Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 4
  • Total: 4
4 gasten, 0 leden

Milan Smit

Gestart door PePe, april 04, 2022, 12:39:40

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Mag deze dan nog wel:  l8l

Of moeten we de emoticons ook opschonen  :_schater

nee,wel?

Zet dan maar vast een fles champagne op noord en sud

Tanjajeah

Hoorde hem op de omrop na de wedstrijd zeggen dat hij de strafschoppen wilde nemen omdat hij daar goed in was. Maar die 1e penalty is toch gewoon een slechte? Rechtdoor op kniehoogte.

Cor

Citaat van: Tanjajeah op augustus 21, 2023, 12:51:04
Hoorde hem op de omrop na de wedstrijd zeggen dat hij de strafschoppen wilde nemen omdat hij daar goed in was. Maar die 1e penalty is toch gewoon een slechte? Rechtdoor op kniehoogte.

Zat hij erin, ja. Dus een prima penalty  :koffie

Noordcambuur

heb je die gezien van die andere spits van Cambuur,die bal zijn ze nu nog aan het zoeken :_schater

Dokkumer

Hij schoot pas toen de keeper naar de hoek bewoog. Dan kun  je bijna met een rollertje scoren.
De echte, dat lees je :devil

papier

Prima dat hij ze erin schiet, mag je van een spits verwachten. Maar verder vond ik hem geen bijzondere wedstrijd spelen.

zeewolde

Citaat van: papier op augustus 22, 2023, 13:18:35
Prima dat hij ze erin schiet, mag je van een spits verwachten. Maar verder vond ik hem geen bijzondere wedstrijd spelen.
als hij de rest van het seizoen iedere wedstrijd 1 a 2 goals maakt, hoeft hij van mij geen enkele bijzondere wedstrijd te spelen.

SCC

Verlengd, gefeliciteerd Milan!
Sympathieke jongen. Natuurlijk nog veel te leren, maar hopelijk geeft zijn huidige moyenne vertrouwen en kan hij de verassende goalgetter van de KKD worden (fingers crossed).

zeewolde

Citaat van: SCC op augustus 29, 2023, 08:49:43
Verlengd, gefeliciteerd Milan!
Sympathieke jongen. Natuurlijk nog veel te leren, maar hopelijk geeft zijn huidige moyenne vertrouwen en kan hij de verassende goalgetter van de KKD worden (fingers crossed).
hij heeft er nu al 3 meer gescoord dan Kevin (minimaal 30 goals) van Veen

grijskijker

Citaat van: zeewolde op augustus 29, 2023, 09:29:26
hij heeft er nu al 3 meer gescoord dan Kevin (minimaal 30 goals) van Veen
Zet ook steeds goed druk, vaak als hij begint gaat de rest mee..

papier

Ik vind hem nog niet echt lekker meevoetballen, hopelijk kan hij zich daar in ontwikkelen. Ik vind het wel knap hoe hij zijn penaltys heeft gescoord, natuurlijk moeten die altijd hangen maar hij heeft 3x een andere plek gekozen. Dat viel me op.

oost

Ik hoop echt dat hij nog stappen gaat zetten. Voetballende en fysiek ben ik nog lang niet overtuigd.
3 goals uit 3 penalty's zegt helemaal niks.
Maar goed als 2e of 3e spits helemaal prima.
Moet er alleen niet aandenken dat hij voor de rest van het seizoen onze eerste spits wordt

Voorstopper

Citaat van: papier op augustus 29, 2023, 09:49:50
Ik vind hem nog niet echt lekker meevoetballen, hopelijk kan hij zich daar in ontwikkelen. Ik vind het wel knap hoe hij zijn penaltys heeft gescoord, natuurlijk moeten die altijd hangen maar hij heeft 3x een andere plek gekozen. Dat viel me op.
Muhren scoorde in zijn topseizoen bij ons 11 penalty's, zijn ook goals die tellen.