Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: richard op augustus 08, 2023, 21:29:15
Omdat die op dit moment niks toevoegt en de taal niet spreekt en niet doorheeft wat ie moet doen??Ultee irriteerde zich aan hem maar als je die jongen nu eens ging helpen?.

Je weet ook dat dit soort berichten klakkeloos worden overgenomen en daardoor (automatisch) een negatief beeld ontstaat? Uit de berichten die ik heb gekregen was hij met de 021 jongens juist 1 van de beteren. Dus dat niks toevoegen zal wel meevallen.

Gasgeve

Citaat van: De Gast op augustus 09, 2023, 07:44:48
Een jongen van AC Milan die met veel bombarie wordt binnengehaald en vervolgens wordt weggestopt in o21  :| terwijl een Fedde de Jong even oud is en gewoon basis staat.
Fedde de Jong die al meer dan 50 wedstrijden in het profvoetbal heeft gespeeld en een Italiaan die in een compleet andere omgeving komt, zonder zijn ouders en familieleden en 0 wedstrijden in het profvoetbal. Kan je niet vergelijken.

richard

Citaat van: Bussum op augustus 09, 2023, 08:44:15
Je weet ook dat dit soort berichten klakkeloos worden overgenomen en daardoor (automatisch) een negatief beeld ontstaat? Uit de berichten die ik heb gekregen was hij met de 021 jongens juist 1 van de beteren. Dus dat niks toevoegen zal wel meevallen.

Jij ziet geen trainingen? Ik zie wat er gebeurt op trainingen en de ergenissen bij de trainer maar goed?..het zal wel.

richard

Citaat van: HansKazan op augustus 08, 2023, 21:32:36
Stak er anders wel bovenuit in het laatste oefenpotje met de jonge jongens. Hoorde hem langs de kant ook gewoon engels praten met teamgenoten. Ook met Ultee. Dus dat Ultee zich nu al ergert lijkt me vrij sterk.

Ik bezie hem op training en daar maakt hij geen gelukkige indruk. Laatste oefenpotje vond ik hem niet sterk, heb 1 helft bekeken dan zou ik eens op Kooistra letten wat een genot die jongen ook op de trainingen.

Huizen

Citaat van: richard op augustus 09, 2023, 08:49:50
Jij ziet geen trainingen? Ik zie wat er gebeurt op trainingen en de ergenissen bij de trainer maar goed?..het zal wel.

Trainingen zijn toch een beetje de waan van de dag? Stel hij knalt er 5 strak in het kruis, je post het hier en dan is het opeens een pareltje. Ik bedoel alleen maar mee te zeggen dat het niemand helpt om dit soort berichten erop te knallen. Hopelijk gaat ie snel aan de slag met Engelse cursus en Duo Lingo  :D

papier

Citaat van: Bussum op augustus 09, 2023, 09:02:33
Trainingen zijn toch een beetje de waan van de dag? Stel hij knalt er 5 strak in het kruis, je post het hier en dan is het opeens een pareltje. Ik bedoel alleen maar mee te zeggen dat het niemand helpt om dit soort berichten erop te knallen. Hopelijk gaat ie snel aan de slag met Engelse cursus en Duo Lingo  :D

Het is inderdaad een self fulfilling prophecy op die manier. Lekker negatief zijn en bij de eerste slechte aanname of het eerste verloren duel keihard om je heen: "ZIE JE WEL!!!" roepen. Wie is daarbij gebaat? Zelfs iemands e-penis gaat er niet van groeien.

richard

Citaat van: papier op augustus 09, 2023, 09:19:11
Het is inderdaad een self fulfilling prophecy op die manier. Lekker negatief zijn en bij de eerste slechte aanname of het eerste verloren duel keihard om je heen: "ZIE JE WEL!!!" roepen. Wie is daarbij gebaat? Zelfs iemands e-penis gaat er niet van groeien.

Negatief zijn, tis zoals het is en als hij in wedstrijden gaat spelen en hij doet het goed, prima,  maar ja denk dat ik hier op forum maar weer stop want tis nog steeds hetzelfde?..zie niet voor niks trainingen om te zien wat bedoelingen zijn van de staf om te zien om vooruitgang en als dat er is zet ik het er ook neer maar tot op heden met die Italiaan is dat nog niet zo is dat nu zo erg?

hobbes

Citaat van: richard op augustus 09, 2023, 09:38:45
Negatief zijn, tis zoals het is en als hij in wedstrijden gaat spelen en hij doet het goed, prima,  maar ja denk dat ik hier op forum maar weer stop want tis nog steeds hetzelfde?..zie niet voor niks trainingen om te zien wat bedoelingen zijn van de staf om te zien om vooruitgang en als dat er is zet ik het er ook neer maar tot op heden met die Italiaan is dat nog niet zo is dat nu zo erg?

Je kan die jongen ook wat tijd gunnen. Voor het eerst in vreemd land waar hij de taal nog moet leren zal zeker meespelen.

richard

Citaat van: hobbes op augustus 09, 2023, 10:09:45
Je kan die jongen ook wat tijd gunnen. Voor het eerst in vreemd land waar hij de taal nog moet leren zal zeker meespelen.

Ik gun die jongen wel tijd. Gister ook nog gezegd maar als iemand vraag stelt over hem dan geef ik gewoon eerlijk antwoord op basis van trainingen.

AL

Citaat van: hobbes op augustus 09, 2023, 10:09:45

Dat klopt hoor.
Maar Richard zegt toch ook gewoon dat hij op dit moment niet gelukkig en goed genoeg is?

grijskijker

Citaat van: AL op augustus 09, 2023, 10:17:16
Maar Richard zegt toch ook gewoon dat hij op dit moment niet gelukkig en goed genoeg is?
En dan is dat zo?

AL

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2023, 10:29:56
En dan is dat zo?

Wat ik van hem gezien heb tot nu toe is niet goed genoeg.
Niet beter dan paar spelers van 021.

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 09, 2023, 10:17:04
Ik gun die jongen wel tijd. Gister ook nog gezegd maar als iemand vraag stelt over hem dan geef ik gewoon eerlijk antwoord op basis van trainingen.
Is toch de plek om dingen te leren en fouten te maken..

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2023, 10:29:56
En dan is dat zo?
hij geeft gewoon zijn mening  geeft ook aan dat hij geniet van Kooistra. Hier zie ik meerdere mensen overheen lezen.

grijskijker

Citaat van: AL op augustus 09, 2023, 10:30:44
Wat ik van hem gezien heb tot nu toe is niet goed genoeg.
Niet beter dan paar spelers van 021.
Dat heeft toch de bekende oorzaken? En dan kom ik weer uit wat Bussum net zei..
Citaat van: Bussum op augustus 09, 2023, 09:02:33
Of wat Papier zei..
Citaat van: papier op augustus 09, 2023, 09:19:11