Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur - Sparta [16-01-2022 14:30]

Gestart door Galdiano, januari 08, 2022, 15:12:52

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Het is nu wel duidelijk dat we zonder Kallon en Hoedemakers weinig voorstellen. Helemaal als Bangura ook niet speelt. Ik denk dat we met grote cijfers gaan verliezen volgende week bij AZ. Ik gok al jaren niet meer tegen Cambuur maar volgende week zou het gewoon dom zijn om niet duizend euro in te zetten op winst voor AZ . Misschien een tip voor mede forum gangers?

D.H.Skolten

Citaat van: okkele op januari 16, 2022, 20:43:20
nou andy , het forum is zeker veranderd en wel ten goede!
jij bent waarschijnlijk nog zo nieuw dat je alle ellende en gezeik hier hebt gemist.
in mijn eerste jaren waren hier zelfs nog mensen waar je graag posts van las, mensen met knowhow.
die zijn afgehaakt (of lezen alleen nog) vanwege het trieste niveau dat we hier haalden 2-4 jaar geleden.
nu valt het zeker mee hoor.
:proost
Als het zo goed gaat als de laatste 2.5 jaar dan hebben we ook weinig te klagen. Hopen dat de selectie zo snel mogelijk weer compleet is, dan komt het wel weer goed.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: D.H.Skolten op januari 16, 2022, 21:02:29
Het is nu wel duidelijk dat we zonder Kallon en Hoedemakers weinig voorstellen. Helemaal als Bangura ook niet speelt. Ik denk dat we met grote cijfers gaan verliezen volgende week bij AZ. Ik gok al jaren niet meer tegen Cambuur maar volgende week zou het gewoon dom zijn om niet duizend euro in te zetten op winst voor AZ . Misschien een tip voor mede forum gangers?

waar haal ik 1000 euro vandaan :zucht

Chipke

Wat kun jij ongelooflijk dom lullen

Specuveter

Lachwekkend dit  :zucht

Cambuur Groningen

Doe je dit nou opzettelijk?

denistel

Citaat van: Grijskijkert op januari 16, 2022, 17:23:12
Zou dat het zijn? Of.. Maulun(corona) een 10 dagen niet getraind, Paulissen en Joosten hebben amper hele wedstrijden gespeeld dit seizoen en het centrale duo hebben de laatste weken alleen de laatste 2 dagen meegetraind en dat breekt je vooral het laatste halfuur op lijkt me..

juist de omstandigheden zijn niet ideaal. maar daarom had ik wel eerder gewisseld
je zag nu dat sommigen niet meer konden en daardoor gaf je de 2e helft uit handen

sunderland

zet jij maar 1000 e in jongen of meisje. De winkels zijn weer open en hij heeft alle azijn opgekocht.

sunderland

Citaat van: denistel op januari 16, 2022, 21:33:53
juist de omstandigheden zijn niet ideaal. maar daarom had ik wel eerder gewisseld
je zag nu dat sommigen niet meer konden en daardoor gaf je de 1e helft uit handen
2 e

sunderland

Citaat van: denistel op januari 16, 2022, 21:33:53
je zag nu dat sommigen niet meer konden en daardoor gaf je de 1e helft uit handen
juustum. En Maulun werd gewisseld terwijl die juist prima speelde en nog wel de energie had. Jacobs had zo door kunnen lopen maar was compleet op. Joosten kon na 60 min al niet meer.

denistel

Citaat van: sunderland op januari 16, 2022, 22:41:16
juustum. En Maulun werd gewisseld terwijl die juist prima speelde en nog wel de energie had. Jacobs had zo door kunnen lopen maar was compleet op. Joosten kon na 60 min al niet meer.

velen die de laatste tijd amper hebben kunnen trainen

grijskijker

sunderland

Citaat van: denistel op januari 17, 2022, 04:16:02
velen die de laatste tijd amper hebben kunnen trainen
dus was 1-1 echt maximaal. We zijn ook erg verwend dat we ook wat teleurgesteld zijn en dat is dan ook wel weer mooi omdat we het gewoon super doen dit seizoen.

vialli

Sjonge, jonge we staan geliek met Utrecht  |:)