Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Roberts Uldriķis

Gestart door justremco, augustus 31, 2021, 16:01:57

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het mooiste is nog een seizoen houden , team erom heen bouwen en dan de hoofdprijs vangen.
Maar als er nu al een bod van 2/2.5 miljoen zou komen , dan moet je wel verkopen.

En dan kijken of je bijv. Bangura een verbeterd contract kan geven om die een jaar extra hier te houden.

Specuveter

Denk dat een Fenerbah?e wel meer kan betalen.

mario

Turkse clubs bieden vaak in een aantal vage opties (x-bedrag bij kampioen, x bedrag bij europees voetbal etc.) en dan betalen ze over het algemeen ook moeilijk. Was ook 1 van de redenen dat Kallon niet halverwege het seizoen voor 3ton mocht vertrekken.

sccvl

Citaat van: mario op juni 13, 2022, 09:27:48
Turkse clubs bieden vaak in een aantal vage opties (x-bedrag bij kampioen, x bedrag bij europees voetbal etc.) en dan betalen ze over het algemeen ook moeilijk. Was ook 1 van de redenen dat Kallon niet halverwege het seizoen voor 3ton mocht vertrekken.

Dat was ook precies hetgeen wat ik wou aankaarten inderdaad, en maar afwachten hoe je uiteindelijk betaald krijgt. Kan me de transfer van NEC'er Nuytink nog herinneren ook allemaal moeilijk en vaag met betalingen.

Je kunt het weigeren maar als die jongen op een gegeven moment zijn zinnen erop gezet heeft is het ook moeilijk hem te behouden of ?berhaupt te laten verlengen.

Bankzitter

Cambuur ontkent de geruchten. Dat zal nog wel de hele transferperiode zo doorgaan met Uldrikis.

hobbes

Citaat van: sccvl op juni 13, 2022, 10:16:58
Dat was ook precies hetgeen wat ik wou aankaarten inderdaad, en maar afwachten hoe je uiteindelijk betaald krijgt. Kan me de transfer van NEC'er Nuytink nog herinneren ook allemaal moeilijk en vaag met betalingen.

Je kunt het weigeren maar als die jongen op een gegeven moment zijn zinnen erop gezet heeft is het ook moeilijk hem te behouden of ?berhaupt te laten verlengen.

Hij kon/kan ook naar de serie A volgens de geruchten maar hij heeft zelf aangegeven dat hij bij Cambuur wil groeien.

Bankzitter

Eerst maar eens op vakantie sturen straks trouwens... hij is nog steeds aan het ballen waar anderen lekker op het strand liggen.

sccvl

Citaat van: Bankzitter op juni 13, 2022, 12:18:02
Eerst maar eens op vakantie sturen straks trouwens... hij is nog steeds aan het ballen waar anderen lekker op het strand liggen.

Volgens mij vorig jaar ook aangesloten rechtstreeks na het einde van de competitie in Letland. Daarom ook niet verkeerd om even de zon op te zoeken, en te overdenken wat die graag zou willen. Kan me wel voorstellen dat die zich in Leeuwarden zou willen blijven ontwikkelen maar dit zie ik persoonlijk dan ook graag terug in de vorm van een contractverlenging zodat die straks niet gratis de deur uitloopt.

justremco

Citaat van: sccvl op juni 13, 2022, 13:39:30
Volgens mij vorig jaar ook aangesloten rechtstreeks na het einde van de competitie in Letland. Daarom ook niet verkeerd om even de zon op te zoeken, en te overdenken wat die graag zou willen. Kan me wel voorstellen dat die zich in Leeuwarden zou willen blijven ontwikkelen maar dit zie ik persoonlijk dan ook graag terug in de vorm van een contractverlenging zodat die straks niet gratis de deur uitloopt.

Heeft nog 1+1 dus zat zal wel een beetje meevallen

sccvl

Citaat van: justremco op juni 13, 2022, 15:25:01
Heeft nog 1+1 dus zat zal wel een beetje meevallen

Ah de +1 was ik niet van op de hoogte, dat is prettig inderdaad.

ruubmac

2 assists zag ik gisteren  :thumbsup

veteraan

Het lijkt erop dat er toch concrete belangstelling is

Bel Dallinga maar alvast !

Lore

Citaat van: veteraan op juni 17, 2022, 14:14:50
Het lijkt erop dat er toch concrete belangstelling is

Bel Dallinga maar alvast !

Heb je ook iets van een bron?

J.v.G.

Citaat van: Lore op juni 17, 2022, 14:16:02
Heb je ook iets van een bron?
Moet dat dan? Hier kan en mag je roepen wat je wil..

Eewal

Citaat van: J.v.G. op juni 17, 2022, 14:41:53
Moet dat dan? Hier kan en mag je roepen wat je wil..
Dallinga is in het MCL gesignaleerd. Er ligt een driejarig contract voor hem klaar!