Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Milan Smit

Gestart door PePe, april 04, 2022, 12:39:40

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op december 23, 2023, 15:38:25
Heb voor je gekeken maar er hangt niks om zijn nek :zweep Maar wat de gek er voor wil geven, Robertha leverde een paar jaar terug 3 ton op, je zou denken dat Smit het dubbele zou kunnen op brengen  :thumbsup
haha  :thumbsup. Kerstwens bist een lullo  :D

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 23, 2023, 16:34:45
qua cijfers statistieken looplijnen enz een kaartje van 2 miljoen maar dat krijg je er
nooit voor natuurlijk.
denistel hij heeft jeugdopleiding ook bij Cambuur gehad h? dat moet toch meer opleveren.

De Gast

Meer dan 2 miljoen? Ik vind dat nogal wat. Je mag toch je handen dichtknijpen als je er 1M voor krijgt.

Ben overigens wel benieuwd of het hem bevalt op de linksbuiten..

Bankzitter

Contract loopt 2 1/2 jaar door met een nog optie voor een speler van 20 jaar.
Dat bepaalt de transfersom.

EdsjeSCC

Ja en het niveau.
Als je een bedrag met 7 cijfers krijgt ben je spekkoper

grijskijker

Citaat van: EdsjeSCC op december 26, 2023, 11:23:45
Ja en het niveau.
Als je een bedrag met 7 cijfers krijgt ben je spekkoper
Ik zie hem wel richting AZ vertrekken, misschien dat AZ een paar spelers(Kewal/van Aken) wil inruilen met een aantal(5) tonnetjes erbij..

Eewal

Omdat hij een aantal penalty's raak schiet?

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op december 26, 2023, 11:48:34
Ik zie hem wel richting AZ vertrekken, misschien dat AZ een paar spelers(Kewal/van Aken) wil inruilen met een aantal(5) tonnetjes erbij..
hoezo? Zijn handelingsnelheid en techniek is toch veels te laag voor AZ. Alle jongens van jong Az hadden dat ook meer dan ons selectie

sunderland

Citaat van: De Gast op december 26, 2023, 09:34:39
Meer dan 2 miljoen? Ik vind dat nogal wat. Je mag toch je handen dichtknijpen als je er 1M voor krijgt.

Ben overigens wel benieuwd of het hem bevalt op de linksbuiten..
eens. Wb positie zijn zijn statistieken heel goed en hoeft ie niet tegen 2 verdedigers te spelen. Daar in komt ie fysiek te kort. Hij maakt grote stappen in alles, ben eigenlijk wel benieuwd hoelang hij dit kan doorzetten.

grijskijker

Citaat van: sunderland op december 26, 2023, 12:05:51
hoezo? Zijn handelingssnelheid en techniek is toch veels te laag voor AZ. Alle jongens van jong Az hadden dat ook meer dan ons selectie
Dat eerste vind ik wel meevallen en het 2e hij heeft een goede functionele techniek.. Jong AZ had een goede dag en wij hadden een slechte, meer was het niet van de 10x win je 8x van Jong AZ.
Citaat van: Eewal op december 26, 2023, 11:53:49
Omdat hij een aantal penalty's raak schiet?
Die moet je ook maken( quote R. Muhren) 5 penalty's en 9 veld doelpunten en dan kom je niet verder dan dit te zeggen :O

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op december 26, 2023, 12:18:45
Dat eerste vind ik wel meevallen en het 2e hij heeft een goede functionele techniek.. Jong AZ had een goede dag en wij hadden een slechte, meer was het niet van de 10x win je 8x van Jong AZ.Die moet je ook maken( quote R. Muhren) 5 penalty's en 9 veld doelpunten en dan kom je niet verder dan dit te zeggen :O
het gaat toch helemaal niet om die wedstrijd. Vanuit jong Az stromen de besten door. Het viel mij op dat alle jong teams een veel betere techniek en handelingssnelheid hebben dan ons hele selectie. Als ze Smit halen zou dat voor jong zijn.

grijskijker

Citaat van: sunderland op december 26, 2023, 13:49:34
het gaat toch helemaal niet om die wedstrijd. Vanuit jong Az stromen de besten door. Het viel mij op dat alle jong teams een veel betere techniek en handelingssnelheid hebben dan ons hele selectie. Als ze Smit halen zou dat voor jong zijn.
Daar was in de 3 wedstrijden voor ons niet zo heel veel van te merken... Maar we gaan het wel zien en mee maken wat er gaat gebeuren.

Robinho

Onderweg naar FC Twente?.

nee,wel?

Galdiano

Citaat van: Robinho op januari 14, 2024, 19:28:57
Onderweg naar FC Twente?.

Ik hoorde vrijdag FC Basel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets