Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 3
  • Total: 3
3 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

Tsjawat

Yup...Als aanvallers de bal niet mogen verliezen, gaan ze ook niets creatiefs (met risico) proberen.

Delfzijl/Cambuur

Jongens, dit middelmatige elftal is in mijn ogen totaal geen titel kandidaat... maar ik heb genoten de 2e helft, en dat was alweer een poos geleden. Dat gevoel bij de 2 - 2... je buren om de nek vliegen toch met een goed gevoel naar huis.
Heerlijk. Uldrikus ik  weet het niet hoor,mijn gevoel zegt Smit opstellen.
Zo voetballend als in de 2e helft kunnen we onder de top eindigen en een nc plek pakken.
Selectie is te smal en te broos voor de top vrees ik.
Maar lui, als het weer zulke potjes worden als gister.....
Doe ik het ervoor.
Jammer dat Ultee nu nergens genoemd wordt. Heeft gedurfd  en aanvallend gewisseld. Dikke pluim.
En oh jah op Oost zijn alle boxen kaduuk stadionspeaker nu helemaal niet meer te horen.  :zucht

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 12, 2023, 19:25:02
En oh jah op Oost zijn alle boxen kaduuk stadionspeaker nu helemaal niet meer te horen.  :zucht

Op zuid ook  :_schater
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 12, 2023, 19:25:02

Jammer dat Ultee nu nergens genoemd wordt. Heeft gedurfd  en aanvallend gewisseld. Dikke pluim.

probeerde al wat los te maken in het ultee topic, helaas.
eindigde zelfs met 2 verdedigers !
hij zal op dit forum nooit een pluim krijgen (buiten die van jou dan )
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Ik ben wie ik ben.eerlijk, gewoon mezelf. Van mn ouders geleerd. Trots op. Op mn 16e  cambuursjaal van de sint gekregen, draag m elke wedstrijd trots. Ben nu 57. Niemand heeft deze sjaal. Ik wel. Lieve ouders dank je wel slaap zacht en tot ooit,misschien
... zal  wel niet.

Delfzijl/Cambuur

Srry privepriet hoort  :X  hier niet.

Drumfather SCC

Waarom niet? Vind het een mooi humaan monoloogje
Straalt liefde uit voor de club en voor je naasten  |:)

Blijf de sjaal in ere houden!
Ik zet ook elke keer #29 op mijn nieuwe shirt omdat mijn pa die droeg in 78-79

Niks mis mee!
Mooi jezelf blieve  :proost

okkele

hoort hier niet? waarom niet?
iets menselijks is wel eens fijn om te zien hier hoor.
ik laat me leiden door mn dochter, denk dat ze trots op mij zou zijn zoals jij dat andersom ervaart.
bij jou hangt er iets om je nek, bij mij staat er inkt op mn lichaam.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 12, 2023, 18:41:25
Wat mij wederom opviel en wat ik vorige week ook al aangaf is  dat de restverdediging (voetbal taal wat ik eigenlijk vreselijk vind) niet goed staat. Nu heeft iedereen het over dat Uldrikus de bal verloor, dat kan toch gebeuren. De rest stond compleet in onbalans. Niemand die naar voren instapt of coacht. Eigenlijk gebeurde vorige week bij dat eerste doelpunt precies hetzelfde. De trainer moet dit aanpakken want vorig seiz was dit ook een heel zwak punt. En ik mis ook meer vastigheid in het hele spel. Voorbeeld ; Kallon diep , Maulun er direct onder en daar overheen Bangura. Tis nu minder nivo maar ik zie helaas niet een probeersel daarin.
Je hebt hierin wat mij betreft volkomen gelijk, maar het zegt denk ik iets meer van het spelinzicht  van de spelers dan de opdracht die ze meekregen van de trainer.

Bankzitter

v Kaam als nummer 6 en aanvoerder moet de restverdediging bewaken.
Het is een hele goede voetballer maar hij is niet beslissend in de aanval en ook geen leider voor de verdediging.

Als er nog een echte  6 bijkomt zou het wel een tussen De Jong en v Kaam kunnen gaan voor een plek op het middenveld.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 13, 2023, 08:56:25
Je hebt hierin wat mij betreft volkomen gelijk, maar het zegt denk ik iets meer van het spelinzicht  van de spelers dan de opdracht die ze meekregen van de trainer.
organisatie moet je trainen en bespreken en dat moet continu. Tis ook wel een dingetje van tegenwoordig. Dkv heeft er ook veel last van.  Steijn had dat bij Sparta erg goed voorelkaar en volgens mij hebben ze daardoor gisteren ook gewonnen. Patronen en organisatie.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 13, 2023, 09:09:55
v Kaam als nummer 6 en aanvoerder moet de restverdediging bewaken.
Het is een hele goede voetballer maar hij is niet beslissend in de aanval en ook geen leider voor de verdediging.

Als er nog een echte  6 bijkomt zou het wel een tussen De Jong en v Kaam kunnen gaan voor een plek op het middenveld.
niet mee eens. Het centrale duo moet dit bewaken vind ik. Die moeten het neerzetten en coachen en eigenlijk moet dit automatisch gaan

Sonnema

Alleen kan dit Centrale duo het niet, ze staan positioneel niet goed en op het moment dat ze een keer inschuiven vertragen ze. Het zijn beide geen echt opbouwers. Misschien moet je Bergsma op 6 gaan zetten en een nieuwe centrale gaan halen. Fedde De Jong is goed alleen heeft hij niet de juiste mensen om zich heen om het spel te maken. Breij hoort niet op het middenveld