Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 4
  • Total: 4
4 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Stiens op oktober 27, 2023, 09:20:45
Nu ligt het zeker weer aan Foeke. Wat een kul man. Ook Henk wilde 'm waarschijnlijk graag hebben of denk je dat Foeke in z'n eentje verantwoordelijk is voor z'n komst? Anders de eerste pagina's van dit topic nog maar even doorlezen, iedereen was lyrisch over deze speler. Toen kreeg Foeke waarschijnlijk de credits en nu hij niet rendeert ligt het aan Foeke  :?

Vd Water heeft helemaal niks gebracht. Shit happens.
Maar wel 250K per jaar opstrijken, bijna 21K Per maand 8P

grijskijker

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 27, 2023, 09:27:42
Ha, inderdaad. Zelfs Trainert en Skolten waren enthousiast! Dat zegt wel wat :_schater
Vanuit de basis een goede speler , alleen geen topsportkarater...

Vlampiep

Citaat van: Stiens op oktober 27, 2023, 09:20:45
Nu ligt het zeker weer aan Foeke. Wat een kul man. Ook Henk wilde 'm waarschijnlijk graag hebben of denk je dat Foeke in z'n eentje verantwoordelijk is voor z'n komst? Anders de eerste pagina's van dit topic nog maar even doorlezen, iedereen was lyrisch over deze speler. Toen kreeg Foeke waarschijnlijk de credits en nu hij niet rendeert ligt het aan Foeke  :?
Vd Water heeft helemaal niks gebracht. Shit happens.
Je hoor mij niet beweren dat het alleen Foeke zijn schuld is, maar vanuit zijn functie is het wel zijn taak om een beoogde speler door te lichten en te beoordelen of hij binnen onze selectie zou passen. Jij en ik weten niet of dat dan ook daadwerkelijk is gedaan. Maar hoe dan ook, er is wel een gezamenlijke verantwoordelijkheid want Gerald, Foeke en Henk zullen in het aantrekken  van Vd Water hierin hebben toegestemd.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op oktober 27, 2023, 09:57:50
Zo is het exact.

Bernardo

Die speelt geen wedstrijd meer dus voor Cambuur.

PePe

Anderhalf jaar salaris kan nu worden bespaard.  Een transfer zie ik niet gebeuren.

Mike SCC

Misschien wil Groningen hem wel hebben

Trainert!

Citaat van: Stiens op oktober 27, 2023, 09:37:44
Dat weet ik wel zeker  :proost

Sowieso! Hoe kun je ruzie hebben met HDJ? Dan ligt het echt aan jezelf

666

Citaat van: Grijskijkert op oktober 27, 2023, 09:57:50

Van wat ik gezien heb vind ik het in de basis geen goede speler, technisch niet goed, erg opportunistisch en wild. Als ik hem zie voetballen begrijp ik niet hoe hij bij Heracles uit de verf kwam. Ze trokken hem in de eredivisie aan en ik had het gevoel dat hij het niveau van Heracles had maar dat was snel verdwenen. Je hoopt dat hij een niveautje lager wel uit de verf komt maar het is zelfs voor de 1e divisie te mager wat hij laat zien.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Citaat van: PePe op oktober 27, 2023, 10:09:33
Anderhalf jaar salaris kan nu worden bespaard.  Een transfer zie ik niet gebeuren.

Dat is bijna een transfer als hij verdiend wat hier al eerder is geschetst.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Beul B

Ruilen met Kevin van Veen van Groningen. Zijn ze allebei een lastpost kwijt. En je hoeft niets af te schrijven op een transfersom. Mes snijdt misschien aan twee kanten.

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op oktober 27, 2023, 09:56:31
Maar wel 250K per jaar opstrijken, bijna 21K Per maand 8P

Kan me niet voorstellen dat de club dit betaalt. Zeker in de kkd niet.

PePe

Cambuur twittert, na verschil van inzicht met Henk de Jong uit de selectie gezet.

Destroyer

Citaat van: Beul B op oktober 27, 2023, 10:26:55
Ruilen met Kevin van Veen van Groningen. Zijn ze allebei een lastpost kwijt. En je hoeft niets af te schrijven op een transfersom. Mes snijdt misschien aan twee kanten.

Jazekers, dan hebben we 30 plus goals er bij dit seizoen  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

grijskijker

Citaat van: De Gast op oktober 27, 2023, 10:29:04
Kan me niet voorstellen dat de club dit betaalt. Zeker in de kkd niet.
Klopt echt wel, waarom denk je dat we maar 18 selectie spelers hebben? Er zijn een paar grootverdieners o.a. v/d Water....