Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 3
  • Total: 3
3 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo link=topic=2446.msg336153#msg336153 date= 1691667882
Mooi dat de Bangura dus wss gewoon laten spelen.    :thumbsup
zo zit het heeft geluisterd naar mij ;)

Huizen

Citaat van: richard op augustus 10, 2023, 13:26:41
Van Osch Vd Meer Tol Bergsma Bangura Breij v Kaam de Jong Vd Water Uldrikis Balk, zoals er vanmorgen getraind werd.

Meer dan prima elftal voor de KKD zou je zeggen. Ik hoop zo dat het centrale duo vertrouwen gaat tanken. In potentie kan Bergsma uitgroeien tot een KKD topper.

Succes boys  |:)

Galdiano

Citaat van: Bussum op augustus 10, 2023, 14:38:29
Meer dan prima elftal voor de KKD zou je zeggen. Ik hoop zo dat het centrale duo vertrouwen gaat tanken. In potentie kan Bergsma uitgroeien tot een KKD topper.

Succes boys  |:)

Voetballend misschien wel, maar moet veel meedogenlozer worden. Alleen ben bang dat dat het hem niet gaat worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stiens

SC Cambuur werkt met een nagenoeg fitte selectie toe naar de openingswedstrijd van het seizoen tegen FC Emmen. Alleen Vincent Pichel en Gabi Caschili zijn er niet bij vrijdagavond.

Dat zei trainer Sjors Ultee donderdag na de afsluitende training. De oefenmeester wilde zijn opstelling niet prijsgeven, maar duidelijk is al wel dat Alex Bangura ?gewoon? aan de aftrap verschijnt. De verdediger ontbrak vorige week nog bij de laatste oefenwedstrijd tegen Royal Francs Borains omdat hij bezig was met een transfer.

De kans dat Bangura uit Leeuwarden vertrekt, is nog steeds groot. ,,Maar zolang hij speler van Cambuur is, kunnen we op hem aan?, aldus Ultee. ,,En mocht hij toch blijven, dan hebben we een van de beste linksbacks van de competitie.?

Balk weer fit
Ook Remco Balk is tegen Emmen weer van de partij. Hij is hersteld van een lichte blessure en trainde de voorbije dagen alweer met de groep mee. Gabi Caschili heeft nog iets meer tijd nodig om fit te worden.

Bron: LC.nl

Tanjajeah

Van Osch Vd Meer Tol Bergsma Bangura Breij v Kaam de Jong Vd Water Uldrikis Balk, zoals er vanmorgen getraind werd.

Alleen vd Meer vond ik heel matig en onrustig afgelopen vrijdag, die lijkt me (nog niet?) klaar voor een basisplaats in de KKD. Al kan dat dus nu niet anders door de afwezigheid van Caschili. Voor de rest lijkt het me wel een voordeel dat dit een elftal is dat elkaar al een seizoen kent (behalve dan Osch en de Jong).

michello

VD Meer is echt geen KKD niveau. Hopelijk is Gabi snel fit, daar heb ik wel een goed gevoel bij.

michello

Citaat van: Tanjajeah op augustus 10, 2023, 16:07:41
Alleen vd Meer vond ik heel matig en onrustig afgelopen vrijdag, die lijkt me (nog niet?) klaar voor een basisplaats in de KKD. Al kan dat dus nu niet anders door de afwezigheid van Caschili.

Lol! Toeval |:)

Noordcambuur

Citaat van: michello op augustus 10, 2023, 16:07:45
VD Meer is echt geen KKD niveau. Hopelijk is Gabi snel fit, daar heb ik wel een goed gevoel bij.
heeft nog wat tijd nodig om wedstrijdfit te worden.

richard

Het gaat beginnen, we gaan het meemaken vanavond ben heel benieuwd. Aan het weer kan het niet liggen.

Eewal

Citaat van: richard op augustus 11, 2023, 08:25:55
Het gaat beginnen, we gaan het meemaken vanavond ben heel benieuwd. Aan het weer kan het niet liggen.
nee, het zal vooral aan de matige selectie liggen inderdaad  :devil

papier

Vermoedelijk:
Van Osch; Van der Meer, Bergsma, Tol, Bangura; Van Kaam, De Jong, Breij; Van der Water, Uldrikis, Balk.

Bankzitter

Wel nieuwsgierig wat waren de verwachtingen dan over de selectie nu?
Het was bekend dat we in het nieuwe beleid O21 gingen testen en vooral jonge spelers zouden halen.

En dat Bangura eerst wegmoet voordat er echt ge?nvesteerd kan worden.
Blijkbaar waren de berichten dat spelers wegwilden onder Ultee ook allemaal wat overdreven.

Grote winst is dat Bergsma en vKaam er nog zijn? daar hadden we nooit betere voor kunnen terughalen.

Ik ben zelf niet verrast dat de selectie niet compleet is, maar blijkbaar hadden sommige hogere verwachtingen.

De Gast

Ben zeer benieuwd hoe we voor de dag komen. Vorig jaar was deze voorhoede dramatisch. Verfrissing lijkt noodzaak. De club kiest ervoor gewoon door te gaan op de oude voet. Meesterzet of falend beleid?
Middenveld vertrouwen in, centrale achterhoede is reeds door Ultee gesloopt en is afwachten hoe ze daarmee omgaan. Sluitpost zal het ongetwijfeld beter doen dan de grabbelaars van vorig seizoen.

papier

Citaat van: De Gast op augustus 11, 2023, 08:56:43
Ben zeer benieuwd hoe we voor de dag komen. Vorig jaar was deze voorhoede dramatisch. Verfrissing lijkt noodzaak. De club kiest ervoor gewoon door te gaan op de oude voet. Meesterzet of falend beleid?
Middenveld vertrouwen in, centrale achterhoede is reeds door Ultee gesloopt en is afwachten hoe ze daarmee omgaan. Sluitpost zal het ongetwijfeld beter doen dan de grabbelaars van vorig seizoen.

Welke oude voet? Ik zie net als een aantal jaar geleden jonge frisse spelers met potentie. Maar ik mis nog ervaren, bewezen, leiders zoals Schouten en M?hren. Die hebben we toch echt nodig om die jonge gasten op een hoger niveau te krijgen.

Stiens

De oude voet van dezelfde buitenspelers en spits als vorig seizoen. Die konden toen helaas geen potten breken. Hopelijk komen ze op KKD niveau wel uit de verf!  |:)