Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-Nec 16-12 (beker)

Gestart door hobbes, december 13, 2021, 09:34:56

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nou over en uit en op naar zondag en nu niet verliezen tegen dkv anders wordt het wel heel zuur.

De Gast

Wordt een beetje standaard. Beker weggooien in een goed seizoen.

michello

Er is wel een hoop duidelijk geworden vanavond, wat onze bankzitters betreft.  Doorselecteren komende zomer.

Bens

Citaat van: michello op december 16, 2021, 20:05:06
Er is wel een hoop duidelijk geworden vanavond, wat onze bankzitters betreft.  Doorselecteren komende zomer.Misschien al in de winterstop.

Vlampiep

Citaat van: michello op december 16, 2021, 20:05:06
Er is wel een hoop duidelijk geworden vanavond, wat onze bankzitters betreft.  Doorselecteren komende zomer.
Enkele zouden wat mij betreft deze winterstop mogen vertrekken, zoals Dodeman, Kiss en  Boere.
Komt er wat financi?le ruimte voor het eventueel huren van 1 of 2 spelers die een beter niveau aan tikken.

Trainert!

Op basis waarvan haal je krastev, kiss en boere. Lekker zitten slapen

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op december 16, 2021, 20:11:37
Op basis waarvan haal je krastev, kiss en boere. Lekker zitten slapen
Toppers kunnen we niet aantrekken vanwege het beschikbare budget. En soms tref je een goud haantje of een mindere speler.
Soms zit het mee en dan weer een tegen.

michello

Boere vind ik nog wel meevallen, heeft zeker in begin wel aardig gespeeld. Verder vallen de nieuwen (op Uldrikis en Tol na) tegen.

sunderland

Ik vind Boere een prima spits en als 2 e spits al helemaal. Vandaag was ie erg ongelukkig in een veel minder team. We draaien als een tierelier dus moeten we nu opeens doorselecteren ? Als je dat doet krijg je ook een andere dynamiek in het hele team van 22 spelers. We hebben het nog nooit zo goed gedaan man. In de zomer moet je wel want er gaan een paar toppers weg.

wiekie1969

Schandalige vertoning, met name de eerste helft. Groot verschil in niveau tussen de bankzitters en de basis 11. Als die Gullit de back-up is voor Bangura vrees ik het ergste. Niet best die man. Kiss, Boere en Krastev, wie heeft deze spelers gescout? Cambuur onwaardig deze jongens. Ts heeft deze pot totaal verkeerd aangepakt. Beker nemen we serieus??? Hou toch op man. Zoethoudertje voor de wisselspelers. Dan kenne die af en toe oek even leuk ballen.

Zondag gas geven met de sterkste opstelling en het skuum op de bekken. Spelen we zoals vanavond dan gaan we we geheid ut schip in.

sunderland

Wat vienst dou daar nu van Trainert?

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op december 16, 2021, 20:29:26
Schandalige vertoning, met name de eerste helft. Groot verschil in niveau tussen de bankzitters en de basis 11. Als die Gullit de back-up is voor Bangura vrees ik het ergste. Niet best die man. Kiss, Boere en Krastev, wie heeft deze spelers gescout? Cambuur onwaardig deze jongens. Ts heeft deze pot totaal verkeerd aangepakt. Beker nemen we serieus??? Hou toch op man. Zoethoudertje voor de wisselspelers. Dan kenne die af en toe oek even leuk ballen.

Zondag gas geven met de sterkste opstelling en het skuum op de bekken. Spelen we zoals vanavond dan gaan we we geheid ut schip in.
laat toch gaan juh die Knjb beker.

Trainert!

sunderland

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 16, 2021, 20:43:30
nou even positief stukje juh
Even wat positiefs, de beker winnen we toch niet, dus kenne we oans beter focusse op een plekje in de eindstand competitie voor Europees
voetbal w:)