Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Roberts Uldriķis

Gestart door justremco, augustus 31, 2021, 16:01:57

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 17, 2024, 15:25:11
?Er is wat ge?nformeerd naar Roberts Uldrikis, verder niet?, zegt De Jong in het LC.
ik vraag ook wel eens wat aan  :P

De Gast

Dan mutte ze as de bliksem een etalage optuigen.

oost

Citaat van: De Gast op januari 17, 2024, 19:07:18
Dan mutte ze as de bliksem een etalage optuigen.

En dan van der water er maar snel uithalen? Heeft misschien een afschrikkend affect op potenti?le klanten :devil :( :devil

EdsjeSCC

We hebben 11 van de 14 officiele wedstrijden onder Henk biet verloren. En er zaten een paar heel knappe uitoverwinningen bij.. Ik kan niet begrijpen waarom mensen niet inzien wat de waarde van Uldrikis in dit geheel is. Weet ook wel dat er nog veel beter moet en kan, maar goed

Leovardia

Citaat van: EdsjeSCC op januari 17, 2024, 19:44:01
We hebben 11 van de 14 officiele wedstrijden onder Henk biet verloren. En er zaten een paar heel knappe uitoverwinningen bij.. Ik kan niet begrijpen waarom mensen niet inzien wat de waarde van Uldrikis in dit geheel is. Weet ook wel dat er nog veel beter moet en kan, maar goed

De spijker op sien hasses Edsje!

PePe

Citaat van: EdsjeSCC op januari 17, 2024, 19:44:01

Of de waarde van HENK!!

grijskijker

Citaat van: Grijskijkert op januari 17, 2024, 15:25:11
?Er is wat ge?nformeerd naar Roberts Uldrikis, verder niet?, zegt De Jong in het LC.
NEC en een buitenlandse club...

SCC

Dan vrees is voor Bas Dost, dat daar dus nog meer achterweg komt.

Ik gun Uldrikis wel een stap. Ik zie zijn waarde voor ons zeker (qua spel), maar vind wel dat hij in een ander type spelopvatting, beter tot zijn recht komt.
2 spitsen systeem, waarbij er een scorende/ lopende diepe spits met hem speelt.
3-5-2 zou hem ook goed liggen. Zowel voor de buitens, de (lopende) middenvelders als de speler direct naast hem.

Dus als we er nog goed aan kunnen verdienen, dan zeg ik doen. Maar dan moet er wel ?cht een goede spits voor terugkomen. Een spits die meer doelpunten maakt is niet zo moeilijk, maar qua spel? En met de huidige selectie (er gaan nu niet ineens nog 3 spelers bij komen), denk ik dat je meer aan Uldrikis hebt dan aan een scorende spits. Want zonder Uldrikis als aanspeelpunt/ rustpunt in de opbouw op helft tegenstander, zie ik deze selectie niet snel tot veel uitgespeelde mogelijkheden komen. Dan kun je wel een scorende spits hebben, maar de bal moet daar wel komen.
Dus blijft hij, dan ben ik ook tevreden.

Stiens

NEC heeft toch hoop ik ook wel gezien dat Roberts de Eredivisie niet aankan  :insane

Specuveter

Als Uldrikis weggaat Kaars van Helmond halen.

sunderland

Citaat van: Stiens op januari 18, 2024, 12:17:02
NEC heeft toch hoop ik ook wel gezien dat Roberts de Eredivisie niet aankan  :insane
hebben die niet zijn eerste seizoen eredivisie gezien?  2 e was minder ook omdat Henk ziek werd en toen een hampelman aan het roer kwam waar iedere speler veel slechter van werd

sunderland

Citaat van: Specuveter op januari 18, 2024, 12:23:55
eens. Een klasbak

Galdiano

Is niet te betalen qua transfersom.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC

Citaat van: Galdiano op januari 18, 2024, 12:34:57
Is niet te betalen qua transfersom.
En totaal ander type. Dan moet ons spel ook anders

grijskijker

Evan Rottier komt eerder denk ik...