Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
51 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Oefencampagne seizoen 13/14

Gestart door Len Cantello, mei 08, 2013, 13:00:30

Vorige topic - Volgende topic

Hilversum voor Cambuur

Momenteel Cambuur - FC Volendam bezig. Henk Albers (wat stopt deze man toch veel tijd in onze club (!)) is aanwezig. Bart van Brakel is licht geblesseerd uitgevallen.

Collingwood

Ruststand 1-0 via Hemmen (assist Schepers). De doelman van Volendam schijnt nogal in vorm te zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Collingwood op maart 24, 2014, 14:49:32
Ruststand 1-0 via Hemmen (assist Schepers). De doelman van Volendam schijnt nogal in vorm te zijn.

Wat mij betreft mag Ogbeche ook wat minuten maken! Zie hem graag in de spits zondag  |:)

Collingwood

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 24, 2014, 14:52:48
Wat mij betreft mag Ogbeche ook wat minuten maken! Zie hem graag in de spits zondag  |:)

Zal vast de tweede helft spelen, net als vorige week tegen Joure! Overigens denk ik dat Barto zondag 'gewoon' in de spits staat.

dizzhead

Citaat van: Collingwood op maart 24, 2014, 14:49:32

Ik lees het ook. Heb trouwens een voorbeeld aan je genomen (Cambuur - Joure) door straks de boel hier in een overzicht neer te klappen.  :thumbsup

Collingwood

Citaat van: dizzhead op maart 24, 2014, 15:01:01
Ik lees het ook. Heb trouwens een voorbeeld aan je genomen (Cambuur - Joure) door straks de boel hier in een overzicht neer te klappen.  :thumbsup

Keurig! Dat staat altijd wel mooi.  :proost

Cambuur058

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Hilversum voor Cambuur

3 assists en een goal, Bob is on fire!  8)

Cambuur058

dizzhead

Cambuur opstelling:
Coremans; De vries, Boxel, vd Laan (Droste '61), Pereira; v Brakel, Mulders, Bakker (Ogbeche '63); Ritzmaier (Dijkstra '46), Hemmen, Schepers

Volendam opstelling:
Pistoor,Reclaoui,Hilgen (El Hamdi '46), Stevens (D. Prijor '64), Wilffert, E.Veerman, Kuiper, Plat, H.Veerman, Tol, Menzo (G. Prijor '64)

Toeschouwers: 300

'42 1-0 Hemmen (Schepers)
'54 2-0 Hemmen (Schepers)
'60 3-0 vd Laan (Schepers)
'68 4-0 Schepers (vrije trap)
'79 4-1 Veerman
'84 4-2 Veerman

Mede mogelijk gemaakt door
@HenkAlbers1970

gewoon een fan

Was dit Volendam 1?
Dit Volendam viel mij enorm tegen, Cambuur was ook niet super maar had toch nog een aantal leuke aanvallen.
Mooi voor Bob dat hij een doelpunt maakt en drie keer een assist geeft  :thumbsup

dizzhead

Citaat van: gewoon een fan op maart 24, 2014, 16:37:09
Was dit Volendam 1?
Dit Volendam viel mij enorm tegen, Cambuur was ook niet super maar had toch nog een aantal leuke aanvallen.
Mooi voor Bob dat hij een doelpunt maakt en drie keer een assist geeft  :thumbsup

Nee, waren praktisch alleen reserves.