediger.

Noordcambuur

Ben ik volledig met je eens laat hem eerst eens goed verdedigen en daarna kan hij verder bouwen aan zijn toekomst.
Stapje voor stapje?

Bankzitter

Het is de vierde keus achter Bangura, Sambissa en Sylla voor linksback.
Niet verrassend dat je dan veel kwaliteit inlevert.

Toen AZ de bal in de 16 ging pompen was hij wel nuttig met meer lengte erbij.

Tanjajeah

Citaat van: Bankzitter op januari 23, 2022, 10:02:31
Het is de vierde keus achter Bangura, Sambissa en Sylla voor linksback.
Niet verrassend dat je dan veel kwaliteit inlevert.

Toen AZ de bal in de 16 ging pompen was hij wel nuttig met meer lengte erbij.

Is totaal ongeschikt als back voor dit Cambuur. Mist de versnelling, snelheid en wendbaarheid zoals Bangura en Sylla dat wel hebben. Is een centrale verdediger, die zich nog wel heel erg moet ontwikkelen. Het is alsof je Schouten op de back zou zetten.

J.v.G.

Ik hoop tegen beter weten in dat zijn blessure mee valt, sterkte met je herstel Max!

Noordcambuur

papier

Moet worden geopereerd, balen!

Collingwood

Wel erg sneu, zo'n invalbeurt. Beterschap!
Kalmte alleen kan u redden.

Huizen

Hoe is de situatie met Maxim eigenlijk? Op wedstrijddagen in de sportschool, niet bij uitwedstrijden aanwezig? Of heeft hij geen contract meer  :?

justremco

Citaat van: Bussum op augustus 21, 2022, 11:02:59
Hoe is de situatie met Maxim eigenlijk? Op wedstrijddagen in de sportschool, niet bij uitwedstrijden aanwezig? Of heeft hij geen contract meer  :?

Is pas rond of na de winterstop fit

Tanjajeah

Ligt er inmiddels bijna een jaar uit, weet iemand hoever hij is qua revalidatie/trainingsopbouw? Aflopend contract met een optie die niet gelicht gaat worden schat ik, dus afwachten of hij uberhaupt nog wedstrijden voor Cambuur gaat spelen..