Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-Dkv

Gestart door Specuveter, november 26, 2021, 19:29:38

Vorige topic - Volgende topic

Bens

Wat is die trainer een domme man met de de wissels, ik begrijp er niets van. Door hem hebben wij de wedstrijd verloren.

Holwerd voor Cambuur

Hier zeggen een paar 100% rood, maar her en der lees ik zelfs reacties van dkvers die het n?et rood waardig vonden?

Ik heb het niet gezien dus geen idee
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Bij die wissels hou je je hart vast. En binnen twee minuten raak.. had Henk dit ook gedaan?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Is echt enorme competitievervalsing eigenlijk zo, nu geen publiek en straks uit wel, net als bij feyenoord trouwens
Henk, held, bedankt

maikcambuur

Massaal naar dkv jongens? Busje van dkv opwachten!

Cambuur Groningen

Citaat van: Bens op december 19, 2021, 14:20:30
Wat is die trainer een domme man met de de wissels, ik begrijp er niets van. Door hem hebben wij de wedstrijd verloren.
ik begrijp het op zich wel, Kallon kon het niet meer belopen, gooi er twee verdedigers bij en ga gewoon 6-2-1 spelen. Als je niet wisselt en ze scoren nog dan vragen we ons af waarom er niet gewisseld is. Ik baal meer van de beslissingen van Makkelie, hij fluit de wedstrijd binnen een kwartier dood. Dat het vervolgens nog een wedstrijd wordt komt omdat we gewoon goed speelden.

Treb

Gullit kan echt niet.. en dan in zo'n wedstrijd inbrengen.

Bosschaart is totaal ongeschikt. Lang seizoen zonder Henk

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op december 19, 2021, 14:21:24
Bij die wissels hou je je hart vast. En binnen twee minuten raak.. had Henk dit ook gedaan?

NEE

wiekie1969

Paar verschrikkelijke suurten bij Cambuur. Schouten en Jacobs. Vreselijk. Die stronthappers winnen dankzij Makkelie. Niks meer, niks minder.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op december 19, 2021, 14:23:41
Gullit kan echt niet.. en dan in zo'n wedstrijd inbrengen.

Bosschaart is totaal ongeschikt. Lang seizoen zonder Henk
klopt  er moet zo snel mogelijk een nieuwe trainer komen want deze man komt zwaar tekort.

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op december 19, 2021, 14:24:45
klopt  er moet zo snel mogelijk een nieuwe trainer komen want deze man komt zwaar tekort.
Dat valt wel wat mee lijkt me? ze speelden echt niet slecht, Makkelie en zijn team gewoon zwaar onvoldoende

Bens

Graag een nieuwe interem trainer, deze man is volledig ongeschikt. Is door de mand gevallen.

Cambuur Groningen

Citaat van: Bens op december 19, 2021, 14:30:07
Graag een nieuwe interem trainer, deze man is volledig ongeschikt. Is door de mand gevallen.
hoezo?

grijskijker

Citaat van: maikcambuur op december 19, 2021, 14:23:19
Massaal naar dkv jongens? Busje van dkv opwachten!
Niveautje hoor :R

Bankzitter

Op zich is het niet onlogisch om op dat moment te wisselen omdat je het niet 80 minuten lang kan belopen.
Dus 2 verdedigers erbij is niet raar, om een punt over de streep te trekken zeker Tol. Gullit mist gewoon het niveau niet dus dat was een fout.

Over de hele wedstrijd stond het gewoon goed, we waren met 10 gelijkwaardig.
Maar snap in de emotie dat er zondebokken gezocht worden maar de TS steunen is beter dan ze af te branden. We moeten toch weer door.
Als we zo voetballen dan eindigen we ver boven dat zeilloze zooitje.