Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

SC Cambuur - RKC Waalwijk

Gestart door Holwerd voor Cambuur, mei 01, 2022, 19:23:41

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Die terheide viel gisteren nog wel even goed in trouwens. En ik weet niet wat er met mees Hoedemakers is maar die speelt de laatste weken ook zwaar onder zijn nivo. Hij blijft wel altijd gaan en dat kan ik zeer waarderen

sunderland

Citaat van: Treb op mei 07, 2022, 09:32:16
Mocht Zwolle het niet redden; van Polen halen.
als Zwolle het niet red dan gaan ze daar ook compleet opnieuw beginnen verwacht ik dus heb je wel kans

hobbes

Citaat van: sunderland op mei 07, 2022, 09:34:16
Die terheide viel gisteren nog wel even goed in trouwens. En ik weet niet wat er met mees Hoedemakers is maar die speelt de laatste weken ook zwaar onder zijn nivo. Hij blijft wel altijd gaan en dat kan ik zeer waarderen

Ter Heide is beter op het middenveld dan op de back.

sunderland

Citaat van: hobbes op mei 07, 2022, 09:36:04
Ter Heide is beter op het middenveld dan op de back.
hij kwam erin als middenvelder maar haalde achterin nog even 2 counters eruit omdat die goed stond want anders konden die lui zo doorlopen

Treb

Die Kooij..  :_schater die is oek slecht. Fluit complete wedstrijden dood. Met als toppunt het laten nemen van een vrije trap 20 meter op onze helft na buitenspel  :_schater

Eewal

Ben benieuwd naar wat Schouten bedoelde in het interview op ESPN. Die was echt zwaar pissed.

michello

Opdrachten/ afspraken die niet na worden gekomen, vermoed ik.

hobbes

Citaat van: Treb op mei 07, 2022, 09:42:15
Die Kooij..  :_schater die is oek slecht. Fluit complete wedstrijden dood. Met als toppunt het laten nemen van een vrije trap 20 meter op onze helft na buitenspel  :_schater

Ja, wat was dat? Dat was toch buitenspel?

sunderland

Dat het in de groep niet meer goed zit geeft Schouten eigenlijk aan en dat mag omdat hij ons aanvoerder is.

AL

Citaat van: Treb op mei 07, 2022, 09:32:16
Mocht Zwolle het niet redden; van Polen halen.

Heeft bijgetekend ook als ze degraderen blijft hij.
Zou Paal, Nakayama, vd Belt wel willen zien.

Treb

Citaat van: AL op mei 07, 2022, 09:50:35
Heeft bijgetekend ook als ze degraderen blijft hij.
Zou Paal, Nakayama, vd Belt wel willen zien.

Jammer.

moodygrunn

Verdorie wat was dit voor marteling van 95 minuten. Iedere speler/trainer die bij ons nog de mond opentrekt over playoffs moet verplicht deze pot in z'n geheel terugkijken. RKC kwam hier met een strijdplan zoals we al zoveel hebben gehad, een 352. Alleen had niemand vooraf gezien dat die Meulensteen in balbezit het middenveld in schuift. Weer hadden we geen antwoord op de bezetting op de vleugels waardoor die nr.22 de hele tijd vrij kwam op rechts en B?ttner op links. Sylla en Schmidt continu tegen 2 man. Het leek nergens op, met uitzondering van de laatste 10 min. Toen had ik het idee dat we ook echt een goal wilden maken. Was dan zo aan de wedstrijd begonnen, 1 op 1 op het hele veld. Ohja, Tol n Breij/Paulissen verdienen inmiddels echt een basisplaats, misschien vd Meer ook wel. Sylla mooi laten staan, was wat te druistig,  wil zich te graag bewijzen heb ik het idee.
In Henk en Sandor we trust

Specuveter

Citaat van: moodygrunn op mei 07, 2022, 10:09:44
Verdorie wat was dit voor marteling van 95 minuten. Iedere speler/trainer die bij ons nog de mond opentrekt over playoffs moet verplicht deze pot in z'n geheel terugkijken. RKC kwam hier met een strijdplan zoals we al zoveel hebben gehad, een 352. Alleen had niemand vooraf gezien dat die Meulensteen in balbezit het middenveld in schuift. Weer hadden we geen antwoord op de bezetting op de vleugels waardoor die nr.22 de hele tijd vrij kwam op rechts en B?ttner op links. Sylla en Schmidt continu tegen 2 man. Het leek nergens op, met uitzondering van de laatste 10 min. Toen had ik het idee dat we ook echt een goal wilden maken. Was dan zo aan de wedstrijd begonnen, 1 op 1 op het hele veld. Ohja, Tol n Breij/Paulissen verdienen inmiddels echt een basisplaats, misschien vd Meer ook wel. Sylla mooi laten staan, was wat te druistig,  wil zich te graag bewijzen heb ik het idee.
prima analyse.
Iedere voetbalkenner ziet dit.
Meulensteen die inschuift op middenveld.
En zo mannetje meer op middenveld.
En TD???Blijft als dood vogeltje op de bank zitten.

wiekie1969

Citaat van: SCC op mei 07, 2022, 09:28:29
Sylla heeft de drive, snelheid en felheid. Maar aan z'n techniek zie je wel dat hij nog veel meters moet maken. Gisteravond zeer matig optreden van hem.

Ik vind het net nog te voorbarig om Haar de schuld te geven. Er werd mij bij zijn aanstelling net wat te vaak benadrukt dat hij verder ging op de ingeslagen weg en er geen aanleiding is om veel te wijzigen.
Nou, het blijkt dat dat wel nodig is. Vraag is of hij dat wel mag.
Anderzijds, als je hoofdtrainer bent en je merkt een aantal zaken op, dan pak je dat op. Althans, ik zou me in zijn schoenen niet laten piepelen

Softy eerste klas toch die Haar. Nog niet een pot gewonnen onder zijn leiding. Tactisch ook zwaar onder maat. Zit als een dood vogeltje in de dug-out met die 2 papagaaien naast hem. Uitstraling nul. Sinds Henk er niet meer is is de ziel uit het elftal. Na de winterstop 1 goede helft gezien en dat was in dkv vorige week. Wanprestatie gisteravond.

wiekie1969