Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Benieuwd of vandaag al van hem gebruik wordt gemaakt?

Noordcambuur

Citaat van: PePe op februari 04, 2024, 12:01:10
Benieuwd of vandaag al van hem gebruik wordt gemaakt?
ik zou zeggen speel je in de kijker  :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

1x ingevallen en er direct weer uit gehaald. Heeft ie verder nog gespeeld, of kunnen we een verkoop vergeten?
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 03, 2024, 14:08:27
1x ingevallen en er direct weer uit gehaald. Heeft ie verder nog gespeeld, of kunnen we een verkoop vergeten?

Staat vandaag in de basis.

Destroyer

Citaat van: Bernardo op maart 03, 2024, 14:13:30
Staat vandaag in de basis.

Ben je niet in de war met die andere oud Cambuur speler Krastev
** Poolwinner 18/19 - 21/22

EdsjeSCC

Vdw stond basis hoor, in de sportcast had Jansen al gezegd dat hij nog niet fit genoeg is voor een hele wedstrijd dus niet raar dat ie na een uur gewisseld werd

Tanjajeah

Zwolle speelt tegen Fortuna op dit moment en vd Water speelt werkelijk dramatisch. Supporters van Pec vragen zich op X af of hij direct terug kan naar Cambuur... tja. Dit gaat niet helpen om vd Water te verkopen in de zomer.

Tanjajeah

Citaat van: Tanjajeah op maart 16, 2024, 19:48:32
Zwolle speelt tegen Fortuna op dit moment en vd Water speelt werkelijk dramatisch. Supporters van Pec vragen zich op X af of hij direct terug kan naar Cambuur... tja. Dit gaat niet helpen om vd Water te verkopen in de zomer.

vd Water in de rust gewisseld.

EdsjeSCC

Is het ooit eerder gebeurt dat iemand uit de KKD verhuurd werd aan de ED terwijl hij bij zijn eigen club NIKS gepresteerd heeft?

De Gast

Zak geld mee straks en einde carriere.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op maart 17, 2024, 08:10:53
nee geen zakgeld mee verdomme het geld kunnen we wel gebruiken voor nieuwe spelers aan te trekken.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op maart 17, 2024, 08:10:53
Hij heeft een contract, dus ik zou  die lamlul net zo lang kleineren dat hij zelf zijn contract wil be?indigen.

De Gast

Schokkend om te horen dat deze jongen zoveel verdiend, zelfs in de kkd, dat het riekt naar wanbeleid van de club. Voor deze jongen had je een handvol basispelers gehad. Alleen al van zijn salaris.
Zeker als je ook alle andere miskopen en het gedoe rond de ts meeneemt vind ik dat dit bestuur eens verantwoording zou moeten afleggen.

papier

Citaat van: De Gast op maart 26, 2024, 07:41:37
Schokkend om te horen dat deze jongen zoveel verdiend, zelfs in de kkd, dat het riekt naar wanbeleid van de club. Voor deze jongen had je een handvol basispelers gehad. Alleen al van zijn salaris.
Zeker als je ook alle andere miskopen en het gedoe rond de ts meeneemt vind ik dat dit bestuur eens verantwoording zou moeten afleggen.

Absolute misser inderdaad. Maar wat is jouw beeld bij 'verantwoording'? Volgens mij is wel bekend wat de intentie was met deze transfer, maar dat lijkt me niet de verantwoording die jij bedoelt? Dit bestuur is naast deze misser ook verantwoordelijk voor het cre?ren van een situatie waarin we Vd Water aan konden trekken. Dat moet je hier ook bij in ogenschouw nemen.

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 26, 2024, 07:41:37
dat weten we nu wel. Kun jij dit nog oplossen voor ons?