Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
47 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

TD Cambuur

Gestart door michello, januari 18, 2023, 14:14:09

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op april 05, 2023, 12:36:29
Dit is net zoiets als, jij vond dat Weghorst een slechte spits en totaal ongeschikt vond voor Cambuur :devil

En daar sta ik nog steeds achter.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op april 05, 2023, 12:06:20
Ultee werd hier ook op handen gedragen door de kenners  8)
de grootste daarin was Grijskijkert en die dulde daarin geen enkele tegenspraak. En zie? degradatie. 7 weken voorbereiding gehad en toen wist ie het nog niet en wisselde al na 25 min.

papier

Ik geef Ultee nog wel de kans zich te bewijzen komend seizoen. Hoewel we best wat kritiek op hem kunnen hebben, ook wel terecht. Vind ik het wel dapper dat hij is ingestapt in deze situatie. En ook wel stom eigenlijk. Een slecht draaiend elftal zonder vertrouwen die niet het signaal hebben gekregen dat het slecht ging/niemand op z'n flikker gekregen. Daar valt weinig eer aan te behalen.

Laten we hopen dat hij wel het een en ander heeft opgestoken van de club Cambuur in het afgelopen half jaar.

sunderland

Citaat van: papier op april 05, 2023, 19:11:33
Ik geef Ultee nog wel de kans zich te bewijzen komend seizoen. Hoewel we best wat kritiek op hem kunnen hebben, ook wel terecht. Vind ik het wel dapper dat hij is ingestapt in deze situatie. En ook wel stom eigenlijk. Een slecht draaiend elftal zonder vertrouwen die niet het signaal hebben gekregen dat het slecht ging/niemand op z'n flikker gekregen. Daar valt weinig eer aan te behalen.

Laten we hopen dat hij wel het een en ander heeft opgestoken van de club Cambuur in het afgelopen half jaar.
ben het daar niet helemaal mee eens. Ik vind onze selectie van nu zeker niet minder dan Fortuna Exelcior Emmen Voldendam en Groningen. Zit echt veel meer in maar niet met deze trainer

De Gast

Citaat van: papier op april 05, 2023, 19:11:33

Ze hadden een zwaargewicht moeten aanstellen ipv een rookie. Gaat z'n contract niet uitdienen voorspel ik. Ik denk wel oprecht dat het een goeie trainer is a la Pepijn Lijnders. Maar meer ook niet.

papier

Citaat van: sunderland op april 05, 2023, 21:30:28
ben het daar niet helemaal mee eens. Ik vind onze selectie van nu zeker niet minder dan Fortuna Exelcior Emmen Voldendam en Groningen. Zit echt veel meer in maar niet met deze trainer

Denk ik ook wel hoor maar dat zien we al vanaf januari 2022 niet. Er is op bepaalde plekken niet adequate vervanging gekomen. Daarbij hebben we veel pech gehad wat in mijn optiek heeft geleid tot een vicieuze cirkel. Geen vertrouwen, slecht voetbal, geen vertrouwen, slecht voetbal. Wil je dat doorbreken moet je mi. die cirkel doorbreken en een signaal afgeven. Dat zou hij moeten doen (maar is daar kennelijk niet in gelukt) maar dat komt, vind ik, dus ook deels doordat impliciet een signaal is gegeven dat het wel goed ging met het vervangen van Henk. Terwijl het al meer dan een jaar niet goed was. Wat overigens komt doordat Henk ziek was/is en daardoor niet heeft kunnen doen waar hij zo goed in is.

Overigens vind ik de selectie van Fortuna zeker wel beter dan die van ons. Groningen idem dito. Maar we zijn idd niet minder dan de anderen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op april 05, 2023, 21:30:28
En daar ben ik het niet helemaal mee eens, deze selectie zit al een hele tijd muurvast, volledig uit form.
Als Johnson en Foor en Mahi er van het begin af aan gelijk bijgeweest waren had je gelijk gehad.
En als je punten moet sprokkelen heb je een goede keeper nodig en een solide  achterhoede .
Beide hebben we niet. Niemand kan er chocola van maken, zeker Ultee niet. Maar om hem de zwarte piet toe te schuiven gaat veel te ver.
Spelers duur verkopen, doorselecteren, paniekaankopen doen. Daar ligt t aan. En trouwens die Alflen dat had Bosbaard net zo goed gekund.

sunderland

Ieder zijn mening. Als je nu achterin ziet waar het heel erg matig is. Poelie heeft het al veel vaker aangegeven. Zet Bergsma links centraal. Utrecht uit in het begin van het seizoen wat was ie goed. En zo zijn er zoveel waar wel iets op aan te merken is. Hoedemakers erg matig, speelt de hele weds niet in Nijmegen en is de weds daarop opeens aanvoerder? zo kan ik hier wel 50 dingen  neerzetten.. . Ach laat ook maar

denistel

die ultee het nog niet 1x met dezelfde 11 gespeeld hoe kun je dan
spelers met vertrouwen krijgen ,,dan weer er uit dan weer er in.
je krijgt er alleen maar een onrustige selectie van zonder enig zelfvertrouwen

De Gast

Ze hadden met Ultee een bepaald effect voor ogen. Daar is niks van terecht gekomen. Zonder versterkingen niet en met versterkingen niet. Verdient uiteraard nog een kans komend seizoen maar het lijkt er op dat hij niet iemand is die de spelers voor zich wint.

PePe

Later instappen van Ultee, heeft geen voordelen opgeleverd.
Langere voorbereiding i.v.m. WK, heeft niks opgeleverd.
Te veel willen veranderen, heeft geen goed gedaan.
Nu het zo goed als te laat is, pas terug naar de Henk strategie.
Te veel wisselen met de basis, levert niks op.

grijskijker

Citaat van: denistel op april 05, 2023, 23:15:15
die ultee het nog niet 1x met dezelfde 11 gespeeld hoe kun je dan
spelers met vertrouwen krijgen ,,dan weer er uit dan weer er in.
je krijgt er alleen maar een onrustige selectie van zonder enig zelfvertrouwen
Is ook lastig met blessures en schorsingen en spelers die daarvan terug komen...

grijskijker

Citaat van: sunderland op april 05, 2023, 22:52:53
Ieder zijn mening. Als je nu achterin ziet waar het heel erg matig is. Poelie heeft het al veel vaker aangegeven. Zet Bergsma links centraal. Utrecht uit in het begin van het seizoen wat was ie goed. En zo zijn er zoveel waar wel iets op aan te merken is. Hoedemakers erg matig, speelt de hele weds niet in Nijmegen en is de weds daarop opeens aanvoerder? zo kan ik hier wel 50 dingen  neerzetten.. . Ach laat ook maar
Alsof Bergsma in vorm is en het is zo makkelijk om een Smand(20 jaar) af te branden terwijl hij de beste statistieken heeft van alle Cambuur verdedigers.. Tegen NEC had Hoedemakers een blessure en de wedstrijd daarop was Bangura er niet en Hoedemakers is 2e aanvoerder onder Ultee. Ben benieuwd naar de andere 50 dingen :devil

denistel

Citaat van: Grijskijkert op april 06, 2023, 11:14:18
Is ook lastig met blessures en schorsingen en spelers die daarvan terug komen...

is idd een punt maar als bangura niet kan die zet je Sylla daar neer en geen
noodgreep met v Wermeskerken die op rechts al niet eens de kans krijgt.
Hoedemakers stellen ze nu ook steeds weer op die bakt er niks van helaas.
In de degradatie strijd had ik dan ipv Tol Mac Intosh eens er neer gezet
heeft veel meer ervaring en kan smand beter aansturen.
de ene keer breij er weer en dan weer balk enz enz spelers weten niet
waar ze aan toe zijn en je komt nooit tot vastigheden maar zo zie ik het.