Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
51 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Felix Mambimbi

Gestart door Tanjajeah, augustus 31, 2022, 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: HanBerger058 op januari 12, 2023, 08:30:17
Die wijsneus van een Marco van der Heide wordt bedankt....met deze topaankoop  :_schater

Ik heb toevallig met veel spelers uit Zwitserland gewerkt en contact gehad met mijn vorige bedrijf. Geen scouting  :devil , maar social media. Deze Mambimbi kan echt wel wat. Heeft niet voor niks CL gespeeld en was regelmatig mee met Zwitserland O21.

Komt in Nederland in een team wat totaal niet draait, heeft volgens mij tot dusver geeneens 90 minuten gespeeld, in korte tijd aantal x geslachtofferd en is een super rustige jongen vanuit zichzelf. 0 vertrouwen, nou kom daar maar eens uit.

papier

Citaat van: Bussum op januari 12, 2023, 08:44:39
Ik heb toevallig met veel spelers uit Zwitserland gewerkt en contact gehad met mijn vorige bedrijf. Geen scouting  :devil , maar social media. Deze Mambimbi kan echt wel wat. Heeft niet voor niks CL gespeeld en was regelmatig mee met Zwitserland O21.

Komt in Nederland in een team wat totaal niet draait, heeft volgens mij tot dusver geeneens 90 minuten gespeeld, in korte tijd aantal x geslachtofferd en is een super rustige jongen vanuit zichzelf. 0 vertrouwen, nou kom daar maar eens uit.

Dat zou best kunnen, en dat geldt voor meer mooi weer spelers in de selectie. Mijn beeld bij deze gang van zaken is dat Mambimbi voetballend in het profiel past maar als persoon niet in dit team. Dat betekent dus dat Vd Heide waarschijnlijk z'n werk wel heeft gedaan, maar de club niet verder heeft gekeken dan dat. En dat mogen we de club en Foeke als verantwoordelijke aanrekenen.

Huizen

Citaat van: papier op januari 12, 2023, 08:49:13
Dat zou best kunnen, en dat geldt voor meer mooi weer spelers in de selectie. Mijn beeld bij deze gang van zaken is dat Mambimbi voetballend in het profiel past maar als persoon niet in dit team. Dat betekent dus dat Vd Heide waarschijnlijk z'n werk wel heeft gedaan, maar de club niet verder heeft gekeken dan dat. En dat mogen we de club en Foeke als verantwoordelijke aanrekenen.

Eens! En ik ben dus van mening: terugsturen en je verlies nemen!!!!!!!! Zelfde met Balk. Komt er gisteren weer in zonder enig resultaat. Komt niemand voorbij, verliest enkel de bal en is elke keer zo mega irritant aanwezig als ie maar een licht tikje krijgt.

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op januari 12, 2023, 08:51:34
Eens! En ik ben dus van mening: terugsturen en je verlies nemen!!!!!!!! Zelfde met Balk. Komt er gisteren weer in zonder enig resultaat. Komt niemand voorbij, verliest enkel de bal en is elke keer zo mega irritant aanwezig als ie maar een licht tikje krijgt.
graag de keeper er ook bij.

Trainert!

Citaat van: Bussum op januari 12, 2023, 08:51:34

Dit riep ik al toen Huilebalk werd aangetrokken. Alleen teren op een doelpunt tegen Ajax, arrogant ventje bah!

sunderland

Trainert geniet jij ook dit forum nu? Iedereen is nu negatief vandaar die vraag

hobbes

Citaat van: sunderland op januari 12, 2023, 10:17:57

Het wordt zo langzamerhand ook wel moeilijk om hoop te houden. Vooral de algehele matheid die over de groep ligt begint een probleem te worden. Als je verliest en je hebt er alles voor gedaan dan kan ik er vrede mee hebben, maar de groep straalt het niet meer uit. Ik weet niet of het druk of onzekerheid is, maar waar is de ploeg die PSV met huid en haar opvrat? Die wedstrijd leek de ommekeer te worden maar heeft niks geholpen. Verder prima wedstijden gezien die uiteindelijk toch nips verloren werden (AZ bv) maar alles lijkt eruit te sijpelen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op januari 12, 2023, 10:17:57
Kom sunderland, tot zondag laten we de moed niet zakken (maar weet nog niet hoe het in de wedstrijd moet...)
Henk, held, bedankt

Bens

Voor Mambimbi is ook geen plaats meer. Zal tot de zomer niet meer worden opgesteld en zal dan weer vertrekken.

justremco

Citaat van: Bens op januari 23, 2023, 14:52:14
Voor Mambimbi is ook geen plaats meer. Zal tot de zomer niet meer worden opgesteld en zal dan weer vertrekken.

Dan stuur je zo?n jongen toch gewoon terug?

Bankzitter

En daar geld ook dat ze dat in de winterstop ook al wisten en het netjes met die speler en zijn club hadden moeten regelen.
Het geeft alleen maar onrust als dit soort zaken nog na de competitieherstart spelen in een spelersgroep.

anderszchristian

Citaat van: justremco op januari 23, 2023, 15:07:17
Dan stuur je zo?n jongen toch gewoon terug?

Voor straf bij Marco van der Heide laten logeren tot zijn huurcontract afloopt

Trainert!

Citaat van: Tanjajeah op augustus 31, 2022, 20:04:34
HUURDEAL: FELIX MAMBIMBI VOOR ??N SEIZOEN IN HET GEEL-BLAUW
31 augustus 2022, 20:00
SC Cambuur en BSC Young Boys zijn het eens over de verhuur van Felix Mambimbi. De 21-jarige buitenspeler wordt voor ??n seizoen gehuurd van de Zwitserse topclub.

Mambimbi maakte al zijn opwachting in de Champions en Europa League voor Young Boys en heeft al ruim honderd wedstrijden achter zijn naam staan op het hoogste niveau in Zwitserland (veertien doelpunten en veertien assists). Daarnaast is hij Zwitsers jeugdinternational.

?We hebben even geduld moeten hebben, maar uiteindelijk is het gelukt?, zo licht technisch manager Foeke Booy toe. ?Felix past met zijn snelheid en diepgang in het profiel voor onze voorhoede en is bovendien qua fitheid direct inzetbaar, al zal hij uiteraard even tijd nodig hebben om zich aan te passen. De profielschets voor de buitenpositie was duidelijk, maar uiteindelijk is het de meest lastige positie geweest om in te vullen. Met de komst van Felix is dat alsnog geslaagd en daarmee is onze selectie voor dit seizoen compleet.?

Bienvenue au club, Felix!

Foto: www.dijksmedia.nl

Kan wel janken als ik dit verhaal terug lees. Wat een onkunde allemaal

anderszchristian

Citaat van: Trainert! op januari 23, 2023, 15:32:50

Kan wel janken als ik dit verhaal terug lees. Wat een onkunde allemaal

Blijft bizar als je dit terugleest, zijn video's bekijkt en de marktwaarde die hij vertegenwoordigd.. Aan de concurrentie op de vleugels ligt het niet, loopt hij dan achterstevoren op de trainingen!?

Bankzitter

Bij zijn eerste basisplaats na een paar minute gewisseld omdat Hoedemakers rood pakte... daarna geen kansen meer gekregen.