Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Telstar away

Gestart door D-to-f, augustus 03, 2023, 12:21:14

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2023, 16:44:29
Als dat zo is dan zou hij totaal ongeschikt zijn voor het betaald voetbal wisselen hoort bij het voetbal en vooral je als spits niet scoort, ik vind het een prima wake up call.

Een team smeden is meer dan de meest geschikte speler opstellen voor dat moment. Het gaat ook over het geven van vertrouwen en daarmee het cre?ren van een situatie waarin mensen fouten durven te maken maar ook de ruimte nemen om te reflecteren en zichzelf te verbeteren en ontwikkelen. Dat ga je teniet doen als je niet kiest voor een speler. Je had voor de eerste wedstrijd ook voor Smit kunnen kiezen maar kies voor een. Kies niet bewust voor een situatie waarin wantrouwen boven vertrouwen gaat want dat ga je hiermee krijgen.

EdsjeSCC

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2023, 19:04:18
Ja, en weet niet wat de toegevoegde waarde is van je post, maar jij schijnbaar niet als ik zo lees wat je uitkraamt ;)

Nouja wel dus, maar je gaat niet een keuze maken en dan na 1 wedstrijd weer wisselen.

En dat tactische verhaal zal best, maar niet na 1 wedstrijd! Weet je wat Uldrikis denkt? Ja m'n reet met je reden van wisselen.

Doe dat tactische lekker na 10 wedstrijden en slijp er eerst maar eens iets fatsoenlijks in

EdsjeSCC

Citaat van: papier op augustus 17, 2023, 19:30:38
Een team smeden is meer dan de meest geschikte speler opstellen voor dat moment. Het gaat ook over het geven van vertrouwen en daarmee het cre?ren van een situatie waarin mensen fouten durven te maken maar ook de ruimte nemen om te reflecteren en zichzelf te verbeteren en ontwikkelen. Dat ga je teniet doen als je niet kiest voor een speler. Je had voor de eerste wedstrijd ook voor Smit kunnen kiezen maar kies voor een. Kies niet bewust voor een situatie waarin wantrouwen boven vertrouwen gaat want dat ga je hiermee krijgen.

Dit had ik nog niet gelezen maar idd

EdsjeSCC

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2023, 19:17:12
Van tactiek niet veel kaas gegeten schijnbaar, leg ik het nog eens aan je uit, Telstar heeft een statisch verdedigingscentrum en dan is het beter om met een snelle en bewegelijke Smit te spelen dan met een statische Uldrikis(snapt de fotograaf het nu)

Fotograaf?

En de rest heb ik al op gereageerd

grijskijker

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2023, 19:35:31
Nouja wel dus, maar je gaat niet een keuze maken en dan na 1 wedstrijd weer wisselen.

En dat tactische verhaal zal best, maar niet na 1 wedstrijd! Weet je wat Uldrikis denkt? Ja m'n reet met je reden van wisselen.

Doe dat tactische lekker na 10 wedstrijden en slijp er eerst maar eens iets fatsoenlijks in
Hoe weet jij wat hij denkt? En dat laatste kan prima samen(moet zelfs samen gaan), we binne geen Lions 4...

grijskijker

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2023, 19:37:30
Fotograaf?

En de rest heb ik al op gereageerd
Mag hier niet doxxen heb ik hier geleerd  ;)

grijskijker

Citaat van: papier op augustus 17, 2023, 19:30:38
Schijnbaar niet er is een verschil van uit en thuis spelen, thuis mag je niet op de counter spelen en uit wel, en je hoeft uit niet het publiek te vermaken, punten zijn belangrijker dan de manier hoe het gebeurt.

EdsjeSCC

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2023, 19:42:33
Hoe weet jij wat hij denkt? En dat laatste kan prima samen(moet zelfs samen gaan), we binne geen Lions 4...

Nee letterlijk weet ik het niet nee want ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar kom op.
Henk de Jong die Muhren bank zet omdat hij die wedstrijd een spits nodig heeft die 15km aflegd... Guardiola die Haaland wissel zet omdat hij iemand nodig heeft die heek hard kan rennen.

Extreme voorbeelden misschien, maar ga van eigen kracht uit man en geef die spelers vertrouwen.

Hoeveel trainers zijn er nou die hun spitsen op die manier wisselen en gebruiken? En ja tactisch en op zo'n magneetbord valt er misschien van alles voor te zeggen, maar (eerste!) spitsen vinden dat gewoon kut en gelul.

EdsjeSCC

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2023, 19:50:03
Schijnbaar niet er is een verschil van uit en thuis spelen, thuis mag je niet op de counter spelen en uit wel, en je hoeft uit niet het publiek te vermaken, punten zijn belangrijker dan de manier hoe het gebeurt.

Punten haal je door goed te spelen, een systeem goed te beheersen, spelers vertrouwen te geven en zich lekker te laten voelen etc. Etc.

En dan gaat dat vooral over lange ipv korte termijn

EdsjeSCC

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2023, 19:43:41
Mag hier niet doxxen heb ik hier geleerd  ;)

Haha die vind ik wel leuk.
Maar ik heb oprecht geen idee (en ga je echt niet zoals anderen hier blokkeren want zo'n slechte vent vind ik je niet ;) ) dus je zou het altijd mogen pb'en

grijskijker

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2023, 19:54:05
Nee letterlijk weet ik het niet nee want ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar kom op.
Henk de Jong die Muhren bank zet omdat hij die wedstrijd een spits nodig heeft die 15km aflegd... Guardiola die Haaland wissel zet omdat hij iemand nodig heeft die heek hard kan rennen.

Extreme voorbeelden misschien, maar ga van eigen kracht uit man en geef die spelers vertrouwen.

Hoeveel trainers zijn er nou die hun spitsen op die manier wisselen en gebruiken? En ja tactisch en op zo'n magneetbord valt er misschien van alles voor te zeggen, maar (eerste!) spitsen vinden dat gewoon kut en gelul.
Slot in het begin bij Feyenoord is de eerste die bij me binnen schiet..

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2023, 19:55:35
Punten haal je door goed te spelen, een systeem goed te beheersen, spelers vertrouwen te geven en zich lekker te laten voelen etc. Etc.

Hij moet resultaat halen anders gaat zijn kop eraf(niet letterlijk) Maar goed ik heb mijn idee en jij de jouwe hier over..

papier

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2023, 19:55:35

Bij Twente laten ze Ugalde die wat ongelukkig is ook staan tegen Hammarby en Riga. Dit terwijl ze Van Wolfswinkel op de bank hebben waarvan bekend is dat hij de spitspositie goed kan invullen. Scoorde tegen Almere. Dat betekent niet dat hij er is maar dat je op termijn wel kansen krijgt, goals maakt en vervolgens beter gaat spelen. Geef die kans ook een onze spits. En in dit geval gaat dat om Uldrikis als nummer 1 want hij startte bij de eerste wedstrijd. Over 5 wedstrijden kijken we wel weer verder.

grijskijker

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 17, 2023, 19:56:47
Haha die vind ik wel leuk.
Maar ik heb oprecht geen idee (en ga je echt niet zoals anderen hier blokkeren want zo'n slechte vent vind ik je niet ;) ) dus je zou het altijd mogen pb'en
Was in de war heb het al verwijderd :thumbsup

Stanley

Als Uldrikis vrijdag weer een paar kansen zou missen, wordt massaal geroepen
nooit weer opstellen die vent, door wijze mannen hier. Laat Smit er er paar inschieten aub vrijdag, dan komt iedereen weer tot rust. Uldrikis is verantwoordelijk voor
puntverlies dankzij het missen van een penalty en twee grote kansen.