Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Milan Smit

Gestart door PePe, april 04, 2022, 12:39:40

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Bankzitter

Citaat van: Sonnema op augustus 25, 2024, 09:43:07
Wat ik begreep is er een bod van 825 geboden met doorverkoop clausule. Mooi bedrag zou ik zeggen

Prima bedrag. Zeker omdat hij in ons spel niet tot zijn recht komt en we meer geholpen zijn met een oudere, meer balvaste spits.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

800.000 exclusief bonussen en doorverkoop percentage zou ik prima vinden .

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2024, 09:49:05
en wat blijft er dan van over van die ?825.000. Na al die opleiding jaren en makelaar :?
hebben ze over negatieve Wiekie nou jij drinkt ook te veel azijn . Jasses. Lees jou berichten eens terug. Een stuk negatief..

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2024, 10:06:29
we zullen het zien dat onze nieuwe spits beter is dan Smit  :y
ons team gaat sowieso beter spelen. Doelpunten is afwachten

Teun Seun

8 ton is prima binnen Nederland. Zal voor veel spelers een verademing zijn dat hij weggaat. Qua spel, niet als persoon bedoel ik. Aardige jongen die het misschien wel goed gaat doen daar, wat ik hem ook gun.
Hopelijk halen wij er een modale spits voor terug die er 15 in schiet

Bankzitter

Een andere spits gaat er in ieder geval voor zorgen dat de spelers eromheen uit combinaties kunnen scoren.

Als je Balk en vd Water aan het voetballen krijgt dan halen die wel de 10 goals/10 assists.
Zou je niet zeggen na de wedstrijd tegen Top Oss, dat was heel matig. Vleugelspitsen zijn wisselvallig, de ene keer lukt niks en de volgende wedstrijd scoren ze zomaar de lastigste ballen. Ze komen wel hun man voorbij en hebben dan vaak meer ruimte en tijd dan ze beseffen.

Bankzitter

VI meldt de transfer nu ook:
https://www.vi.nl/nieuws/smit-krijgt-bij-go-ahead-gewenste-kans-in-de-eredivisie

Milan Smit gaat SC Cambuur verruilen voor Go Ahead Eagles. De Eredivisionist heeft een akkoord bereikt met de club uit Leeuwarden. De 22-jarige Smit zal spoedig zijn overgang naar Deventer afronden en krijgt zo zijn gewenste kans in de Eredivisie.

Noordcambuur

Bedankt Milan je komt nu bij een geweldige club de Eagles ik wens je heel veel succes in Deventer.
Laat het zien kerel ben trots op je.

Galdiano

Prima deal voor een beperkte (talentvolle) spits.

Maar ik snap de keus voor Eagles gewoon niet vanuit de Smit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Eigenlijk niet best dat er opluchting is over zijn vertrek. Heeft die jongen absoluut niet verdiend.
Zul je straks zien dat een andere spits hier ook niet uit de voeten komt omdat het om hem heen armoe troef is.

Specuveter

En Smit die er 10 inschiet bij de Eagles.

roepieh

Citaat van: De Gast op augustus 25, 2024, 18:54:48
Eigenlijk niet best dat er opluchting is over zijn vertrek. Heeft die jongen absoluut niet verdiend.
Zul je straks zien dat een andere spits hier ook niet uit de voeten komt omdat het om hem heen armoe troef is.

Dat komt door Milan zelf. Hij praat al weken over z?n vertrek. Maakt een ongemotiveerde en afgeleide indruk.

Dan is het toch maar fijn dat hij nu gaat..

(En daarnaast past hij als spit helemaal niet in het spel wat Cambuur wil spelen?)

Destroyer

Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2024, 18:44:13
Prima deal voor een beperkte (talentvolle) spits.

Maar ik snap de keus voor Eagles gewoon niet vanuit de Smit.

Goede versterking voor hun, mits goed bediend prima spits. Veel geluk Milan.
** Poolwinner 18/19 - 21/22