Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

TD Cambuur

Gestart door michello, januari 18, 2023, 14:14:09

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

In een half jaar van Cambuur naar Liverpool: een sterk staaltje jobhoppen. Well played!

Henk en Lars waren naar ManCity geweest? Ik voel nu een reisje Liverpool aankomen ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 27, 2024, 11:12:15
In een half jaar van Cambuur naar Liverpool: een sterk staaltje jobhoppen. Well played!

Henk en Lars waren naar ManCity geweest? Ik voel nu een reisje Liverpool aankomen ;)

Daar gaan ze ook heen zegt Henk bij de Omrop.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op april 27, 2024, 10:26:25
Slot,Hulshof en Reijnen naar Liverpool  :thumbsup
Mooi kan Liverpool een paar miljoen naar Cambuur Leeuwarden storten  :thumbsup
Iemand die weet of Cambuur hier ook op wat gaat verdienen?

Noordcambuur

nou ze hebben wat te danken aan Cambuur dus kom maar op met die spelers  :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op april 27, 2024, 12:48:41
Iemand die weet of Cambuur hier ook op wat gaat verdienen?
nou volgens mij zat er een clausule in het kontrakt van Reijnen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op april 27, 2024, 13:11:30
nou volgens mij zat er een clausule in het kontrakt van Reijnen.

Maar is dat ook een clausule waar we wat aan hebben? Ik kan me voorstellen dat er een clausule inzit vwb prestaties. Maar een doorverkoop-causule bij een assistent trainer... :?

sunderland

hij zei bij omrop dat ie morgen naar Manchester vliegt en dan gaat ie ook gelijk naar Liverpool en hij zei daarbij dat het voor Cambuur was

denistel

Ruben en Lars toch

Holwerd voor Cambuur

Andy King

Citaat van: PePe op april 27, 2024, 11:40:51
Daar gaan ze ook heen zegt Henk bij de Omrop.

Sterker nog? Dit weekend!

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op april 28, 2024, 16:41:48
Sterker nog? Dit weekend!
nou zit het vliegtuig al vol met spelers :_schater

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 27, 2024, 13:15:46
Maar is dat ook een clausule waar we wat aan hebben? Ik kan me voorstellen dat er een clausule inzit vwb prestaties. Maar een doorverkoop-causule bij een assistent trainer... :?

hij had zelf een clausule als ie zich kon verbeteren

Destroyer

Peter van der Vlag dus waarschijnlijk volgend seizoen niet meer bij ons mooie clubje door ontbreken juiste keepers papieren...

Ow ow ow wat is dit doodzonde als echte Leeuwarder door dit onbenullig gebeuren er niet meer bij zijn...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op februari 28, 2025, 08:56:40
Peter van der Vlag dus waarschijnlijk volgend seizoen niet meer bij ons mooie clubje door ontbreken juiste keepers papieren...

Ow ow ow wat is dit doodzonde als echte Leeuwarder door dit onbenullig gebeuren er niet meer bij zijn...

Dan had hij z'n papieren toch kunnen halen? Wat mij betreft mogen we wel verwachten dat mensen zich door blijven ontwikkelen, als je al zo lang keeperstrainer bent dan is het toch niet gek dat je ergens een keer die papieren haalt?

Galdiano

Citaat van: Destroyer op februari 28, 2025, 08:56:40

Is het echt zo jammer? Ik weet het niet. Heeft hij keepers echt beter gemaakt?
Stevens had al een behoorlijk niveau, en Jansen nu ook. Maar verder kan ik mij eigenlijk geen keeper bedenken die echt stappen heeft gezet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets