Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 17
  • Total: 17
17 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Ik zou hem de kans wel geven idd. Laat hem maar eens een langere tijd staan voor we hem plat branden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Delfzijl/Cambuur

Heeft zich gister de pleuris gewerkt, ook met meeverdedigen. Niks op aan te merken op inzet.
Maar gaat nog wel teveel fout bij hem. Is gewoon een grillige speler die wat meer respect verdiend hier.

Bankzitter

We hebben gewoon 4 vleugelspitsen nodig met onze speelwijze.
vd Water en Balk zijn er 2. Kooistra durf ik wel aan als nummer 3, zeker met invalbeurten. Dan is er nog eentje extra nodig.
In geval van nood nog Yoram vd Veen en El Hilali nog achter de hand.

Wie er speelt maakt mij niet zoveel uit. Meestal gaat een vleugelspeler er toch uit na 60 of 70 minuten voor een frisse. vd Water is dan gewoon 1 van de 4 vleugelspelers die je in een wedstrijd gebruikt.

Dokkumer

Hilali is toch een pure spits?
De echte, dat lees je :devil

sk13

Vd water kan nog meer rendement hebben als hij oogkleppen net wat vaker afzet. En niet alleen voor eigen succes gaat.

grijskijker

Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2023, 11:52:48
Hilali is toch een pure spits?
Nope, aanvallende middenvelder, buitenspeler en spits :thumbsup

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2023, 11:54:32
Nope, aanvallende middenvelder, buitenspeler en spits :thumbsup
Allround aanvallende speler dus. Heb hem eerlijk gezegd nog niet in actie gezien tot gisteravond.
De echte, dat lees je :devil

Stiens

"Deze jonge ploeg pusht mij om echt te strijden op het veld"

Aanvaller Silvester van der Water is erg blij met de jonge selectie van Cambuur. Er zitten veel talenten in de ploeg, zegt hij, en ze tonen veel inzet.
"Ik zie om me heen dat iedereen strijd levert. Dat pusht mijzelf ook om echt te strijden op het veld. Ik denk dat de mensen op de tribunes dat ook wel zien. Als zij achter ons blijven staan, kan het een heel mooi seizoen worden."

Van der Water kan dit seizoen een belangrijke rol spelen bij Cambuur. Hij wil graag laten zien wat hij kan. Dit is zijn tweede seizoen bij Cambuur.
"Vorig jaar kwam ik geblesseerd binnen. Ik vocht het hele jaar tegen blessures, en was nooit honderd procent fit."
Nu ziet het er beter uit, zegt Van der Water. "Gelukkig kan ik dit jaar vanaf het begin met alles meedoen. De fitheid gaat steeds meer omhoog. Daar ben ik erg blij mee."

Zijn eerste seizoen bij Cambuur was zwaar, zegt Van der Water. Niet alleen vanwege zijn blessures, maar ook doordat Cambuur degradeerde. "Nu moeten we ons herpakken, en zo snel mogelijk terug naar de eredivisie."
Van der Water heeft sinds oktober al niet meer gescoord, al kwam hij daar een week geleden in de wedstrijd tegen Telstar heel erg dichtbij. Toen werd zijn inzet van de lijn gehaald.
"Als het geen goal is, is het geen goal", zegt hij. Erg druk maakt hij zich daar niet over. Hij denkt dat de goal wel zal komen. "Zeker. Het liefst meer dan ??n, maar laten we eerst maar met ??n beginnen."

Van der Water heeft goede hoop op een positief resultaat bij de komende wedstrijd tegen Jong Ajax. "Het zou heel mooi zijn als we weer drie punten pakken. Dan blijven we bovenin. Dat moet. Dat moet."

Voorstopper

Citaat van: Stiens op augustus 25, 2023, 15:14:46
"Deze jonge ploeg pusht mij om echt te strijden op het veld"

Aanvaller Silvester van der Water is erg blij met de jonge selectie van Cambuur. Er zitten veel talenten in de ploeg, zegt hij, en ze tonen veel inzet.
"Ik zie om me heen dat iedereen strijd levert. Dat pusht mijzelf ook om echt te strijden op het veld. Ik denk dat de mensen op de tribunes dat ook wel zien. Als zij achter ons blijven staan, kan het een heel mooi seizoen worden."

Van der Water kan dit seizoen een belangrijke rol spelen bij Cambuur. Hij wil graag laten zien wat hij kan. Dit is zijn tweede seizoen bij Cambuur.
"Vorig jaar kwam ik geblesseerd binnen. Ik vocht het hele jaar tegen blessures, en was nooit honderd procent fit."
Nu ziet het er beter uit, zegt Van der Water. "Gelukkig kan ik dit jaar vanaf het begin met alles meedoen. De fitheid gaat steeds meer omhoog. Daar ben ik erg blij mee."

Van der Water kan dit seizoen een belangrijke rol spelen bij Cambuur. Hij wil graag laten zien wat hij kan.

Zijn eerste seizoen bij Cambuur was zwaar, zegt Van der Water. Niet alleen vanwege zijn blessures, maar ook doordat Cambuur degradeerde. "Nu moeten we ons herpakken, en zo snel mogelijk terug naar de eredivisie."
Van der Water heeft sinds oktober al niet meer gescoord, al kwam hij daar een week geleden in de wedstrijd tegen Telstar heel erg dichtbij. Toen werd zijn inzet van de lijn gehaald.
"Als het geen goal is, is het geen goal", zegt hij. Erg druk maakt hij zich daar niet over. Hij denkt dat de goal wel zal komen. "Zeker. Het liefst meer dan ??n, maar laten we eerst maar met ??n beginnen."

Van der Water heeft goede hoop op een positief resultaat bij de komende wedstrijd tegen Jong Ajax. "Het zou heel mooi zijn als we weer drie punten pakken. Dan blijven we bovenin. Dat moet. Dat moet."

Ik heb het nog niet kunnen ontdekken... :zucht

YellowBlue

Citaat van: Voorstopper op augustus 25, 2023, 15:19:11
Ik heb het nog niet kunnen ontdekken... :zucht
hij werkte zich alle wedstrijden al een slag in de rondte, maar gisteravond was zijn beste wedstrijd sinds hij bij ons speelt.

anderszchristian

Is ook erg belangrijk in de omschakeling bij balverlies, doet er altijd alles aan om op zijn kant zo snel mogelijk de bal weer te veroveren of een counter te voorkomen. Tot nu toe positief verrast, juist door zijn vechtlust en instelling.

Stiens

Hopelijk is zijn goal van gisteren de ommekeer. Zou het in principe ?makkelijk? moeten kunnen doen in de KKD. Op naar meer goals  |:)

Noordcambuur

Was zeker goed gister avond maar zijn rendement met nog beter worden.
??n op ??n is hij dodelijk?.

okkele

dodelijk voor zijn tegenstander dan.
hij loopt gewoon tegen iedereen op.
maar goed, hopelijk was gister de eerste dag van de "ouwe" vd water.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

HansKazan

Citaat van: YellowBlue op augustus 26, 2023, 08:43:24
hij werkte zich alle wedstrijden al een slag in de rondte, maar gisteravond was zijn beste wedstrijd sinds hij bij ons speelt.

Mag ook wel tegen zo?n slappe tegenstander.