Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Milan Smit

Gestart door PePe, april 04, 2022, 12:39:40

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op augustus 26, 2024, 19:44:11

je kunt ook alles rechtlullen wat krom is. zo geweldig is die jeugdopleiding anders niet. voetballen kan smit niet, en hij teert meer op zijn moyenne qua penalty's.
vertel Trainert wat is er mis met jeugdopleiding van Cambuur?.
En voor een speler die niet kan voetballen meer dan 1 miljoen van ontvangen knap hoor?

Bankzitter

OK, je hebt de Jong teams (PSV, Ajax, AZ , Utrecht)
Dan was Feijenoord kampioen bij O21 en Groningen tweede. En raadt eens welke jeugdteam daar net onder eindigde?
Zevende van alle BVO's dus.

el haj

Transfermarkt meldt een transfer van ?1,1mil.

denistel

tis 825.000 toch mooi bedrag hoor.

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2024, 20:00:41
vertel Trainert wat is er mis met jeugdopleiding van Cambuur?.
En voor een speler die niet kan voetballen meer dan 1 miljoen van ontvangen knap hoor?

wat er mis is om zoveel spelers maar door te schuiven naar het eerste elftal die er niet klaar voor zijn, en ook niet de kwaliteit gaan hebben om het niveau omhoog te tillen. Dat is een mankement van de jeugdopleiding.

neem nou een wiebe, toch doodzonde dat die jongen op de bank zit. verhuur hem aan een kkd club. Wordt hij beter van ipv met onder 21 mee te doen

denistel

Citaat van: Trainert! op augustus 26, 2024, 19:44:11

je kunt ook alles rechtlullen wat krom is. zo geweldig is die jeugdopleiding anders niet. voetballen kan smit niet, en hij teert meer op zijn moyenne qua penalty's.

niet goed?? laatste jaren aardig bezig dacht ik zo.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Trainert! op augustus 26, 2024, 21:10:29
neem nou een wiebe, toch doodzonde dat die jongen op de bank zit. verhuur hem aan een kkd club. Wordt hij beter van ipv met onder 21 mee te doen

Jij denkt dat een Telstar een jonkje van net 18 van Cambuur wil huren ?n hem veel laat spelen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 26, 2024, 21:13:32
Jij denkt dat een Telstar een jonkje van net 18 van Cambuur wil huren ?n hem veel laat spelen?

idd is nog steeds heel jong o 21 is pittig genoeg voor hem sommigen hebben hem
na zijn 1e goal te hoog ingeschat vind ik en weet ie zelf en weet cambuur ook.

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op augustus 26, 2024, 21:10:29

wat er mis is om zoveel spelers maar door te schuiven naar het eerste elftal die er niet klaar voor zijn, en ook niet de kwaliteit gaan hebben om het niveau omhoog te tillen. Dat is een mankement van de jeugdopleiding.

wat je nu allemaal zegt klopt helemaal niks van.
Je moet de jeugdspelers heel voorzichtig brengen en er zijn spelers die breken door en er zijn ook spelers die afvallen.
Daarom geef je jeugdspelers een klein kontrakt om niet gratis de deur uit te lopen.
Onze jeugdopleiding staat er hel goed op :thumbsup
Afgelopen zaterdag nog o19 wint bekerwedstrijd van Feijenoord o19?

Bankzitter

Er staan er 10  onder contract vanuit de jeugd (waarvan Iwan Henstra en Daan Visser nog bij O21 spelen).
Als er 1 of 2 doorbreken is het weer kassa.

De jongens die niet goed genoeg waren (Bodak, vd Werf, Anyasi, Veldman) hebben ook geen contract gehad en zijn weg.

Destroyer

Citaat van: denistel op augustus 26, 2024, 21:18:35
idd is nog steeds heel jong o 21 is pittig genoeg voor hem sommigen hebben hem
na zijn 1e goal te hoog ingeschat vind ik en weet ie zelf en weet cambuur ook.

Juist, die jongen moet keihard werken en knokken. Is nog harsstikke jong natuurlijk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2024, 20:04:57
OK, je hebt de Jong teams (PSV, Ajax, AZ , Utrecht)
Dan was Feijenoord kampioen bij O21 en Groningen tweede. En raadt eens welke jeugdteam daar net onder eindigde?
Zevende van alle BVO's dus.

jong sparta en jong almere zijn er ook nog die spelen 2e divisie

denistel

Citaat van: Destroyer op augustus 26, 2024, 21:42:19
Juist, die jongen moet keihard werken en knokken. Is nog harsstikke jong natuurlijk.

tuurlijk vaker en zwaarder trainen enz

Teun Seun

Milan Smit is door de technische staf van GAE nog niet fit genoeg bevonden.. Die komt fit bij ons vandaan en is voor daar niet fit genoeg.

Precies waar ik me aan erger bij onze spelers, die zijn helemaal fysiek nog niet op topniveau en trainen veel te weinig. Als je stappen wil zetten begint dat bij het fysieke aspect. Hoe fitter het lichaam hoe fitter/ positiever en weerbaarder de geest

D.H.Skolten

Citaat van: Teun Seun op september 01, 2024, 17:25:19
Milan Smit is door de technische staf van GAE nog niet fit genoeg bevonden.. Die komt fit bij ons vandaan en is voor daar niet fit genoeg.

Precies waar ik me aan erger bij onze spelers, die zijn helemaal fysiek nog niet op topniveau en trainen veel te weinig. Als je stappen wil zetten begint dat bij het fysieke aspect. Hoe fitter het lichaam hoe fitter/ positiever en weerbaarder de geest
Als dat waar is dan is dat wel triest.