Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
11 gasten, 1 lid
Voorstopper

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Moet je na gaan er is helemaal geen lijstje klaar voor vervangers voor Smit en van der water.
Heel triest  :_schater

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op september 02, 2024, 15:09:30
Moet je na gaan er is helemaal geen lijstje klaar voor vervangers voor Smit en van der water.
Heel triest  :_schater

Ja. Ik kom zelf ook niet meer bij  :_schater :_schater

SCC

Citaat van: anderszchristian op september 02, 2024, 14:47:10
Niet aanwezig op de training maar in het stadion afwachtend op zijn transfer. RKC wilde alleen zijn salaris overnemen en geen transfersom betalen. Benieuwd of ze nog terug komen met een bod.
2 dingen vallen me op:

1) Als dit waar is, is het toch een schande? Zo'n riant salaris waar je vanaf kunt zijn en dan afblazen. Risico op ontevreden speler, met alle gevolgen van dien.
2) Als dit waar is, is het toch een schande! Hoe zouden supporters zo snel al van de hoed en de rand kunnen afweten.

sunderland

Dat sommigen hier ook nog met zo,n speler verder willen. Flikker die gast a.u.b. een eind weg. Hij gaat weg dat is zeker anders was ie wel trainen. Ik eindig liever lager dan dat ik naar een speler moet kijken die liever niet voor ons speelt!

Poetser

Citaat van: SCC op september 02, 2024, 15:15:34
2 dingen vallen me op:

1) Als dit waar is, is het toch een schande? Zo'n riant salaris waar je vanaf kunt zijn en dan afblazen. Risico op ontevreden speler, met alle gevolgen van dien.
2) Als dit waar is, is het toch een schande! Hoe zouden supporters zo snel al van de hoed en de rand kunnen afweten.

8 ton door de plee.

Snap Cambuur wel.

sunderland

Maar mooi met de nieuwe trainer van RKC degradatie voetbal spelen.

Inferno-058

Citaat van: Poetser op september 02, 2024, 15:21:07
8 ton door de plee.

Snap Cambuur wel.
Eigen schuld van de club. Straks heb je een boze vd Water op de bank en hou je niks over. Niet heel slim. Nu is het maar te hopen dat hij fatsoenlijk voetbalt.

NRG

8 ton door de plee.

Snap Cambuur wel.

Soms moet je gewoon je verlies nemen. Hij verdient voor Cambuur begrippen een zeer riant salaris. Daar voetbalt hij niet bepaald naar. Sterker nog ik verwacht als deze transfer door zijn neus wordt geboord dat hij helemaal geen stap teveel meer zet.

Noordcambuur

Noordcambuur

8 ton door de plee.

Snap Cambuur wel.
zo daar heb je over nagedacht?..knap hoor

CaseP

Hoewel zeer ongelukkig in de laatste fase bij tijd en wijlen, de enige waarbij je toch nog een beetje richting het puntje van je stoel schuift als hij de bal heeft. Wat mij betreft is hij in deze selectie nu ??noog in het land der blinden :clint

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2024, 15:24:25
Eigen schuld van de club. Straks heb je een boze vd Water op de bank en hou je niks over. Niet heel slim. Nu is het maar te hopen dat hij fatsoenlijk voetbalt.

Citaat van: NRG op september 02, 2024, 15:26:44
Soms moet je gewoon je verlies nemen. Hij verdient voor Cambuur begrippen een zeer riant salaris. Daar voetbalt hij niet bepaald naar. Sterker nog ik verwacht als deze transfer door zijn neus wordt geboord dat hij helemaal geen stap teveel meer zet.

Dat is gewoon werkweigering. Ik ga nog steeds uit van het goede van van der Water. Helemaal nu Diemers erbij is gekomen.

Het is de enige speler in de selectie met serieuze dreiging. Die geef je niet 'gratis' weg.

Fish!!!

Fijn dat iedereen hier altijd alles weet. Dan hoeven we ook niets meer na te vragen. We weten het salaris, de reden dat ie niet traint, de reden dat SCC m niet kwijt wil.
Ik hoef de kranten en nieuwssite abbonementen alleen nog maar op te zeggen.

Plus iedereen heeft natuurlijk navraag gedaan bij Vd Belt, Lambooij, en vd Water. En we weten allemaal al exact wat er op de lijstjes staat van Lambooij en consorten.

Stanley

Citaat van: NRG op september 02, 2024, 15:26:44
Ik denk het tegenovergestelde.Hij zal juist extra zijn best doen om in januari alsnog een goede transfer te kunnen maken.          Anders is het einde carri?re voor van de Water. Twee keer werk weigeren accepteert geen enkele club.

Teun Seun

Volgens mij heeft van de Water met zijn volle verstand (wat dat in zijn geval ook mag betekenen) een contract getekend. Dan is het lastig/ vervelend/ kut als je op een gegeven moment weg wil en dat niet mag/kan. Maar dan moet je toch echt weer even kritisch naar jezelf kijken en de knop maar weer omdraaien.
Hij heeft zelf geen baat bij werkweigering, Cambuur niet, de andere spelers niet, niemand lijkt mij.

Dus Syl, zo mag ik je noemen, ga lekker je werk doen voor je salaris wat je van de club krijgt en hou je bek verder. Zorg maar dat je een voorbeeld wordt voor de mede spelers. Je vindt jezelf zo goed, laat het maar op alle vlakken zien.

Mocht je per se weg willen, koop je contract maar af met 1,5 jaarsalaris als het hier allemaal zo verschrikkelijk is.