Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-Dkv

Gestart door Specuveter, november 26, 2021, 19:29:38

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Achteraf is altijd makkelijk maar als een speler zoals Doke vandaag flipt kun je nog zoveel spelers sparen maar dan heeft dat allemaal geen nut en gooi je de beker in een fantastisch seizoen bij voorbaat al weg.
Daarbij kun je Bosbaard zeker aanrekenen het elftal de laatste 10 minuten overhoop te gooien. Het stond immers prima.

okkele

Citaat van: Vlampiep op december 19, 2021, 15:59:08
Gullif had nooit ingebracht mogen worden,

want?
ja, je gaat er in niveau op achteruit maar meer verdedigers waren er niet meer he?
als er mensen niet verder kunnen om welke reden dan ook dan moet je wel.
in dit geval ook nog het systeem omgooien was helemaal lastig geworden.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bens

Ik vindt dat Bosschaart woensdag en vandaag door het ijs is gezakt. Afgelopen woensdag door de bekerwedstrijd met zoveel wisselspeler te starten, dan neem je zo?n wedstrijd niet serieus. Vandaag door de wissels door Kallon en Schouten er tegelijkertijd uit de halen. Als het bestuur niet ingrijpt dan kan het weleens verkeerd aflopen, nu Henk lang afwezig blijft.

okkele

Citaat van: De Gast op december 19, 2021, 16:03:30
Achteraf is altijd makkelijk maar als een speler zoals Doke vandaag flipt kun je nog zoveel spelers sparen maar dan heeft dat allemaal geen nut en gooi je de beker in een fantastisch seizoen bij voorbaat al weg.
Daarbij kun je Bosbaard zeker aanrekenen het elftal de laatste 10 minuten overhoop te gooien. Het stond immers prima.
ik denk niet dat hij "flipt".
dit was gewoon even de toon zetten zoals dat hoort in een derby, het vuurtje opstoken.
ik reken hem niks aan , in engeland is dit normaal, daar spelen ze mannenvoetbal.
ik blijf er bij dat ons voetbal verneukt word door de pretty boys nijhuis en al die nijhuis-wannabe`s.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op december 19, 2021, 16:03:57
want?
ja, je gaat er in niveau op achteruit maar meer verdedigers waren er niet meer he?
als er mensen niet verder kunnen om welke reden dan ook dan moet je wel.
in dit geval ook nog het systeem omgooien was helemaal lastig geworden.

Als je Kallon er uit haalt voor Gullit, gooi je toch j?ist je systeem om?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EdsjeSCC

Gewoon Breij voor Kallon moeten doen

michello

Zo zonde dat dit duel uiteindelijk beslist wordt door de arbitrage. 
Wissel van Gullit was natuurlijk ook opmerkelijk en hij staat lucht te dekken bij de 1-2 maar daardoor verliezen we de wedstrijd niet.
Op naar 01-05. Dan is deze pot voor ons.

mario

Citaat van: okkele op december 19, 2021, 16:06:53
ik denk niet dat hij "flipt".
dit was gewoon even de toon zetten zoals dat hoort in een derby, het vuurtje opstoken.
ik reken hem niks aan , in engeland is dit normaal, daar spelen ze mannenvoetbal.
ik blijf er bij dat ons voetbal verneukt word door de pretty boys nijhuis en al die nijhuis-wannabe`s.
Hij wil de bal op kniehoogte onderscheppen en is gewoon te laat. Niet met gestrekt been en niet met de noppen naar voren. Raakt met zijn schoen de scheenbeschermer van die boer. Gaan een stel gierbeffers helemaal uit hun dak en daar reageert slapjanus dan weer op met een rode kaart. Echt een belachelijke beslissing die de hele wedstrijd heeft verneukt. Overtreding van Ewijk op Bangura vond ik al veel erger waarbij kans op ernstige blessure groter was.
Ook de allerlaatste minuut geeft hij eerst Bangura voordeel maar hij kan dit voordeel niet verzilveren omdat hij teveel uit balans is gebracht. Dan moet je alsnog fluiten en rood geven. Teveel beslissingen vielen in ons nadeel. Het verlies van deze wedstrijd kan je niet los zien van het matige optreden van de scheidsrechter.
Trouwens enige vorm van zelfreflectie is de man volledig vreemd gezien zijn interview bij espn.

Treb

Citaat van: mario op december 19, 2021, 16:17:56
Hij wil de bal op kniehoogte onderscheppen en is gewoon te laat. Niet met gestrekt been en niet met de noppen naar voren. Raakt met zijn schoen de scheenbeschermer van die boer. Gaan een stel gierbeffers helemaal uit hun dak en daar reageert slapjanus dan weer op met een rode kaart. Echt een belachelijke beslissing die de hele wedstrijd heeft verneukt. Overtreding van Ewijk op Bangura vond ik al veel erger waarbij kans op ernstige blessure groter was.
Ook de allerlaatste minuut geeft hij eerst Bangura voordeel maar hij kan dit voordeel niet verzilveren omdat hij teveel uit balans is gebracht. Dan moet je alsnog fluiten en rood geven. Teveel beslissingen vielen in ons nadeel. Het verlies van deze wedstrijd kan je niet los zien van het matige optreden van de scheidsrechter.
Trouwens enige vorm van zelfreflectie is de man volledig vreemd gezien zijn interview bij espn.

Dat je naar zo'n man nog wilt luisteren.

wiekie1969

Eerste 10 minuten waren weer dramatisch. Geen scherpte, niks. Net als tegen NEC. Jacobs nul duels gewonnen, suurtsje int kwadraat. Gullit stond lucht te dekken bij de 1-2. Met 10 man gelijkwaardig aan die lafaards. Hadden niet hoeven te verliezen.

denistel

die lui vonden de 1-1 ook wel best zo leek het ze waren eerder bang dat wij nog gevaarlijk
worden maar nu hadden we niks meer voorin helaas en gingen ze juist meer aanvallen

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op december 19, 2021, 15:25:03
We kunnen er lang en kort over lullen maar zoals ik het zie verliezen we voornamelijk door de arbitrage. Elk cruciaal twijfelgeval viel hun kant op. Het verschil tussen de handsballen van Mac-Intosch en Veerman is mij volstrekt onduidelijk, lijkt totale willekeur om de ene wel en de andere niet te bestraffen.

Om positief te eindigen: tot we het niet goed meer konden belopen voetbalden wij met 10 man makkelijker dan de tegenstander met 11. Van der Meer liet zien een groot talent te zijn en Uldrikis speelde echt een indrukwekkend goede wedstrijd. Gouden greep geweest om hem uit Zwitserland te halen.

Helemaal mee eens. Als dit niet een derby was dan zouden we zeggen een ongelukkig verlies maar heel veel vertrouwen in de rest van het seizoen. Als Maulun  iedere wedstrijd met wat meer gif zou spelen... daar zit ook nog steeds meer in. En Uldrikis is los.

Treb

Nu de boosheid weer wat gezakt is kan ik concluderen dat we met tien man beter waren dan hun met elf.

Nuff said.

Collingwood

Eerste seizoenshelft voorbij, 8e plek met 27 punten. Houden we dit vol dan eindigen we op 54 punten, wat de afgelopen vijf (volledige) seizoenen goed zou zijn geweest voor een top-6 klassering.

Kortom, we leveren vooralsnog een absolute topprestatie. Laten we dat vooral koesteren en proberen woensdag al een vervolg te geven.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Petje af voor het spel vandaag. Na 12 minuten was de wedstrijd in feite gespeeld. Dan wacht je eigenlijk op een afstraffing maar maak je het tegen een matig team toch nog tot de laatste minuut spannend. 11 tegen 11 hadden we ze gepakt!

Toch heeft de ts een groot aandeel in een onnodig verloren week.