Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

Unknown

Sympathieke aardig man, maar daar alleen kom je er niet mee. Succes verder en bedankt

Bankzitter

Voor de club en supporters het enige juiste besluit. Verder kan ik niet vrolijk worden als iemand wordt ontslagen, dat is altijd triest als het nodig is.
Hopelijk wel snel ook het nieuws dat Henk het overneemt, dat is veel belangrijker dan het vertrek van Ultee.

cambuurmania

Word er wel vrolijk van,omdat het ten koste ging van Onze club.
Was gewoon een kwibus wat helemaal niet bij de club paste.

Bakker

Citaat van: Unknown op oktober 09, 2023, 12:45:17
Sympathieke aardig man, maar daar alleen kom je er niet mee. Succes verder en bedankt

Zo is dat!  :_schater :thumbsup

sunderland

Gefeliciteerd allemaal

oost

SaVaGe

SLOTJE !!!!!

ET KANAAL IN MET SNELBETON EN NOOIT WEER OPVISSEN!!!!

wiekie1969

Niet te voorkomen dit ontslag. Triest voor Sjors maar voor de club veel beter. Zijn positie was onhoudbaar geworden. Zoveelste trainer die hier sneuvelt dankzij wanbeleid. Voordeel voor Henk is dat hij de rest vh seizoen alles mag verliezen vanwege zijn opgebouwde krediet. Zondag massaal achter de ploeg gaan staan.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op oktober 09, 2023, 13:50:46
Gefeliciteerd allemaal

Ik wut er niet blij van. Alleen maar verdrietig. Zoveelste trainer die hier sneuvelt. Triest.

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2023, 12:46:19
Voor de club en supporters het enige juiste besluit. Verder kan ik niet vrolijk worden als iemand wordt ontslagen, dat is altijd triest als het nodig is.
Hopelijk wel snel ook het nieuws dat Henk het overneemt, dat is veel belangrijker dan het vertrek van Ultee.

Helemaal eens

wiekie1969

Citaat van: denistel op oktober 09, 2023, 12:18:37
als ik al de verhalen goed begrijp geeft hij wel kijk op het spel is een vak idioot
enz enz maar hij kan het niet overbrengen op zijn spelers en zijn assistenten lopen
er voor niks bij dus ja dan is het heel lastig werken lijkt mij.

zal het misschien ergens anders heel goed kunnen doen maar hier niet.

Miskien bij Nicator

Mike SCC

Onvermijdelijk besluit lijkt mij. Het is altijd sneu en triest voor de persoon in kwestie, in dit geval Sjors Ultee, een aardige en sympathieke kerel die echt wel alles eraan gedaan heeft. Er was gewoon geen match met de club. Die heeft zijn opvolger dan juist wel voor de volle 100%.

wiekie1969

sunderland

Bij Bergsma hangt de vlag aan de gevel