Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Yanick van Osch

Gestart door Huizen, mei 31, 2023, 16:23:07

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Je hebt nu NAC en Emmen nog voor de halve finale. Als minnema (of reiziger) nu er in komt en twee keer verliest en nog een keer een blundertje maakt, heb je niet een lekkere keeper op goal bij de halve. Met van Osch ook niet, maar die heeft tenmnste wedstrijdritme en zo nu en dan een goede pot gekeept.

Je hebt een dilemma mbt de keepers en kan de beslissing wel begrijpen.
Henk, held, bedankt

Tanjajeah

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 19, 2024, 14:05:51
Je hebt nu NAC en Emmen nog voor de halve finale. Als minnema (of reiziger) nu er in komt en twee keer verliest en nog een keer een blundertje maakt, heb je niet een lekkere keeper op goal bij de halve. Met van Osch ook niet, maar die heeft tenmnste wedstrijdritme en zo nu en dan een goede pot gekeept.

Je hebt een dilemma mbt de keepers en kan de beslissing wel begrijpen.

Eens, vlak voor de halve finale van keeper wisselen en er dan een jonge keeper zonder ervaring en ritme in gooien lijkt mij erg onverstandig, ook al speelt van Osch niet goed.

sjaak

O? En als Van Osch geblesseerd raakt dan? Ik ben van mening als je de kans krijgt, dat je die wilt pakken. Juist bij Van Osch houd ik mijn hart vast bij elk schot op doel.

SaVaGe

Xavier Mous is (nog) clubloos. Heeft natuurlijk een gigantische misstap gemaakt in z'n carri?re, maar heeft het hier nooit onverdienstelijk gedaan..

Vlampiep

Als Piet Schrijvers of een Oscar Zijlstra nu bij ons op de goal had gestaan, waren onze middenvelders en vededigers in wedstrijden als tegen Top Oss en Jong Utrecht helemaal verrot gescholden.
Ons keepertje moet leren te heersen in de zestien en als het niet goed staat de spelers te corrigeren.
Maar het is te goedkoop om Yanick hier af te branden, terwijl De Jong, Tol, Van Kaam, Bergsma, Sylla en Wormgoor vaak ook niet vrij uit gaan, met hun verdedigend werk, waarbij ik wel rekening gehoud dat Wormgoor nog wedstrijdtme mist.
Ons middenveld mist het tactisch inzicht waarmee de ruimtes tussen de linies te groot worden en de tegenstander te gemakkelijk in kansrijke positie komt.

Galdiano

Van Osch kan echt niet meer. Die eerste goal  ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Zo laat van Osch er elke wedstrijd wel ??n door. Al staat Van Kaam ook wel weer op 20 meter te verdedigen.

AL

Lachwekkend om de 1-0 van Osch aan te rekenen.
Het grote probleem van Cambuur op dit moment is van Kaam die gewoon faalt op 6.
Alleen al door hem krijgen we elke wedstrijden goals tegen die niet vallen als je een goede 6 hebt.

okkele

Citaat van: Galdiano op februari 23, 2024, 22:33:02
Van Osch kan echt niet meer. Die eerste goal  ;(
kerel........
wat een gelul.

ontsla van osch maar gewoon, zijn we hier van af.
de volgende keeper (voor dit niveau)  krijgt hetzelfde over zich heen hier.

wat een jank-site is dit geworden zeg.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: AL op februari 24, 2024, 12:35:02
Alleen al door hem krijgen we elke wedstrijden goals tegen die niet vallen als je een goede 6 hebt.
strontziek word je van al die trainerts !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

michello

Ik vind Van Osch nou ook niet fantastisch maar die 1-0 is toch gewoon geweldig ingeschoten? Binnenkant paal met een behoorlijke snelheid.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op februari 24, 2024, 13:26:56
kerel........
wat een gelul.

ontsla van osch maar gewoon, zijn we hier van af.
de volgende keeper (voor dit niveau)  krijgt hetzelfde over zich heen hier.

wat een jank-site is dit geworden zeg.

Dit is hetzelfde beeld als gister, dus er zal qua mening niet veel veranderd zijn. Ik dacht eigenlijk ook meteen dat hij niet vrijuit gaat. Vanuit die hoek is de goal "kleiner" en het is van heel ver. Daar moet hij toch bij kunnen zou je zeggen?

Ik las ook dat vKaam te ver staat, maar als ik het beeld stilzet op 1 minuut, zie je dat Bergsma wijst dat vKaam om de 19 moet denken. Dat is de aanvallende middenvelder, dus Daniel zijn mannetje. Er is dus iemand anders die niet meeloopt. De Jong staat daar bij de zijlijn. Wat heeft die daar te zoeken?

Maar goed, ik ben geen trainerT en geen keeper, dus ik heb er geen verstand van :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

IK heb ook weinig verstand van taktiek maar snap helemaal niks van waar De Jong en v Kaam staan als middenvelders.

papier

Citaat van: AL op februari 24, 2024, 12:35:02

Van Kaam is geen 6, hem verwijten dat verkeerd in te vullen is vergelijkbaar met Tol op RB, Mullem in het centrum of Smit op de buiten. Van Kaam heeft de kwaliteit om op momenten snel weg tr draaien en het spel naar voren te kunnen verleggen. Die zou prima uit de voeten kunnen op de plek van De Jong op dit moment maar niet beide. Wederom disbalans in de selectie.