Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
97 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Citaat van: Lore op december 16, 2014, 10:14:48
Waarom zou de komst van het stadion van Van der Belt afhangen?
Geen idee, maar dat hangt daar natuurlijk ook niet van af.

scclwd

Hoe weten bepaalde mensen hier zo zeker dat het wtc wordt? Waardeloos om dat nu al te lekken terwijl er nog een enquete loopt. Wassen neus. Opzouten met dat k**-wtc.

Lore

Citaat van: scclwd op december 16, 2014, 13:56:16
Hoe weten bepaalde mensen hier zo zeker dat het wtc wordt? Waardeloos om dat nu al te lekken terwijl er nog een enquete loopt. Wassen neus. Opzouten met dat k**-wtc.

Huh? Wat heeft de enquete er mee te maken? De enquete is van CC toch?

scclwd

Citaat van: Lore op december 15, 2014, 22:00:49
Het is niet rond, er moet nog heel wat gebeuren. Maar Cambuur is eruit!

Dan hoop ik dat er zoveel obstakels zijn.dat het alsnog niet doorgaat. Gewoon op het cambuurplein.blijven.

scclwd

Citaat van: Lore op december 16, 2014, 14:10:22
Huh? Wat heeft de enquete er mee te maken? De enquete is van CC toch?

Klopt. Ik neem aan dat ze ook op de hoogte zijn van keuze wtc. Waarom dan nog een enquete uitschrijven met vragen als: waar moet het nieuwe stadion komen.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op december 16, 2014, 14:13:58
Klopt. Ik neem aan dat ze ook op de hoogte zijn van keuze wtc. Waarom dan nog een enquete uitschrijven met vragen als: waar moet het nieuwe stadion komen.
Omdat die keuze toen nog niet overduidelijk was?

SCC-J

Welke keuze? Is toch alleen een gerucht? Wat moet je ermee?

Ik wil eerst wel eens zien of cambuurplein wel goed is onderzocht. Hoop dat de bvo en gemeente een beetje transparant zijn.

Lore

Citaat van: scclwd op december 16, 2014, 14:12:14
Dan hoop ik dat er zoveel obstakels zijn.dat het alsnog niet doorgaat. Gewoon op het cambuurplein.blijven.

Ik hoop oprecht van niet! Niet omdat ik graag weg wil bij het Cambuurplein, maar omdat de commerciële kansen veel groter zijn bij het WTC. Echt ik wil nooit, nooit meer jupiler League.

Ik weet niet of zij op de hoogte zijn en formeel is er nog geen keuze gemaakt. Ik las dat vd Belt ergens half januari weer met nieuws wil komen? Dat zal dan de definitieve keuze zijn, neem ik aan!

el haj

sccvl

We hadden van de week een discussie over Gerald .. Wat gaan wij deze man ontzettend missen, hij heeft bij Cambuur iets afgeleverd wat voor onmogelijk gehouden werd voor de buitenwereld! Of Gerald is gewoon een tovenaar, of er komt straks na zijn vertrek een lijk uit de kast. Het zal mij benieuwen! Ik ben hem ontzettend dankbaar en denk dat het een vakman is! Heel veel succes gewenst bij FC Twente!

Bernardo

Hij zal wel opgelucht zijn, Munsterman vertrekt aan het einde van het seizoen bij Twente.

SCCRulez

Citaat van: Bernardo op januari 20, 2015, 19:32:36
Hij zal wel opgelucht zijn, Munsterman vertrekt aan het einde van het seizoen bij Twente.
Was daar intern ws al langer bekend, hebben ze met Gerald goud in handen. Ben benieuwd of het iets gaat veranderen aan zijn rol binnen Twente

Lore

Citaat van: SCCRulez op januari 20, 2015, 20:52:27
Was daar intern ws al langer bekend, hebben ze met Gerald goud in handen. Ben benieuwd of het iets gaat veranderen aan zijn rol binnen Twente

Zouden ze dit tijdens de gesprekken niet gewoon hebben besproken?

SCCRulez

Citaat van: Lore op januari 20, 2015, 20:58:47
Zouden ze dit tijdens de gesprekken niet gewoon hebben besproken?
Zou me niet verbazen idd

Cambuur Groningen

Vanavond maar even toezingen bij zn afscheid op de middenstip