Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 08, 2023, 22:56:21
Daar zou ik niet te veel op vertrouwen, maar de berichten over een (spoed)overleg, Henk die niet bij ESPN aanschuift, maandag geen training en dinsdag pas weer lijken mij duidelijke signalen

precies om de cambuursite staat nog niks en omrop gurbe

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Holwerd voor Cambuur

*zet Cambuurvlag alvast in de gang
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 08, 2023, 22:56:21
Daar zou ik niet te veel op vertrouwen, maar de berichten over een (spoed)overleg, Henk die niet bij ESPN aanschuift, maandag geen training en dinsdag pas weer lijken mij duidelijke signalen

Trainen sowieso maandags niet bij wedstrijd op zondag. In de week tegen Willem II ook maandags vrij.

janou

Citaat van: oost op oktober 08, 2023, 22:33:00
Is het niet zo dat je als speler van cambujr altijd 100% inzet moet tonen en ENERGIE  in je spel moet leggen?
Is zo ongelooflijk dood doener. In h?b liever een iets wat luie speler die slim speelt en daardoor minder hoefde te lopen dan 10 breij's met de ren je rot show

Zeker mee eens. Maar dan wil ook nooit meer "vechten voor je club" horen. Doel hierin meer dat bij een achterstand of rode kaart, wel het vermogen is om terug te komen in de wedstrijd. Dan staat het tactisch dusdanig dat de spelers druk kunnen krijgen op de bal waardoor dit mogelijk wordt.

Zelf zie ik uiteraard ook veel liever meer rust en controle aan de bal. Maar dat zijn dingen die in balbezit niet goed gaan, en dat staat los van datgene dat ik hiervoor benoem

okkele

:0= kampioen 23-24 !
ben benieuwd wie er 2e word.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: oost op oktober 08, 2023, 22:33:00
Is het niet zo dat je als speler van cambujr altijd 100% inzet moet tonen en ENERGIE  in je spel moet leggen?
Is zo ongelooflijk dood doener. In h?b liever een iets wat luie speler die slim speelt en daardoor minder hoefde te lopen dan 10 breij's met de ren je rot show
kwestie van persoonlijke voorkeur.
als ik moet kiezen tussen bryan smeets en michael breij dan weet ik het wel.
de "ren je rot show" is ook weer zo`n kut-term, kallon kon ooit ook alleen maar lopen volgens de geleerden, daar is iedereen wel op teruggekomen.

oost

Citaat van: okkele op oktober 08, 2023, 23:40:04
de "ren je rot show" is ook weer zo`n kut-term, kallon kon ooit ook alleen maar lopen volgens de geleerden, daar is iedereen wel op teruggekomen.

Begrijp mij niet verkeer, elke team heeft een speler nodig die het 'vuile' werk wil en kan doen. Alleen wanneer je een trainer hebt die het liefst 11 spelers heeft die dat doen kom je er niet.
Ik mis een beetje heel erg voetbal gogme (zoals maulin  hoedemakers) in potentie verwacht ik dat een van kaam en een De Jong  dat wel inzicht hebben maar nu compleet verkeerd gebruikt worden.

oost

Kallon heeft zich zeker erg goed ontwikkeld, maar ik weet mij ook tijden te herinneren dat hij met oogkleppen opspeelde en 0 rendement had :_schater

okkele

Citaat van: oost op oktober 08, 2023, 23:50:18
Kallon heeft zich zeker erg goed ontwikkeld, maar ik weet mij ook tijden te herinneren dat hij met oogkleppen opspeelde en 0 rendement had :_schater
dat is mijn punt dan dus ook, in die fase mag hij de veters niet knopen van een niet nader te noemen sandor  :D en moet ie vertrekken.
in goede tijden zijn we helden in lwd, in mindere mag het merendeel ontslagen worden.

sunderland

Kallon was ook niks. We waren verbaasd dat met name Sandor hem wou houden. Ze zijn met hem aan de slag gegaan iedere training weer  ( vooral Sandor en Henk) en zie wat er is uitgekomen. Een topper. De pastoor van nu kan dat niet

Stiens

Citaat van: michello op oktober 08, 2023, 23:03:01
Trainen sowieso maandags niet bij wedstrijd op zondag. In de week tegen Willem II ook maandags vrij.

Je hebt nu toch niet op zondag gespeeld?

michello

Nee maar we spelen wel zondag aanstaande. Qua planning is dit iig een kopie van destijds.  :koffie

EdsjeSCC

Citaat van: michello op oktober 08, 2023, 23:03:01

Dan ga je toch volgende week maandag niet trainen en deze maandag wel? Nu zijn ze 3 dagen vrij, zaterdag - maandag

PePe

Gezien het verlies van 5 - 2 lijkt het me zeer gewenst, om gewoon te gaan trainen op maandag, tenzij er andere belangrijke zaken aan de orde zijn.