Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

Teun Seun

Citaat van: Stiens op mei 25, 2023, 09:05:02
Slot blijft in ieder geval bij Feyenoord dus daar helaas geen vacature meer voor Ultee  :_schater
Nee maar wel bij Spurs! Ik vind ze ook echt bij elkaar passen

Vlampiep

Als hij maar vertrekt na dit weekend en wat mij betreft naar Barcelona.

Bens

Allemaal ijdele hoop, het bestuur van Cambuur zal Ultee echt niet ontslaan. Een dikke prijs om zijn contract af te kopen is er niet. Helaas zullen wij het nog een jaartje met hem  moeten doen .

Huizen

Ik vind de hetze tegen Sjors enigszins overdreven? Of ben ik echt de enige?  :insane

Dokkumer

Citaat van: Bussum op mei 26, 2023, 10:41:27
Ik vind de hetze tegen Sjors enigszins overdreven? Of ben ik echt de enige?  :insane
Je hebt niet veel medestanders. Zelf hoef ik hem niet onderuit te trappen, hij past hier gewoon niet.
De echte, dat lees je :devil

papier

Nee hoor, ben ik het mee eens. En ikzelf maak er ook wel eens schuldig aan omdat dit seizoen een aaneenschakeling van slechte prestaties, pech, gebrek aan kwaliteit etc. is. Dat frutstreert en dan is het fijn als je het probleem aan een iemand kan ophangen. Maar iedereen weet ook wel dat Ultee wegsturen niet alle problemen/fouten/pech wegnemen. Wat overigens niet wegneemt dat Ultee best het een en ander aan te rekenen is.

sunderland

leg eens uit wat ie volgens jou wel goed doet?

Lowieke

Nee, zeker niet. Ik vind die hetze ook zwaar overdreven. Al heb ik ook mijn twijfels of hij echt bij de club past. Ultee is een rationele trainer die niet bang is om stevig in te grijpen. Dat is na Henk duidelijk wennen. Maar ik gun hem met een nieuwe selectie nog wel een kans. Mocht er een andere trainer komen vind ik dat ook prima al kost dat natuurlijk wel geld dat we niet in spelers kunnen steken.

Bankzitter

Sommige kritiek op Ultee is best wel terecht. Hij heeft de nodige fouten gemaakt, haalt geen punten en is onhandig in de pers.
Hoort wel allemaal bij een jonge trainer en bij een team dat al tijden niet meer draaide.
Sommige kritiek is 100% terecht maar er wordt soms ook wel heel erg op de man gespeeld en ook eens vergeten dat Ultee niet de enige schuldige aan de prestaties is. Daar kan ik dan weer slecht tegen.

Met de huidige selectie had hij nooit door gekund.Maar alle spelers gaan zowat weg. En als er geen betere opvolger klaarstaat, dan moet hij met een nieuw team en een ervaren trainer er naast zich maar revancheren.

Ik zie ook liever een betere trainer maar op dit moment zou ik niet weten wie in wil stappen en hoe we Ultee dan afkopen. Dan kun je iedere dag wel roepen dat 'ie moet oprotten. Dat lucht mischien op maar het heeft heel weinig zin als het bestuur nog met hem door wil.

Stanley

Hake is hier minstens zo afgekraakt als Ultee. Wat zegt dit geneuzel allemaal. Net een stel huilende kinderen die hun zin niet krijgen. Als je bij je baas weggestuurd wordt en je hebt een contract,dan bepaal jezelf toch ook of je weggaat of niet. 

Inferno-058

Citaat van: Stanley op mei 26, 2023, 16:04:18
Hake is hier minstens zo afgekraakt als Ultee. Wat zegt dit geneuzel allemaal. Net een stel huilende kinderen die hun zin niet krijgen. Als je bij je baas weggestuurd wordt en je hebt een contract,dan bepaal jezelf toch ook of je weggaat of niet.
Dit is ook wel weer een overdreven reactie. Niet doen alsof er niks aan de hand is. Ultee & Cambuur is geen match, mag van mij zo snel mogelijk weg. Het is echter niet zo dat we hem maar als zondebok moeten bestempelen, want er zijn meer schuldigen.

Stanley

Er is zeker iets aan de hand, maar alles is wel wat ingewikkelder. Zou het bestuur dan
weg moeten?

Trainert!

Citaat van: sunderland op mei 26, 2023, 11:29:10
leg eens uit wat ie volgens jou wel goed doet?

Niemand kan het bij Cambuur goed doen, omdat Henk de Jong de man is voor Cambuur. Iedereen is hem gewend, promoot de club fantastisch. Dus een buitenstaander gaat het hier niet redden. Spijtig, maar het is zo

wiekie1969

Heeft toch ook met de prestaties te maken. Ultee heeft 15 vd 19 wedstrijden verloren. Lult nooit over voetbal inhoudelijke zaken maar alleen maar over randzaken. Het ligt nooit aan meneer Ultee zelf.

nee,wel?

hoorde hem nu zeggen  op vakantie beelden bekijken van nieuwe spelers......................mag toch hopen dat de nieuwe selectie niet word samengesteld op basis van youtube filmpjes ............... 8P