Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

dennisw8

Van der Water wordt plots toegezongen bij SC Cambuur: 'Het moet niet gekker worden'

Sander de Vries  ? Vandaag, 22:54 ? Sport
Silvester van der Water na de 0-1 overwinning van SC Cambuur bij MVV.
Silvester van der Water na de 0-1 overwinning van SC Cambuur bij MVV. Foto: Dijks Media/Anne Waterlander
Met een assist op de enige treffer van Milan Smit was Silvester van der Water van waarde voor SC Cambuur, in de gewonnen uitwedstrijd tegen MVV: 0-1. De vleugelaanvaller werd zowaar toegezongen door de supporters van de club uit Leeuwarden.

,,Het moet niet gekker worden?, reageerde Van der Water lachend. ,,Maar het is leuk om dit ook eens mee te maken. Iedereen weet dat het vorig jaar lastig was en dat ik tijdelijk op huurbasis (naar PEC Zwolle, red.) ben vertrokken. Ik ben dankbaar dat de supporters mij nu steunen. Ik sta hier nog steeds onder contract, heb een goede voorbereiding gedraaid en wil alles geven wat ik heb voor deze club.?

Een goede wedstrijd tegen MVV? Dat was het niet, vond Van der Water. ,,Maar we hebben wel als team gevochten en boeken hier een overwinning. We mogen daar best een beetje trots op zijn, al zijn er nog veel verbeterpunten.?

Reactie De Jong
,,Silvester is nu fit?, reageerde De Jong op het spel van zijn rechtsbuiten. ,,Dat was hij in zijn eerste seizoen niet en dat heeft hem parten gespeeld. Ik gun hem van harte dat hij nu belangrijk is voor ons. Ik heb hem dat zojuist nog gezegd in de kleedkamer en kreeg daar kippenvel van. Vorig jaar was ik zo kwaad op hem, dat heb ik nog nooit meegemaakt in de veertig jaar dat ik trainer ben. Nou ja, dan is er wel wat aan de hand. Ik vind het dan ook alleen maar mooi dat het nu zo goed gaat. Ik hoop nu dat Silvester bij ons blijft.?

De Jong was uiteraard blij met de overwinning van Cambuur. ,,Het was een lastige wedstrijd, ook door het stroeve veld van MVV. Dat kunstgras was hartstikke traag. Maar de jongens hebben het uiteindelijk goed gedaan. Met Milan hebben we ook een spits die altijd scoort. We winnen nu een wedstrijd die we vorig seizoen hadden verloren.?

papier

Aan de arbeid ligt het niet. Ondanks het gedoe wil hij wel met uitschieters als gevolg, zowel positief als negatief. Als hij er is dan steunen en dan maken we er me z'n allen het beste van. Ik heb nie thet idee dat hij er nu met de pet naar gooit.

Jandehulk

Lekker blijven Sylvester...lekker bezig.

fred

Huizen

Vd Water heeft vertrouwen en steun van de fans nodig. Hij ging gisteren helemaal uit z'n dak na de goal en kwam ook nog eens alleen terug naar het uitvak om het publiek op te zwepen. Tegen hem keren werkt - helemaal bij hem - averechts. Zit volgens mij zoveel voetbalplezier en techniek in, hopelijk gaat dat dit seizoen gebeuren.

Succes Aquaman  |:)

Bernardo

Hoe hij die bal terug veroverde bij de 0-1, dat was echt klasse. Meestal liet hij zijn kop hangen na zo'n mislukte actie. Kunnen nog wel eens veel plezier aan hem gaan beleven als hij blijft.

sunderland

Dat je wederom aangeeft dat je wilt vertrekken. Dan heb je geen enkel gevoel bij winnen of verliezen. We moeten zo snel mogelijk van hem af. Dan ben je pseudo gemotiveerd. !! Dit kan echt niet. Ben er zo klaar mee! Je wilt graag of niet en begrijp niet dat de club dit accepteert OPROTTEN

janou

Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 09:15:11
Dat je wederom aangeeft dat je wilt vertrekken. Dan heb je geen enkel gevoel bij winnen of verliezen. We moeten zo snel mogelijk van hem af. Dan ben je pseudo gemotiveerd. !! Dit kan echt niet. Ben er zo klaar mee! Je wilt graag of niet en begrijp niet dat de club dit accepteert OPROTTEN

Hij zegt toch niets raars? Er wordt aan hem gevraagd wat zijn ambities zijn. Gewoon eerlijk dat als een Amerikaanse club komt dat ie dan weggaat, daarbij geeft ie aan dat hij het nu wel gewoon naar zijn zin heeft dus wel ziet hoe het loopt. Begrijp ik prima. Gemotiveerd blijft ie wel, dat zie je de hele voorbereiding en ook afgelopen zondag wel.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: janou op augustus 23, 2024, 09:25:19
Gemotiveerd blijft ie wel, dat zie je de hele voorbereiding en ook afgelopen zondag wel.

Daar is wel een knop om gegaan idd. In het laatste deel van de wedstrijd nog letterlijk naar de cornervlag sprinten om de corner snel te nemen.
Ook was hij als 1e of 2e bij Smit na die 1e gemiste strafschop om hem moed in te spreken. Vond ik ook mooi om te zien!

Als we er geld voor kunnen krijgen, nog steeds doen. Maar als hij op deze manier het seizoen afmaakt, hebben we er geen verkeerde aan denk ik.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: janou op augustus 23, 2024, 09:25:19
Hij zegt toch niets raars? Er wordt aan hem gevraagd wat zijn ambities zijn. Gewoon eerlijk dat als een Amerikaanse club komt dat ie dan weggaat, daarbij geeft ie aan dat hij het nu wel gewoon naar zijn zin heeft dus wel ziet hoe het loopt. Begrijp ik prima. Gemotiveerd blijft ie wel, dat zie je de hele voorbereiding en ook afgelopen zondag wel.
nee hij zegt niks raars maar daar ben ik nu wel klaar mee. Pseudo gemotiveerd heet dat. Dat er een speler in het veld staat die het eigenlijk niet zo veel uitmaakt of je wint of verliest?. Hij moet aankomende week maar snel vertrekken. ( als je zo graag weg wilt dan ben je in je hoofd ook al weg hoe je het ook went of keert)

Noordcambuur

Hij is wel veranderd in positieve zin dan  :thumbsup
We hebben hem meer dan nodig  :thumbsup

wiekie1969

1 vd weinige spelers in de selectie met wat inzicht en traptechniek. Dat hebben we zondag wel gezien.

janou

Citaat van: sunderland op augustus 23, 2024, 09:37:09
nee hij zegt niks raars maar daar ben ik nu wel klaar mee. Pseudo gemotiveerd heet dat. Dat er een speler in het veld staat die het eigenlijk niet zo veel uitmaakt of je wint of verliest?. Hij moet aankomende week maar snel vertrekken. ( als je zo graag weg wilt dan ben je in je hoofd ook al weg hoe je het ook went of keert)

Dat zijn heel veel spelers, alleen zeggen die daar niets over omdat ze bang voor gezeik zijn. Toevallig gaat de Cor Potcast van vandaag daar ook over.

Overigens komt VD Water totaal niet over alsof het m niets uitmaakt, dat vul jij voor hem in. Ik zie tot nu toe een speler die 100% geeft en belangrijk is voor de ploeg.

EdsjeSCC

Sommigen hier vinden dat spelers het een voorrecht moeyen vinden om hier te spelen, wij vinden het de mooiste (kut)club die er is, maar zo denken zij toch allemaal niet man.
Vdw heeft het in de eredivisie redelijk gedaan, is naar Amerika geweest.. nat??rlijk wil hij liever daar spelen dan in de f*cking KKD, op maandagavond naar jong utrecht...

Dat hij nu vol gas geeft is vooral in eigen belang, mocht hij niet verkocht worden dan hoop ik dat hij de drive blijft houden om zichzelf te bewijzen zodat hij van waarde is voor ons en dan in de winterstop een stap kan maken

Naastismis

Waarschijnlijk op de Leeuw na, willen alle selectiespeler een stap omhoog. En zien Cambuur als een tussenstap.