Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Dingen benoemen zoals ze zijn mag toch. Dat die Italiaan nog moet wennen is een feit. Dat hij diepgang heeft in zijn spel zag ik in die 20 min al tegen Harkema. Zou hem sowieso als wissel gaan gebruiken vrijdag. Die jongen heeft hulp nodig op trainingen door constant dingen te benoemen en aan te geven in spel situaties

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2023, 12:19:04
en hij geeft daarbij aan dat ie te weinig word geholpen door de trainer. Hij zegt helemaal niks raars of negatiefs.
En dat ziet hij na een paar trainingen of is hij er binnen ook bij als er naar de beelden wordt gekeken... Het is maar net wat je wil zien.

Leovardia

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2023, 12:20:17
en dat zeg jij hier Grijskijkert? De Jezus van het forum die alles recht lult wat krom is wat Poelie ook al zei.

Ut lieket d?r wel wat op dat de Grijskijker een stiekeme fetisj het voor Richard. Ik
Weet niet waarom hij altiet su op hem
Mut reagere. Maar goed, ieder sien eigen natuurlijk.

On topic;

We winne gewoan, 2-0.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2023, 12:24:28
En dat ziet hij na een paar trainingen of is hij er binnen ook bij als er naar de beelden wordt gekeken... Het is maar net wat je wil zien.
Ow dus jij weet dat dat gebeurt? De laptoptrainer? je moet toch gelijk die dingen aangeven als zoiets gebeurt .. . Vind het zo gek dat dat achteraf moet.. dan kan ie daar ook gelijk wat mee doen., even uitleg geven even schouderklopje..

grijskijker

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2023, 12:28:29
Ow dus jij weet dat dat gebeurt? De laptoptrainer? je moet toch gelijk die dingen aangeven als zoiets gebeurt .. . Vind het zo gek dat dat achteraf moet.. dan kan ie daar ook gelijk wat mee doen., even uitleg geven even schouderklopje..
Ja ik weet dat het gebeurt, dit is het moderne voetbal alles gaat met beelden tegenwoordig, en die schouderklopjes worden heus wel gegeven...

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2023, 12:34:00
Ja ik weet dat het gebeurt, dit is het moderne voetbal alles gaat met beelden tegenwoordig, en die schouderklopjes worden heus wel gegeven...
ik weet dat dat gebeurt. Naar wedstrijden.. dat dat bij trainingen moet zegt genoeg over de trainers

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2023, 12:47:24
ik weet dat dat gebeurt. Naar wedstrijden.. dat dat bij trainingen moet zegt genoeg over de trainers
Ook trainingen worden opgenomen en geanalyseerd(gebeurde bij HdJ ook), en JB is veel met onze Italiaanse vriend bezig ;)

grijskijker

Met deze 11 vrijdag maar beginnen wat mij betreft: van Osch, v/d Meer, Tol, Bergsma, Sylla; van Kaam, Breij, de Jong; v/d Water, Uldrikis en Balk(Kooistra/v/d Veen)

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2023, 10:31:54
Is toch de plek om dingen te leren en fouten te maken..

Gelukkig wel ja, vandaag werd de koe paar flink terecht gewezen.

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 09, 2023, 14:13:45
Gelukkig wel ja, vandaag werd de koe paar flink terecht gewezen.
Zo hoort het ook toch?

EdsjeSCC

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2023, 14:04:27
Met deze 11 vrijdag maar beginnen wat mij betreft: van Osch, v/d Meer, Tol, Bergsma, Sylla; van Kaam, Breij, de Jong; v/d Water, Uldrikis en Balk(Kooistra/v/d Veen)

Nou dan lijken je gebeden te worden verhoord

Noordcambuur

Alex voor Sylla en Gabi voor v/d Meer

anderszchristian

Balk komende weken nog in de lappenmand toch? Benieuwd of ze dan Kooistra voor de leeuwen gaan gooien of dat Smit weer op de buiten wordt gezet. (Ik hoop het eerste)

anderszchristian

Citaat van: Noordcambuur op augustus 09, 2023, 14:22:05
Alex voor Sylla en Gabi voor v/d Meer

Gabi nog geblesseerd en ik denk dat Alex niet gaat spelen met zijn aanstaande transfer