Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

TD Cambuur

Gestart door michello, januari 18, 2023, 14:14:09

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: zeewolde op juni 01, 2023, 12:42:20
lijkt me sterk, in welke functie dan?

Hoofdcoach lijkt me nog niet verstandig. Wie weet krijgt hij een terugval en dan zijn zowel de club als hij weer terug bij af. Een rol als assistent hangt helemaal af hoe Ultee erin staat, ik denk dat het wel kan maar dan moet Ultee wel accepteren dat hij ook gezien zal worden als iemand die Henk uit de wind houdt. En accepteren dat wanneer dingen goed gaan er veel credits naar Henk gaan. Het zou natuurlijk een goed team kunnen worden, Ultee lijkt me inhoudelijk wel okee zoals Lodeweges dat ook was (hoewel die van een ander niveau was maar dat terzijde) maar empathisch en in omgang met het team en supporters kan hij Henk goed gebruiken.

grijskijker

Citaat van: zeewolde op juni 01, 2023, 12:42:20
lijkt me sterk, in welke functie dan?
HdJ kan prima als assistent/technisch manager. Tegenpolen kunnen elkaar tot grote hoogte brengen, grootste voorbeeld daarvan is Booy en de Jong geweest de afgelopen jaren... En als je 20 km aan een stuk kan fietsen dan zit het fysiek ook wel goed.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 01, 2023, 13:59:01
HdJ kan prima als assistent/technisch manager. Tegenpolen kunnen elkaar tot grote hoogte brengen, grootste voorbeeld daarvan is Booy en de Jong geweest de afgelopen jaren... En als je 20 km aan een stuk kan fietsen dan zit het fysiek ook wel goed.

Gaat in dit geval echt niet werken Joop. Bij elke tegenslag zal de roep om HC en de kop van Sjors alleen maar toenemen. Daar help je Henk niet mee en Sjors al helemaal niet. Directie moet nu keuzes maken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

HdeJ voelt zich prima, als het aan hem ligt, gaat hij weer trainen.

PePe

poelie-lwd

Henk de Jong 2.0  _O_

Wat een verademing ook in de communicatie

Bernardo

Citaat van: poelie-lwd op juni 01, 2023, 14:03:15
Gaat in dit geval echt niet werken Joop. Bij elke tegenslag zal de roep om HC en de kop van Sjors alleen maar toenemen. Daar help je Henk niet mee en Sjors al helemaal niet. Directie moet nu keuzes maken.

Gaat nu ook wel gebeuren natuurlijk, eerste 3/4 wedstrijden vallen de resultaten tegen en Sjors heeft al weinig kredirt en Henk loopt nog rond op de club dan komt heel snel de roep om Henk weer.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 01, 2023, 14:16:23
Henk de Jong 2.0  _O_

Wat een verademing ook in de communicatie
wat een vent! Dat gesproken word over assistent en aanvullen. Kan dat dan als je voetbal opvatting haaks op elkaar staat.. 

Bernardo

Nieuwe technisch directeur Eti?nne Reijnen weet dat er een flinke opdracht ligt bij SC Cambuur

Er waait een nieuwe wind bij SC Cambuur: met Eti?nne Reijnen ?n Ard de Graaf aan het roer gaat de club richting het nieuwe stadion. Reijnen zit in zijn eerste offici?le week bij Cambuur, maar heeft op de achtergrond al heel wat werk verzet.
Eti?nne Reijnen (36), oud-speler van de club, was dit seizoen nog assistent-trainer bij PEC Zwolle, maar is deze week officieel begonnen in zijn nieuwe functie als technisch directeur van Cambuur. ?Een hele mooie uitdaging?, meent Reijnen.

Samen met algemeen directeur Ard de Graaf zal hij de club gaan besturen. Gerald van den Belt doet op eigen verzoek een stapje terug en gaat zijn tijd anders indelen: hij pakt het hele stadiondossier op, een dossier waarin nog veel te gebeuren staat met de afbouw van het stadion (wat voor eigen rekening van Cambuur komt). De financi?le zaken komen daarin meer op de schouders van financieel manager Gerrit Stellingwerf te liggen. ?Die kennis hebben wij gewoon in huis, dus daarom kunnen we het zo mooi inrichten?, stelt De Graaf.

Selectieleegloop
Er staat flink wat te gebeuren, dat weet Reijnen ook. De selectie loopt bijna volledig leeg, de scouting was niet op orde. ?Daar ligt zeker een grote uitdaging?, vertelt Reijnen. Of er bij de start van de voorbereiding op 1 juli gelijk een volledig nieuwe selectie staat, weet hij niet. ?Maar dat is niet aannemelijk. Gedurende die voorbereiding komt het vaak pas een beetje los.? Ook heeft een aantal jeugdspelers hem positief verrast. ?Dus die gaan we in de voorbereiding zeker de kans geven.?

Verder moet de focus volgens Reijnen meer komen te liggen op ?Cambuur-aspecten?, ook om het publiek weer naar het stadion te trekken en met een glimlach te laten vertrekken. ?Dat betekent dat je spelers nodig hebt die altijd harder willen werken dan de tegenstander en de aanvallende opties zoeken?, aldus Reijnen. ?Dat zag je de afgelopen maanden niet terugkomen in het spel. Daar liggen natuurlijk meerdere redenen aan ten grondslag, waar vertrouwen van spelers - dat naar het nulpunt zakt als je onderaan bungelt - natuurlijk een grote reden van is.?

?Om van de trainerswissels nog maar niet eens te spreken?, stelt de technisch directeur. ?Dat heeft natuurlijk veel impact gehad.? Henk de Jong laat zich weer veelvuldig zien op de club en heeft nog een doorlopend contract, maar over zijn rol in het Cambuur van komend seizoen wil De Graaf nog niet op de zaken vooruit lopen. ?In eerste instantie zal dat een soort ?ambassadeursrol? zijn, aan de commerci?le kant. Daarna kijken we wel verder.?

LC

poelie-lwd

Citaat van: Bernardo op juni 01, 2023, 14:33:38
Gaat nu ook wel gebeuren natuurlijk, eerste 3/4 wedstrijden vallen de resultaten tegen en Sjors heeft al weinig kredirt en Henk loopt nog rond op de club dan komt heel snel de roep om Henk weer.

Henk wordt nu ambassadeur   :_schater

Zachte heelmeesters...

sunderland

Ook heel duidelijk in hoe we MOETEN voetballen Hij eist voetbal vooruit en vooruit denken..

Bernardo

Citaat van: sunderland op juni 01, 2023, 14:51:22
Ook heel duidelijk in hoe we MOETEN voetballen Hij eist voetbal vooruit en vooruit denken..

Hebben we alleen de verkeerde trainer.

Bankzitter

Hij is als leidingevende van Ultee in ieder geval heel duidelijk wat hij (en het publiek) verwacht.
Ik denk dat iedereen daar in ieder geval erg tevreden mee kan zijn.

YellowBlue

Citaat van: Bernardo op juni 01, 2023, 14:52:39
Hebben we alleen de verkeerde trainer.

Deze trainer krijgt de kans met een nieuwe selectie op een ander niveau. Als hij er halverwege de eerste seizoenshelft nog niets van bakt, moeten we hopen dat Henk er weer klaar voor is om het stokje over te nemen.