Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Dani?l van Kaam

Gestart door Stiens, augustus 31, 2022, 16:32:45

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Sander de Vries
@SanderVries_LC
?
2 m
Clubs zijn eruit, inmiddels de speler en zijn nieuwe club ook. Daniel van Kaam tekent morgen een contract bij Heracles.

Noordcambuur

Mooi dan kunnen we nu verder kijken om een nieuwe speler :D
Dus Grijskijkert eerst een speler verkopen voordat we nieuwe spelers kunnen halen.

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op augustus 01, 2024, 21:35:17
Mooi dan kunnen we nu verder kijken om een nieuwe speler :D
Dus Grijskijkert eerst een speler verkopen voordat we nieuwe spelers kunnen halen.
Waar lees je dit?

mario

Citaat van: diekhuzen op augustus 01, 2024, 10:08:12
Ik heb ik tegenstelling met het gros wel genoten van Daniel. Technisch begaafde voetballer, maar is in een slecht draaiend elftal komen te spelen. Daniel heeft voetballende vermogen en daarom heeft Cambuur destijds Daniel een contract aangeboden. Nu wordt hij afgerekend op alles wat nooit heeft gehad. Met nog 3/4 echte voetballers om Daniel heen hadden we er zoveel meer uit kunnen halen. Helaas voetballen wij 1.5 jaar gewoonweg slecht.
Sommige spelers hebben eeuwig krediet na een doelpuntje tegen Emmen en andere speler kunnen daadwerkelijk niks goed doen. Ook dat is voetbal.
:y

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 01, 2024, 21:39:07
Waar lees je dit?
lees maar even op nieuwe spelers pagina 3480 :y

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op augustus 01, 2024, 21:56:29
lees maar even op nieuwe spelers pagina 3480 :y
En wat daar staat klopt? Of was het een totaal andere situatie van een paar jaar terug? :zucht :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2024, 07:42:10
En wat daar staat klopt? Of was het een totaal andere situatie van een paar jaar terug? :zucht :_schater
tuurlijk je  :_schater

Andy King

Citaat van: mario op augustus 01, 2024, 21:45:18
:y

Dat van Kaam technisch begaafd is ben ik met je eens. Maar meeverdedigen, ook na eigen balverlies, is niet zijn sterkste punt. Laat zijn man te vaak lopen. Heeft ons veel doelpunten gekost. Mooi dat we er nu nog een paar centen voor vangen.

Bankzitter

Overigens ook officieel bevestigd nu:
https://cambuur.nl/nieuws/daniel-van-kaam-maakt-overstap-naar-heracles-almelo/

Benieuwd hoe snel zijn opvolger er is. Er zullen toch al wel contacten zijn geweest.

diekhuzen

Citaat van: Andy King op augustus 02, 2024, 10:20:22
Dat van Kaam technisch begaafd is ben ik met je eens. Maar meeverdedigen, ook na eigen balverlies, is niet zijn sterkste punt. Laat zijn man te vaak lopen. Heeft ons veel doelpunten gekost. Mooi dat we er nu nog een paar centen voor vangen.

Veel doelpunten tegen heeft in mijn beleving meer te maken met het tactisch strijdplan wat 2 jaar lang rammelt. Ontzettend veel tegendoelpunten en dat kun je Ultee en Henk ook aanrekenen. Uiteraard hebben wij minimale middelen, maar alsnog kon dat veel beter. Van Kaam had er zelf ongetwijfeld meer uit kunnen halen, maar is ook combinatie van niet op de positie spelen waar hij in zijn kracht komt.

oost

Laten vooral erg blij zijn dat we wat geld verdienen en van een hoog salaris verlost zijn. Is gewoon niet de speler die hier past, ik hoop dat hij in Almelo geen degradatie voetbal hoeft te spelen. Dat is iets wat die gewoon niet beheerst mouwen opstropen en voor elke Meter vechten is niet zijn spel ( dikke prima natuurlijk)

Stiens

Succes bij Heracles. Cambuur kennende zal hij het daar wel fantastisch gaan doen  8P

fred

Heracles Almelo heeft zich per direct versterkt met Dani?l van Kaam. De 24-jarige middenvelder komt over van SC Cambuur en tekent in Almelo een contract tot medio 2027.

?Het stadion, de fans, gewoon het complete plaatje van deze nieuwe uitdaging. Ik kijk ernaar uit en ik ben klaar om te starten?, zegt Van Kaam op zijn eerste dag bij Heracles Almelo. ?Mijn eerste indruk van de club is heel goed. In de gesprekken vertelden ze al dat de club qua faciliteiten naar de top wil en het ziet er zeker netjes uit hier.?

Van Kaam is de tiende zomeraanwinst van Heracles Almelo en zijn komst stemt technisch directeur Nico-Jan Hoogma tevreden. ?Na de blessure van Jan Zamburek hebben we snel geschakeld en we zijn blij dat Dani?l onze selectie komt versterken. Met Dani?l hebben we een technisch vaardige middenvelder aangetrokken die sterk is aan de bal en beschikt over ervaring op het hoogste niveau.?

De in Delfzijl geboren middenvelder doorliep de jeugdopleiding van FC Groningen. Zijn profdebuut maakte Van Kaam op 6 oktober 2018 namens de Groningers in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. In totaal kwam Van Kaam tot 70 wedstrijden op Eredivisieniveau in het groen-wit van FC Groningen.

In de zomer van 2022 tekende hij voor SC Cambuur, waar hij twee seizoenen verbleef. In Leeuwarden groeide Van Kaam uit tot aanvoerder en kwam hij eveneens tot 70 wedstrijden in zowel de Eredivisie als Keuken Kampioen Divisie. Van Kaam speelde daarnaast in alle jeugdselecties van Nederland. De jeugdinternational speelde acht interlands namens Jong Oranje.

Dani?l van Kaam gaat in Almelo spelen met rugnummer 26.

nee,wel?

had lambooij geen deal kunnen sluiten heracles ton meer betaald en vdw ook mee :y 8P