Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Citaat van: Eewal op maart 31, 2014, 21:30:08
Als Gerald maar blijft. Vele malen belangrijker als Dwight. De opvolger van Dwight hebben we al lang in huis. Hoe dit nu allemaal gaat is klote, maar je hebt de poppen pas echt aan het dansen als er ook spelers die verschrikkelijke overstap zouden gaan maken...
Laat hem iig met zijn  poten van onze sterkhouders (o.a Leeuwin, Makrini, Bijker) afblijven.nHopen dat hij dat respect nog op kan brengen.

Galdiano

Denk je nou echt dat Bijker naar dkv gaat?  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: Galdiano op maart 31, 2014, 22:00:55

dat zou hij alleen doen om er tegen Cambuur dan drie in eigen doel te knallen ;)

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op maart 31, 2014, 22:00:55
Mestgerucht gaat dat Lucas ooit gezegd heeft dat hij nooit voor ons wou spelen.

Toen zal hij waarschijnlijk 4 jaar zijn geweest ofzo :devil

One man, one goal, Dokkum dkv vrij

Len Cantello

Hoop dat SCC een extra hoge woekerprijs vraagt. Als die pratende hoop stront van dkv naar onze spelers informeert

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 22:04:58
Hoop dat SCC een extra hoge woekerprijs vraagt. Als die pratende hoop stront van dkv naar onze spelers informeert

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik ook. Het is alleen erg vervelend dat Dwight alle clausules en bijzonderheden van de spelers kent!

Gerard

Gerald heeft de acties van vandaag wel onderschat. Een volgende keer een beetje beter opletten. Hij zou beter behoren te weten.. Ten aanzien van het bewaren van de rust vind ik hem tot op heden ook nog niet daadkrachtig overkomen. Het signaal zou duidelijk moeten zijn; dwight op non-actief en henkie voor de groep. Daarmee haal je de angel uit alle drukte die er op dit moment speelt..

poelie-lwd

Vergeet de rol van Ype niet. Als ras supporter zou hij als geen ander moeten weten wat er zou kunnen gebeuren.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Op aandringen van Ype is het bekend gemaakt! Ze waren behoorlijk op hun tenen getrapt door Dwight, ik zou als bestuurder Dwight ook laten vallen! Laten hem maar even peentjes zweten, na de 3 punten is die definitief  weg!  :D
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gerard

Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 20:22:26
Vergeet de rol van Ype niet. Als ras supporter zou hij als geen ander moeten weten wat er zou kunnen gebeuren.

Dat heb ik minder meegekregen. Maar dan mag in mijn vorige verhaal Gerald en Ype staan ;)

legeips

Beste Gerald,

Bedankt voor de "slecht getimed" PR stunt. Had je hoger ingeschat. Voetbal liefhebbend Nederland kotst ons compleet uit, het effect op de spelers en huidige technische staf geeft mij een slecht voorgevoel.

Dit is niet een beetje dom, maar ontzettend dom. Ik hoop van harte op een goede afloop van deze slechte droom.

Je wilde geen poppenkast!!! Nou die heb je gekregen met onze club als "de dood van pierlala"

brambo3004

Daan Rieken ‏@DaanRieken  · 1m 
Van den Belt over #Cambuur: ,,Neem mezelf een beetje kwalijk dat Lodeweges niet met opgeheven hoofd kan vertrekken."

Daan Rieken ‏@DaanRieken  · 57s 
Van den Belt: ,,Ik had misschien appèl moeten doen op #Heerenveen om gesprekken met #Lodeweges pas na seizoen te starten." #Cambuur

YellowBlue

Citaat van: brambo3004 op april 01, 2014, 23:21:39
Daan Rieken ‏@DaanRieken  · 1m 
Van den Belt over #Cambuur: ,,Neem mezelf een beetje kwalijk dat Lodeweges niet met opgeheven hoofd kan vertrekken."

Daan Rieken ‏@DaanRieken  · 57s 
Van den Belt: ,,Ik had misschien appèl moeten doen op #Heerenveen om gesprekken met #Lodeweges pas na seizoen te starten." #Cambuur

joh?! misschien had je dat moeten doen Van den Belt.....

Westerpark

Is dat vd Belt z'n straatje?
Mijn inziens mogen clubs benaderen wie en wanneer ze maar willen.
Misschien niet chique, maar wat maakt hen dat nou uit, het is je aartsrivaal.
Dwight is zelf degene geweest die er op in ging, nota bene in deze periode.
Hij had moeten inzien dat het ontoelaatbaar was en wat het teweeg zou brengen.
Dat verwijt ik hem.

de Schoot

Weer wat geleerd. Topvent met topfunctie bij een topclub!