Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Eerste tegendoelpunt begint met veel te makkelijk balverlies van Uldrikis.
Toen hij kwam 2 seizoenen terug, was hij een etterbak in het veld die tegen het randje van gele kaart speelde. Nu is de invalbeurt van Milan Smit met z'n drive een openbaring.

Bangura 1e helft by far de beste.
Smand viel sterk in, won ieder duel.
Wybe: GEWELDIG DEBUUT! Wat een enthousiasme en wat een drive. Burnet komt erin voor ten Wierik. Dan moet je zo'n linkspoot op rechtsback toch opzoeken? Dat gebeurde pas toen Wybe erin kwam.

Noordcambuur

We hadden zeker meer verdiend dan 1 puntje?
Een hele goede 2e helft gespeeld op naar volgende week :thumbsup

Mike SCC

2 stomme goals tegen waardoor je moet terugknokken, en nu lukt het ondanks de gemiste pingel toch wel weer. Lekker sfeertje vanavond, daar lag het zeker niet aan. Bangura snel verkopen en 2-3 basiskwaliteit spelers erbij, kom je een heel eind dit seizoen. Vond Emmen niet best, dat is toch gewoon een concurrent voor de top 5/6 dit seizoen.

Stanley

wat een kommer en kwel hier. Best een amusante wedstrijd gezien die angstig begon waar van der Meer twee keer faalde waardoor 2-0 achter. Tweede helft was er alle kans om nog 3 punten binnen te halen. Cambuur en wat geluk is een slechte combinatie. Fedde de Jong beste man en Wiebe Kooistra een verademing. Gaan we plezier aan beleven.

Harry L.

Ik ben wel geschrokken moet ik zeggen, als je van dit soort ploegen niet wint mag je blij zijn dat je in het linkerrijtje eindigt. Buiten de jong, Kaam, Bangura en Kooistra is het heel matig op alle fronten. Hoop dat en nog wat kwaliteit bij komt en bij mij zou de prioriteit een nieuwe spits zijn, het word een beetje g?nant met Uldrikus

sunderland

Had het er vorige week nog met een maat over dat Tol misschien toch wel rechtback kan spelen bij gebrek aan beter. Laatste gedeelte deed hij het best goed als rechtsback. Volgende week maar weer vind ik. En ja Smand viel prima in

michello

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2023, 23:24:21
Had het er vorige week nog met een maat over dat Tol misschien toch wel rechtback kan spelen bij gebrek aan beter. Laatste gedeelte deed hij het best goed als rechtsback. Volgende week maar weer vind ik. En ja Smand viel prima in

Vind ik wel een betere optie dan Vd Meer in ieder geval. 

sunderland

Citaat van: Harry L. op augustus 11, 2023, 23:15:31
Ik ben wel geschrokken moet ik zeggen, als je van dit soort ploegen niet wint mag je blij zijn dat je in het linkerrijtje eindigt. Buiten de jong, Kaam, Bangura en Kooistra is het heel matig op alle fronten. Hoop dat en nog wat kwaliteit bij komt en bij mij zou de prioriteit een nieuwe spits zijn, het word een beetje g?nant met Uldrikus
tis meer hotse knots en dat bracht een punt

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 11, 2023, 22:05:16
Eerste helft waren ze op 10 minuten na ook de betere zonder echte kansen..

Volgende week maar met Milan Smit starten..

Zal Sunderland dit oek weer krom praten? :zweep
h? daar i die. Waar was je in de eerste helft, heb je gelezen wat ik in de rust plaatste over Ultee. Oja en Ultee stond zowaar te coachen het laatste kwartier

SCC

Citaat van: michello op augustus 11, 2023, 23:25:34
Vind ik wel een betere optie dan Vd Meer in ieder geval.
Denk dat Smand en Tol centrum vormen. Bergsma voelt zich niet op z'n plek, volgens mij. Vanavond ook weer niet overtuigend en zelfs aan de bal, zijn kwaliteit normaliter, besluiteloos.
Van der Meer begon natuurlijk direct bij zijn tweede balcontact al vervelend, daar sloop de angst in. Maar zojuist de samenvatting gekeken: 1e doelpunt begint bij Uldrikis en te laat mee verdedigen/ naar binnen komen Bangura (speelde voor de rest beresterk). Tweede doelpunt: waar was vd Water en korte hoek is voor de keeper. Dus nu blijkt dat het niet direct aan vd Meer lag.
Maar dat daar kwaliteit bij moet staat buiten kijf.

Maar prachtige tweede helft gezien. Waarbij het enthousiasme van Smit en Kooistra voor sfeer op de tribune zorgde (wisselwerking) gecombineerd met het voetballend vermogen van van Kaam en met name de Jong.

De Gast

Genoten van de tweede helft. Wat een energie, vechtlust en geloof. Absoluut niet meer verwacht na 45 min. Wat ontzettend belangrijk dat je zo begint. Emmen werd in de tweede helft gedegradeerd tot een niveau Helmond Sport (wat ze misschien ook gewoon zijn).

En wat die 2-2 zo ontzettend knap maakt is dat die wordt behaald ondanks de aanwezigheid van Uldrikis. Kolere zeg! Maarja Lets international en dus opstellen? Aanfluiting.

We gaan lekker het weekend (en seizoen) in. Nu Reijen nog even de puntjes op de i zetten de komende weken svp.

Holwerd voor Cambuur

Heeft iemand gezien of hij die bal zelf opeiste bij die pingel?
Ik kan mij niet voorstellen dat hij 1e penaltynemer is namelijk. Onmogelijk.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Eerst helft het niveau viel mij echt vies tegen. Ultee heeft het steeds over het Cambuur voetbal dat hij wil spelen, nou ik heb de eerste helft meer gezien van het Cambuur van afgelopen seizoen.

Emmen is echt een heel matig team dat dit seizoen met d selectie zoals ie nu staat geen potten gaat breken in de KKD.

Dat wij dan in de laatste minuut toch nog een punt eruit slepen met alles of niets voetbal is mooi meegenomen. Maar bied weinig hoop voor het rest van het seizoen, is te hopen dat er snel 3/4 versterkingen bijkomen.

papier

Minimaal een terecht punt. De eerste 10 vond ik Emmen beter maar daarna niet meer. Vd Water had volgens mij de 1-0 op de schoen na een hele mooie aanval maar die ging er helaas niet in. Emmen komt daarna gelukkig op 0-1 na een slap moment met uldrikis en helemaal gelukkig op 0-2 waarbij Vd meer en van osch er niet goed uitzien. Voetballend vind ik dat het gelijkwaardig was de eerste helft.

Tweede helft moeten we. Goede wissels die durf uitspreken. Met mee oorlog voorin (Smit erbij) zie je ook uldrikis veel duels winnen. Gelukkig behaalde ook de rest zich uit. Dat Kooistra scoort is leuk maar wat belangrijk is is zij onbevangenheid in z?n invalbeurt: geef je hem de ruimte om dat te blijven doen dan groeit hij ook.

AL met al een beetje in het verlengde van de voorbereiding. Het zit er wel in maar slappe en domme momenten kunnen er ons niet permitteren

Kuzmanovic-Apeldoorn

waar zijn die samenvattingen eigenlijk? 8P
Henk, held, bedankt