Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

DR888SCC

Ik ben het 100% eens met vd. Belt. Hij werkt keihard om de club vooruit te helpen, en dan verpesten een aantal van die randdebielen de hele sfeer rondom de club. Ik heb geen goed woord over voor die minkukels, aanpakken die lui. Laat ze lekker ergens anders stoer gaan zitten doen, met hun sjaaltjes voor het gezicht en de capuchon op. Wat een helden... :rodekaart
Ik denk dat deze hele gang van zaken hem niet nog eens zal overkomen. Hij gaf immers ook al aan dat het (achteraf gezien) beter was geweest om DKV te vragen om de gesprekken met lodeweges naar achter te schuiven, en dat had idd ook gemoeten.
Nu proberen de zaak verder rustig te houden en het seizoen zo positief mogelijk af te sluiten.
Gerald: gewoon lekker doorgaan met waar je mee bezig bent, dan komt het allemaal wel weer goed. Respect voor deze man.

mario

Anti-DKV gevoelens horen bij de club maar daar moeten wij wel gezond mee omgaan. 30 Km zuidwaards lachen ze zich allemaal een slag in de rondte, zij hoeven ons niet belachelijk te maken dat doen we zelf wel. De flow waren wij zaten is abrubt afgebroken en het kan niet anders zijn dat het resultaat van gisteravond daarmee te maken had.

Het wordt ook tijd dat wij als supporters een ander geluid laten horen. In het stuk van de Telegraaf roept v/d belt ook op om als supporter een tegengeluid te laten horen ten van veure van Lodeweges. We mogen niet vergeten wat deze man het afgelopen jaar voor elkaar heeft gekregen. Mensen die die credits allemaal aan de Jong geven snapen schijnbaar niet hoe het werkt en proberen het gedrag op die manier goed te praten. Het zou beide supporters verenigingen sieren om duidelijke statements uit te laten gaan dat je mening verkondigen mag maar met respect naar persoon en geweld te krachtig te veroordelen.

NanneSCC

Citaat van: mario op april 03, 2014, 09:42:02
Anti-DKV gevoelens horen bij de club maar daar moeten wij wel gezond mee omgaan. 30 Km zuidwaarts lachen ze zich allemaal een slag in de rondte, zij hoeven ons niet belachelijk te maken dat doen we zelf wel. De flow waren wij zaten is abrupt afgebroken en het kan niet anders zijn dat het resultaat van gisteravond daarmee te maken had.

Het wordt ook tijd dat wij als supporters een ander geluid laten horen. In het stuk van de Telegraaf roept v/d belt ook op om als supporter een tegengeluid te laten horen ten van veure van Lodeweges. We mogen niet vergeten wat deze man het afgelopen jaar voor elkaar heeft gekregen. Mensen die die credits allemaal aan de Jong geven snapen schijnbaar niet hoe het werkt en proberen het gedrag op die manier goed te praten. Het zou beide supporters verenigingen sieren om duidelijke statements uit te laten gaan dat je mening verkondigen mag maar met respect naar persoon en geweld te krachtig te veroordelen.

Volkomen mee eens!!

IsmailvanEssen

Anti-DKV gevoelens horen bij de club maar daar moeten wij wel gezond mee omgaan. 30 Km zuidwaards lachen ze zich allemaal een slag in de rondte, zij hoeven ons niet belachelijk te maken dat doen we zelf wel. De flow waren wij zaten is abrubt afgebroken en het kan niet anders zijn dat het resultaat van gisteravond daarmee te maken had.

Eens!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Lore

Ja, wij moeten de media attenderen op dit topic op Cambuur Online! Dan kunnen zij zelf zien hoe genuanceerd wij altijd reageren!  :y :_schater

scclwd

Zou het ook mogelijk zijn, als we proberen voor even onze anti-dkv gevoelens opzij te zetten, om Dwight alsnog een mooi afscheid te geven? Ja, ik weet het, het was een lage streek van hem, en ja, iedereen keurt het af, maar nu de woede iets gezakt is....

Eigenlijk vind ik dat dit wel moet, wat vinden jullie?

SCC-J

Men zegt het zelf hier ook al het is zaak om het rustig te houden maar wat doet vd belt? Weer een interview hier en daar en zometeen oom. Og eens een persconferentie

SCC-J

Citaat van: scclwd op april 03, 2014, 10:00:01
Zou het ook mogelijk zijn, als we proberen voor even onze anti-dkv gevoelens opzij te zetten, om Dwight alsnog een mooi afscheid te geven? Ja, ik weet het, het was een lage streek van hem, en ja, iedereen keurt het af, maar nu de woede iets gezakt is....

Eigenlijk vind ik dat dit wel moet, wat vinden jullie?
ja hooooooooi dwight is verledentijd lekker zo houden. Wat directie personeel en spelers doen moeten ze zelf weten maar ik zie dwight het liefst nooit meer in ons stadion!

Mitar

Geen afscheid voor Dwight wat mij betreft. Respect voor zijn prestaties maar een afscheid van een trainer die voor de aartsrivaal kiest is in mijn ogen afbreuk van onze principes. Keus voor DKV is definitief exit bij SCC.

Delamere

Volledig mee eens!

scclwd

Stuk van 10 minuten gisteravond in Pauw en Witteman. Derksen over het hele gebeuren.

Delamere

Citaat van: SCC-J op april 03, 2014, 10:02:23
Men zegt het zelf hier ook al het is zaak om het rustig te houden maar wat doet vd belt? Weer een interview hier en daar en zometeen oom. Og eens een persconferentie

Het moet niet gekker worden. V.d. Belt heeft het volste recht, en hoe vaak hij maar wil, stelling te nemen tegen die mafketels. Het is zelfs zijn plicht!

Dokkumer

Vanuit de club geredeneerd moet hij wel zo reageren. Simpel... Hij kan moeilijk zeggen "De Supporters hebben groot gelijk, dit soort geintjes flik je niet. Eigenlijk hadden ze DL een ram moeten verkopen" of iets in die trant ;)

Straks het praatje van DL en dan is wat mij betreft dit hoofdstuk definitief afgesloten.

Let wel, ik begrijp de emoties, alleen bepaalde acties keur ik absoluut af.

En dan heel rap op naar NEC, die moet zonder Mo en Bijker geNECt worden!

SCC-J

Citaat van: Delamere op april 03, 2014, 10:23:57
Het moet niet gekker worden. V.d. Belt heeft het volste recht, en hoe vaak hij maar wil, stelling te nemen tegen die mafketels. Het is zelfs zijn plicht!
als hij op alles wil reageren dan zijn we over 4 weken nog niet klaar met de dwightsoap

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op april 03, 2014, 10:36:15
als hij op alles wil reageren dan zijn we over 4 weken nog niet klaar met de dwightsoap
Het is nu nog hot J. helemaal omdat DL zijn zegje nog gaat doen. Daarna zwakt het vanzelf wel weer af en gebeurt er wel weer iets bij een andere club.