Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
22 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Ronnie tng op juni 04, 2013, 11:47:54
En nu even serieus,  dat wijf komt toch niet echt naar Leeuwarden? Ik lees allemaal "grappige" berichten maar nergens zie ik een serieuze bevestiging. Neem dus nog steeds aan dat dit een grapje is??

Het is definitief! En is bevestigd door cambuur, aan Gerard Bos!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Bericht dat ik gister plaatste kwam van DKV fan en tevens OF medewerker A. de Boer.  Mag dus inderdaad vanuit worden gegaan dat het klopt.

Sonnema

Staat morgen een stuk in het FD over de dame in kwestie, over de opvallende (personeels) transfer. Ze gaat Cambuur verders helpen met de eredivisie. Op twitter aangegeven door Gerard Bos en Daan Rieken.

denistel

ik hev haar nog niet signaleerd int stadion

Viper

Eva Braun moet lekker bij Robert Führer Veenstra in de buurt blijven, dat gaat prima zo!

wiekie1969

Die vrouw heeft 13 jaar ervaring als office manager. En of ze van dkv wegkomt of eva braun heet of niet zal mij mijn reet roesten. Gaat er om dat ze wat toevoegt bij de club!!!!!

oost

Citaat van: wiekie1969 op juni 04, 2013, 18:39:41
Die vrouw heeft 13 jaar ervaring als office manager. En of ze van dkv wegkomt of eva braun heet of niet zal mij mijn reet roesten. Gaat er om dat ze wat toevoegt bij de club!!!!!

Als ze wat toevoegt goede zaak. Je kunt zeggen wat je wil maar als er iets is wat cambuur kan gebruiken is media) aandacht (comercieel). Je mag vinden van pama wat je wilmaar hij zorgde er  wel voor dat onze club vaak in het nieuws kwam hoe dan ook. van zwemclub tot dam vereniging overal dook cambuur op. Datis is iets wat we nu al jaren missen.

Dokkumer

Jij gaat compleet voorbij aan de feiten dat zij als verklikkertje van Herr Veenstra zich niet geliefd heeft gemaakt bij haar voormalig collegae, is niet bevorderlijk voor de werksfeer wat ook over gaat slaan in de selectie.

Verder wat in mijn ogen nog belangrijker is dat dit potentieel overstappende sponsoren van dkv huiveriger maakt omdat zij als steunpilaar van Rinus niet hoog in aanzien is bij die sponsoren. Een deel vertrekt daar immers alleen maar om Rinus en zijn kliek.

Ronnie tng

Wat een verstand om dat wijf hier heen te halen!!!  :zucht

SCCRulez

Citaat van: Dokkumer op juni 04, 2013, 19:06:19
Jij gaat compleet voorbij aan de feiten dat zij als verklikkertje van Herr Veenstra zich niet geliefd heeft gemaakt bij haar voormalig collegae, is niet bevorderlijk voor de werksfeer wat ook over gaat slaan in de selectie.

Verder wat in mijn ogen nog belangrijker is dat dit potentieel overstappende sponsoren van dkv huiveriger maakt omdat zij als steunpilaar van Rinus niet hoog in aanzien is bij die sponsoren. Een deel vertrekt daar immers alleen maar om Rinus en zijn kliek.
:thumbsup Op meerdere fronten een slecht besluit om zo'n integriteitsarme persoon binnen te halen in je organisatie

Sonnema

Volgens de journalisten op Twitter heeft deze dame niks met het verhaal wat Johan derksen na buiten heeft gebracht te maken. De gesprekken met haar waren al voor dat er hommeles was bij DKV, dit hebben ze uit de mond van V/d Belt.

Daddy T.

Citaat van: Sonnema op juni 04, 2013, 22:00:07
Volgens de journalisten op Twitter heeft deze dame niks met het verhaal wat Johan derksen na buiten heeft gebracht te maken. De gesprekken met haar waren al voor dat er hommeles was bij DKV, dit hebben ze uit de mond van V/d Belt.

geen idee of zij de Eva uit het verhaal is, maar de onrust bij SCH speelt al langer dan de afgelopen maanden. Sinds Veenstra er zit, mei 2010, is het alleen maar onrust intern. Dat ze nu ineens bij ons in dienst treedt is wel heel toevallig aangezien alle shit nu sinds enkele maanden pas écht op straat is komen te liggen, naast haar lange nachten met RV :X . Als zij dus dé Eva is moest ze dus wel weg omdat niemand haar meer kon luchten.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Bascambuur

Citaat van: Sonnema op juni 04, 2013, 22:00:07
Dat de gesprekken er waren voor het gezeik, zegt helemaal niks over haar gedrag bij dkv.

Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op juni 04, 2013, 22:36:45
geen idee of zij de Eva uit het verhaal is, maar de onrust bij SCH speelt al langer dan de afgelopen maanden. Sinds Veenstra er zit, mei 2010, is het alleen maar onrust intern. Dat ze nu ineens bij ons in dienst treedt is wel heel toevallig aangezien alle shit nu sinds enkele maanden pas écht op straat is komen te liggen, naast haar lange nachten met RV :X . Als zij dus dé Eva is moest ze dus wel weg omdat niemand haar meer kon luchten.
Om op dit inzicht door te gaan zou je juist zeggen dat Rinus haar zou behouden en "dwarsliggers" stuk voor stuk te elimineren. Tenminste, zo zou ik het als potentaat - (c) wiekie :devil - aanpakken

Clint

Die vrouw heeft 13 jaar ervaring als office manager.

Dat beroep moet je ook niet overschatten hoor.

Ik blijf er bij:
Er zijn genoeg werkelozen hier met een ECHT Cambuur-hart die die functie ook wel zouden kunnen uitvoeren.

Geen dkv'ers hier. En zeker geen protégé's van RV. Dat mens krijgt straks wel inzage in stukken hier.