Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-Dkv

Gestart door Specuveter, november 26, 2021, 19:29:38

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Treb op november 30, 2021, 01:03:28
?k luister even OF podcast.. wat is die Arjen de Boer toch een verschrikkelijke vent.  :R

Alleen al de toon van zijn stem. Dan heb ik het nog niet eens over inhoud...
Area 58

Treb

Joey Veerman.

,,Die wedstrijden moeten wij gewoon winnen. Want ik denk dat wij een betere selectie hebben dan Cambuur.?

Gewoon winnen. Gewoon.

hobbes

Citaat van: Treb op december 06, 2021, 00:19:37
Joey Veerman.

,,Die wedstrijden moeten wij gewoon winnen. Want ik denk dat wij een betere selectie hebben dan Cambuur.?

Gewoon winnen. Gewoon.

Een betere selectie is nog geen beter team

Montana

Ik kan echt alleen nog maar aan deze wedstrijd denken.Vrijdag in Tilburg gewoon heel blijven  :D

AL

Zo jammer dat dit zonder publiek gespeeld gaat worden ;(

thankyou

Citaat van: AL op december 06, 2021, 15:37:18
Zo jammer dat dit zonder publiek gespeeld gaat worden ;(
Echt verschrikkelijk.  ;( ;(  :( :(
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Inferno-058

Hopelijk veel actie buiten het stadion.

CambuurAmersfoort

Op dezelfde dag ook de klassieker...zulke wedstrijden speel je toch voor het publiek...
Je weet ook dat het buiten het stadion chaos wordt omdat iedereen toch daarheen gaat komen...

Blijft een bizarre maatregel dat we van vol naar leeg moesten...had dan 50% toegestaan

Specuveter

Ze hebben het over verlichting van de maatregelen.
Mischien hopen tegen beter weten in.

papier

Ik zie het, tot mijn grote verdriet, niet gebeuren. Erg jammer want ik ben er van overtuigd dat we met het publiek een extra wapen hebben tegen Heerenveen. Dat hebben we in het verleden wel gezien.

Overigens is Heerenveen gewoon aan haar stand verplicht te winnen kijkende naar de budgetten en selectie. Maar wij maken zeker een kans, het verschil is kleiner dan in onze vorige eredivisie periode.

Bernardo

Citaat van: CambuurAmersfoort op december 07, 2021, 06:53:40
Op dezelfde dag ook de klassieker...zulke wedstrijden speel je toch voor het publiek...
Je weet ook dat het buiten het stadion chaos wordt omdat iedereen toch daarheen gaat komen...

Blijft een bizarre maatregel dat we van vol naar leeg moesten...had dan 50% toegestaan

Of 2/3 zoals begin van het seizoen. Echt kut dat deze wedstrijd met in deze periode valt. :R

De Gast

Op anderhalve meter prima te organiseren. Maar daar is wellicht niet eens over nagedacht. Gewoon alles eruit flikkeren. Nut of geen nut. Bijzonder dat dat allemaal zo maar kan.

Voor mij geen wedstrijd meer om naar uit te kijken, integendeel eigenlijk.

Unknown

Citaat van: Inferno-058 op december 07, 2021, 00:49:33
Hopelijk veel actie buiten het stadion.

Het zal mij niets verbazen dat het gebied rond het stadion afgezet wordt..

Echt deze pot zonder publiek, dat kan gewoon niet? deze is juist voor het publiek.
Desnoods testen voor toegang, maar een leeg stadion is zo treurig.. of verplaatsen.

Galdiano

Citaat van: Unknown op december 07, 2021, 20:09:22
Het zal mij niets verbazen dat het gebied rond het stadion afgezet wordt..

Echt deze pot zonder publiek, dat kan gewoon niet? deze is juist voor het publiek.
Desnoods testen voor toegang, maar een leeg stadion is zo treurig.. of verplaatsen.

Voor de volksgezondheid is het slimmer om het stadion wel vol te gooien.
Minder kans op besmettingingen dan dat iedereen bij familie, vrienden buren en weet ik veel wat de wedstrijden gaan zien. De meeste besmettingen vinden in de thuis situatie plaats.  l8l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Mochten we niet naar de wedstrijd kunnen dan hoop ik op iets anders.
Met zijn allen op een groot scherm kijken oid