Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 7 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Leovardia

Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 08:18:22
Je vergeet hier de backs, zijn onzeker en buiten hun verdedigende taken voegen ze niets, maar dan ook helemaal niets toe..

Dan kunnen we er maar beter met ophouden of niet? We hebben nooit zo'n beroerde selectie gehad als ik je zo belees.
Je mag natuurlijk van een ploeg die gepromoveerd is ook wel verwachten dat ze in de winterstop toch wel minimaal in het linkerrijtje spelen of niet?

WAKE UP 

Sent from my iPhone using Tapatalk

De Gast

Winnaars hebben we nodig. Zoals Go Ahead die wel heeft. Type Yuri Rose. Misschien voetballend niet super sterk maar wel een leider die de mouwen opstroopt

sunderland

Je vergeet hier de backs, zijn onzeker en buiten hun verdedigende taken voegen ze niets, maar dan ook helemaal niets toe..
nee omdat ze 90 min onder druk staan

piene hassus

En omdat se regelmatig opkomme, de bal niet krije en na tig keer denke: ik loop niet foor Jan L fegees meer naar foren. As vd Laan de bal het hettie alleen maar de blik recht fooruut, siet niet links of rechts maar de bal mut deur t (overfolle) midden

DayDreamer

Ik ben heel benieuwd met welke versterkingen jij mee op de proppen komt, wel of geen eredivisie hangt er van af, en misschien zelfs wel veel meer.

YellowBlue

Backs doen het prima. centraal achterin ook. El Makrini goed, Ritzmaier redelijk met uitschieters naar boven en beneden, Hemmen goed. het probleem is duidelijk:de 3e middenvelder en de beide vleugelspelers.
Als we daar kunnen versterken en een goede stand-in voor Hemmen vinden gaat het lukken dit jaar.

DayDreamer

Citaat van: YellowBlue op december 24, 2013, 00:26:03
Backs doen het prima. centraal achterin ook. El Makrini goed, Ritzmaier redelijk met uitschieters naar boven en beneden, Hemmen goed. het probleem is duidelijk:de 3e middenvelder en de beide vleugelspelers.
Als we daar kunnen versterken en een goede stand-in voor Hemmen vinden gaat het lukken dit jaar.

Tsja het woordje "als" he, klein woordje, maar o zo belangrijk, ik vrees alleen het ergste, van het zomer wouden ook maar weinig spelers naar Cambuur, en nu zullen er ook meer kapers zijn.

Dokkumer

Situatie van afgelopen zomer en nu is wel iets veranderd, we hebben voor het overgrote deel wel een positieve indruk achtergelaten als club in zijn totaliteit. Spelers en diens zaakwaarnemers zien, lezen en horen dit ook en dat maakt je daardoor weer aantrekkelijker.

666

Citaat van: Dokkumer op december 26, 2013, 08:42:29
Situatie van afgelopen zomer en nu is wel iets veranderd, we hebben voor het overgrote deel wel een positieve indruk achtergelaten als club in zijn totaliteit. Spelers en diens zaakwaarnemers zien, lezen en horen dit ook en dat maakt je daardoor weer aantrekkelijker.

Ik ben het met je eens... Maar lukoki verpest het denk ik  :insane

:koffie
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCCRulez

Citaat van: 666 op december 26, 2013, 08:47:59
Ik ben het met je eens... Maar lukoki verpest het denk ik  :insane

:koffie
Gelukkig dan dat hij in de pers nog niet zo is afgebrand als op dit forum! Leek in de commentaren soms wel dat ze het idee hadden dat hij het team droeg :_schater.

SCCRulez

Echt totaal niet mee eens, zeker niet als het om Droste gaat. Absoluut een van betere spelers eerste seizoenshelft en vaak genoeg aanvallende acties

wiekie1969

Trek de beurs open slapjanus, we mutte dur in blieve!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(

Cambuur058

snap niet dat hij eerst tegen iedereen schreeuwt dat anco binnen is en dat hij hem maandag al mee wil hebben...
en 1 dag daarna het compleet van de baan is!??!
waar slaat dat op, zeg dan niks

okkele

waar schreeuwt hij dat dan?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.