Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
93 gasten, 1 lid
zeewolde

Dennis Haar

Gestart door Collingwood, maart 29, 2022, 16:02:03

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: michello op mei 07, 2022, 08:39:28
Heeft dit keer wel goed gewisseld, (Smit, ipv Boere) volgende keer wel graag Jacobs en Mac direct op de bank vanaf het begin.
iedereen zegt dat hier, zelfs gister voor de wedstrijd en wat gebeurt er? Bij Henk had dit echt niet gebeurt, Henk zijn opstelling was vooraf altijd logisch en Henk weet ook dat je anders ongeloofwaardig word als trainer

michello

Citaat van: sunderland op mei 07, 2022, 09:19:35
iedereen zegt dat hier, zelfs gister voor de wedstrijd en wat gebeurt er? Bij Henk had dit echt niet gebeurt, Henk zijn opstelling was vooraf altijd logisch en Henk weet ook dat je anders ongeloofwaardig word als trainer

Klopt, had ik het gisteren nog met Kuzmanovic over en zeiden precies hetzelfde, dat dit met Henk waarschijnlijk niet was gebeurd. Volgens mij heeft Haar nog een beeld van Jacobs van het vorige seizoen. Misschien moeten de assistenten ook wat meer doordrukken, het kan gewoon echt niet meer.

sunderland

Dat Jacobs die grote kans niet benutte door superslecht die bal te raken neem ik hem niet eens kwalijk. Op dat moment dacht ik aan de trainer die hem opstelt.

sunderland

En die Mac intosch speelt ook als een bejaarde en vertraagd ook alles. Je ziet gewoon dat hij geen fout durft te maken en geen bal durft in te spelen. Speelt echt zonder vertrouwen, ook dat kun je als trainer wegnemen

Treb

Citaat van: sunderland op mei 07, 2022, 09:29:04
En die Mac intosch speelt ook als een bejaarde en vertraagd ook alles. Je ziet gewoon dat hij geen fout durft te maken en geen bal durft in te spelen. Speelt echt zonder vertrouwen, ook dat kun je als trainer wegnemen

Het hele team speelt zonder vertrouwen. Geen schim meer van de bravoure van de afgelopen 2,5 jaar.

PePe

Het spel is voor sommige spelers in deze divisie echt te snel. (hierdoor neemt het zelfvertrouwen af)

Destroyer

Citaat van: Specuveter op mei 07, 2022, 08:50:05
Elke keer moet Haar in de rust ingrijpen.
Begin nou eens met je sterkste opstelling.

Ja man had verwacht dat er wel geleerd was na vorige week maar nee hoor. Weer Jacobs er in en mac.volgende week graag meteen Breij of paulissen en tol beginnen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Citaat van: Treb op mei 07, 2022, 09:43:27
Het hele team speelt zonder vertrouwen. Geen schim meer van de bravoure van de afgelopen 2,5 jaar.

Ik denk ook vooral aan die laatste KKD wedstrijd tegen N.A.C. toen het niet meer hoefde en 0-2 achter. Puur op eerzucht en zelfvertrouwen gewonnen.

Dat gevoel is helemaal weg nu.

veteraan

We hebben het hele seizoen met een klapperende achterdeur gespeeld.
Een trainer kan niet in vijf wedstrijden van een slechte een goeie achterhoede maken.

En er moet nog ??n punt bij, Sparta is op weg !

Noordcambuur

Citaat van: veteraan op mei 08, 2022, 13:08:56
We hebben het hele seizoen met een klapperende achterdeur gespeeld.
Een trainer kan niet in vijf wedstrijden van een slechte een goeie achterhoede maken.

En er moet nog ??n punt bij, Sparta is op weg !
waar is Sparta heen dan?

denistel

haar zal toch niet alleen die beslissingen nemen. de andere trainers en ook henk
kunnen toch ook zeggen dat bepaalde spelers op het bankje moeten lijkt mij.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op mei 08, 2022, 13:17:27
haar zal toch niet alleen die beslissingen nemen. de andere trainers en ook henk
Henk de Jong is de laatste weken vaak bij de wedstrijden.

PePe

Handhaving, we zijn er op een haar na!

sunderland

Citaat van: denistel op mei 08, 2022, 13:17:27
nou Henk bemoeit um er echt niet mee hoor

denistel

Citaat van: sunderland op mei 08, 2022, 14:37:18
nou Henk bemoeit um er echt niet mee hoor

denk het toch wel vriend