Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur-Nec

Gestart door Specuveter, oktober 27, 2022, 16:55:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 04, 2022, 23:58:46
ik denk dat jij vooral heel erg lekker slaapt. Genieten dit he
heerlijk jij ook ff lekker slapen zo.

Drumfather SCC

Wat kan ik  :R van ?supporters? die dit allemaal vermakelijk lijken te vinden puur om hun eigen gelijk te halen of hun eigen gewin te bevredigen

Waar zijn we hier op CO in godesnaam mee bezig soms na een verliespartij

Ja, het is kut
Ja, je ziet het aan komen
Ja, niemand haalt hun niveau maar dan ook echt niemand
Ja, we vliegen er uit als dit zo blijft

Maar echt, Waar gaat het over wat hier gebeurt
Onvoorstelbaar
De club heeft ons nodig en dan dit?

Maar dat is slechts mijn mening
Zal geheid bij een paar wel verkeerd vallen maar soit

wiekie1969

Lul niet zo dom vent. In de jaren 80 was deze wedstrijd gestaakt geweest. Dan gingen de heren vd MI side het veld op na zo'n wanprestatie. Dit is het slechtste Cambuur sinds de laatste 10 jaar. We zitten wekelijks te kieken naar een stel verwende oude wijven. Balletje breed, balletje terug. Geen leiders, geen gogme, geen passie. Het is helemaal niks. Vanaf de voorbereiding al niet. Lekker blijven knuffelen jongen en de oogjes dichthouden net zoals de directie. Dat hele zooitje mut zich gvd de ogen uit de kop schamen!!!!!!!! Ken er niet van slapen  ;( ;( ;( ;(

wiekie1969

Citaat van: Drumfather SCC op november 05, 2022, 01:52:54
Wat kan ik  :R van ?supporters? die dit allemaal vermakelijk lijken te vinden puur om hun eigen gelijk te halen of hun eigen gewin te bevredigen

Waar zijn we hier op CO in godesnaam mee bezig soms na een verliespartij

Ja, het is kut
Ja, je ziet het aan komen
Ja, niemand haalt hun niveau maar dan ook echt niemand
Ja, we vliegen er uit als dit zo blijft

Maar echt, Waar gaat het over wat hier gebeurt
Onvoorstelbaar
De club heeft ons nodig en dan dit?

Maar dat is slechts mijn mening
Zal geheid bij een paar wel verkeerd vallen maar soit

Soit??? Lekker blieven knuffelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :O :O :O

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 04, 2022, 23:59:55
Gooi mij dr ook maar in.....sjonge, kapot, en dit forum wordt je ook niet vrolijk van.....trusten,tot morgen.
Man wat heb jij een clubliefde, moet je na zo'n teleurstelling ook nog dat eind terug naar Delfzijl.  _O_

SCC

Citaat van: sunderland op november 04, 2022, 22:42:00
ben ik wel en niet met jou eens. De spelers wouden wel maar het idee erachter was totaal weg. Paulissen liet 1 x schone lopen en goal verder speelde hij best prima. Ook Bangura vond ik erg sterk
Van Kaam liet Schone lopen

hobbes

Citaat van: SCC op november 05, 2022, 08:49:03
Van Kaam liet Schone lopen

Iedereen liet hem lopen, verdedigers hadden ook in kunnen stappen. Dan je eigen man maar laten lopen, maar hun beste schutter mag je daar niet zoveel vrijheid geven.

SCC

Ben ik absoluut met je eens.

Jammer dat Sai ditmaal niet net zo vaak als Alex eroverheen kon denderen, daar had ik nog op gehoopt. Verder hebben we te weinig verrassing, door de as hoeven we het momenteel niet te zoeken.

hobbes

Citaat van: SCC op november 05, 2022, 08:57:01
Ben ik absoluut met je eens.

Jammer dat Sai ditmaal niet net zo vaak als Alex eroverheen kon denderen, daar had ik nog op gehoopt. Verder hebben we te weinig verrassing, door de as hoeven we het momenteel niet te zoeken.

Ik denk dat we Maulun erg missen. Zijn creativiteit kan wedstrijden open breken.

Specuveter

Ik heb het tijdens de wedstrijd niet gezien maar wat mistte Jacobs die grote kans zeg....

Montana

De Gast

Met pijn in het hart de wedstrijd moeten missen maar als Jacobs die kans niet mist was iedereen tevreden toch? Reacties hier vind ik niet mals.
Maar goed, gebrek aan kwaliteit laat zich gewoon gelden. Valt me wel tegen dat we zelfs met Breij en vd Water op links voorin ook weinig potten kunnen breken. Niet voor herhaling vatbaar?

Noordcambuur

Citaat van: Montana op november 05, 2022, 09:53:05
Kkd here we come!
vrijdagavond wel een mooie voetbalavond.
Maar ik sta niet te wachten op clubs als Telstar,jong AZ enz enz.

J.v.G.

Citaat van: hobbes op november 05, 2022, 08:51:16
Iedereen liet hem lopen, verdedigers hadden ook in kunnen stappen. Dan je eigen man maar laten lopen, maar hun beste schutter mag je daar niet zoveel vrijheid geven.
O.a Paulissen stond met de armen in de zij naar het schot te kijken.
Keeper en verdediging prima, middenveld aardig en de voorhoede tsjaa daar is genoeg over gezegd.... Gelukkig is het snel winterstop en kan er gerepareerd worden!

papier

Citaat van: Noordcambuur op november 05, 2022, 09:56:30
vrijdagavond wel een mooie voetbalavond.
Maar ik sta niet te wachten op clubs als Telstar,jong AZ enz enz.

ADO, Willem II, nac, graafschap, vvv, Heracles, PEC, Roda. Allemaal clubs die vrij recent nog veel eredivisie hebben gespeeld.