Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Sjors ?alles of niets? Ultee  |:)

okkele

Citaat van: De Gast op augustus 13, 2023, 10:19:03
Sjors ?alles of niets? Ultee  |:)
precies.
word het "alles" dan is het het werk van henk , word het "niets" dan mag ultee direct vertrekken.
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

diekhuzen

Tweede helft genoten van Cambuur. Duels werden gewonnen, meer vooruit spelen en opportunistisch. Uiteraard kun je dat nooit 90 minuten volhouden.
Ik vond Balk positief opvallen en de invallers brachten veel energie.
Verdedigend erg kwetsbaar. Ik vind vd Meer te matig en ik begrijp niet waarom Ultee constant centrale verdedigers afwisseld. Dat zorgt voor onrust en zo kun je nooit bouwen aan een ingespeeld elftal?

Er moet nog wat bijkomen en het is te hopen dat we min 7 ton ontvangen voor Bangura en 2/3 spelers huren. Echte versterkingen halen. Met de huidige selectie zie ik ons max voor positie 5-9 eindigen gaan.

Sakas

Ik moet ook zeggen dat SU actief aan de zijlijn bezig was! Hij stond er niet als een zoutzak bij deze wedstrijd.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

sunderland

Citaat van: Sakas op augustus 13, 2023, 14:10:25
Ik moet ook zeggen dat SU actief aan de zijlijn bezig was! Hij stond er niet als een zoutzak bij deze wedstrijd.
pas in het laatst. Toen de jeugd erin kwam ging ie um er mee bemoeien wat ik alleen maar toejuich. Niet als een clown maar rustig aanwijzingen geven.

papier

Citaat van: sunderland op augustus 13, 2023, 14:15:40
pas in het laatst. Toen de jeugd erin kwam ging ie um er mee bemoeien wat ik alleen maar toejuich. Niet als een clown maar rustig aanwijzingen geven.

Zo'n psychopaat als die in Sittard hoef ik hier ook niet te zien.

nee,wel?

Citaat van: papier op augustus 13, 2023, 14:16:53
Zo'n psychopaat als die in Sittard hoef ik hier ook niet te zien.

daar waren ze in sittard inmiddels ook al van overtuigd

V-man

https://www.zantmankliniek.nl/haartransplantatie/ervaringen/voetbaltrainer-sjors-ultee-kiest-voor-een-haartransplantatie-bij-zantman-kliniek/ Ik heb al gereageerd richting die kliniek dat hij niet de trainer is van DKV maar van SCC! (ofschoon sommigen dat hier wel zouden wensen haha)

papier

Citaat van: nee,wel? op augustus 13, 2023, 21:22:18
daar waren ze in sittard inmiddels ook al van overtuigd

Ik weet niet of Danny Buijs nou erg anders is :P

V-man

Ook rijp voor een haartransplantatie

wiekie1969

dennisw8

grijskijker

Ultee: 'Arrogant om te zeggen dat we bij de eerste twee moeten eindigen'

Door Sander Janssen (VI PRO)

Zijn eerste wedstrijd als trainer in de Keuken Kampioen Divisie leverde direct een spektakelstuk op. Sjors Ultee zag SC Cambuur vrijdag naar een punt knokken tegen mededegradant FC Emmen (2-2).

Hoe groot was de ontlading toen de zeventienjarige Wiebe Kooistra de 2-2 maakte?

?Voor hem is het natuurlijk een droom. Hij is net zeventien geworden, komt uit de regio en maakt zo?n belangrijke goal. Ik was heel trots op de ploeg. We bleven strijdvaardig en op dit resultaat kunnen we bouwen. Ik zei na de wedstrijd al: als ik van tevoren kun kiezen tussen een saaie 1-0 winst of deze 2-2, had ik misschien wel voor het laatste gekozen. We voetbalden redelijk en waren dominant. Toen we ook nog een strafschop misten, dacht ik even dat het hem niet meer ging worden. Maar we hielden het geloof om door te gaan. Doordat de ploeg tot het einde zo bleef vechten, zeurde niemand over het gelijkspel.?

Hoe kijkt u terug op de wedstrijd?

?Ik baal ervan dat we de tegengoals zelf inleidden. Aan andere kant waren we voetballend echt dominant. Volgens mij hadden we 71 procent balbezit. Als je zelf vaker de bal hebt, is de kans op een counter van de tegenstander ook groter. Het is wel een les. Voetballend kijk ik redelijk positief terug op de wedstrijd, maar er moeten echt wel dingen beter. Emmen is ook niet zomaar een tegenstander, zij hebben meer budget dan wij. Het was echt een topwedstrijd. Na afloop hoorde ik ook dat men bij Emmen blij was met een punt, omdat het eigenlijk nergens op sloeg dat ze op voorsprong stonden. Natuurlijk baalden ze ervan dat ze het weggaven, maar ze mochten eigenlijk niet klagen.?

Hebt u de degradatie inmiddels een plekje kunnen geven?

?Het is inmiddels alweer even geleden, dus dat heeft zeker een plekje gekregen. Toen ik bij de club kwam, stonden we zeventiende. Daar zijn we nooit echt weggekomen. De blik is heel snel vooruit gegaan. Natuurlijk heb ik in de zomer alles verwerkt en nagedacht. Wat had ik anders moeten doen? We zijn fris begonnen aan de voorbereiding en hebben een groep die in alles uitstraalt dat ze graag willen. Dat is een grote stap na zo?n zwaar jaar. De grootte van de groep helpt ook wel. Vorig jaar hadden we dertig veldspelers, nu doen we het met zestien en vullen we de selectie aan met jeugdspelers. Daardoor heeft iedereen een rol en hebben we niet een wissel van de wissel op de bank zitten.?

'We willen vooral het soort voetbal spelen waar het publiek zich in herkent'

Zijn er nog posities waarop u versterking wilt hebben?

?Ik kan veel willen, maar zolang we geen speler verkopen, is het zo goed als onmogelijk om ons te versterken. De kans dat iemand als Alex Bangura nog vertrekt, is wel aannemelijk. Van mij hoeft hij overigens niet weg, want hij is de beste linksback van de KKD. Aan de andere kant kunnen we dan wellicht weer iets op andere posities. Vrijdag bleek overigens wel dat het ook voordelen heeft om een smalle groep te hebben waarbij jeugdspelers de kans krijgen. Met meer budget hadden we misschien meer spelers gehaald en was iemand als Wiebe Kooistra niet ingevallen tegen Emmen.?

Wat is dit seizoen jullie doelstelling?

?Ik wil dat we energie en lef uitstralen en dominant zijn. Het zal niet altijd lukken, maar ons doel is om de tegenstander op te jagen. D?rven voetballen, met diepte in het spel. Ik denk niet dat we tot de favorieten voor promotie behoren. De meeste mensen zullen FC Groningen op plek ??n zetten. De rest mag het uitvechten voor plek twee tot en met twintig. Wat begrotingen betreft zijn we de zesde club van de KKD. Dan zou het arrogant zijn om te zeggen dat we bij de eerste twee moeten eindigen. We willen wel meedoen. In deze competitie is het een voordeel dat je ook als nummer zeven of acht kan meedoen om promotie. We willen vooral het soort voetbal spelen waar het publiek zich in herkent.?

papier

Volgens mij heeft die 'journalist' van de VI letterlijk een interview van vorige week over zitten typen.

papier

Oke ik ben om. Als deze man toch zo van wisselen houdt dan zelf ook even een potje wisselen met de coach van -21. Kijken we dan wel weer verder.