Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 13:37:12
Excuses voor vorige bericht. DRG verkeer geciteerd. Deel vanaf helemaal mee eens... is mijn input
Je kan je bericht gewoon veranderen he

Bakker90

En nu met zen allen die gasten te weten achterhalen die dit op hun naam hebben staan.. hoop dat ze beste sttaffen krijgen en nooit met 1 poot meer in het huidige en nieuwe stadion kunnen zetten.. laat ze wat ik zij in men vorige bericht maar een jaar lang stoeletjes en containers schoonmaken in het dkv stadion.. dat zal wel te hard werken zijn ben ik bang.. :rodekaart nu het seizoen afmaken en  handhaven.. |:) |:) come onn scc

Eewal

Citaat van: Bakker90 op april 03, 2014, 13:43:30
En nu met zen allen die gasten te weten achterhalen die dit op hun naam hebben staan.. hoop dat ze beste sttaffen krijgen en nooit met 1 poot meer in het huidige en nieuwe stadion kunnen zetten.. laat ze wat ik zij in men vorige bericht maar een jaar lang stoeletjes en containers schoonmaken in het dkv stadion.. dat zal wel te hard werken zijn ben ik bang.. :rodekaart nu het seizoen afmaken en  handhaven.. |:) |:) come onn scc

Of jou bijlesje Nederlands geven ;)

Goutum

Citaat van: Lore op april 03, 2014, 13:31:36
Dit was ook eerst mijn reactie, maar ik ben wel wat van mening verandert. De club en Dwight hebben helemaal niets over zichzelf afgeroepen. Wij leven in een vrij land, waar iedereen zelf mag kiezen. Het is Dwight zijn goed recht om naar DKV te vertrekken. Daar kan je teleurgesteld in zijn, soms zelf boos om zijn, maar daar houdt het op.

Als Dwight direct zou opstappen of niet naar DKV zou gaan, dan geef je de macht aan die hersenloze idioten! Zij hebben niets te vertellen over waar Dwight gaat werken en wanneer iets gemeld wordt.

DL is niet alleen door die 30 relschoppers opgestapt he, het was het gehele sentiment binnen de club. Op Facebook en hier op het forum werd hij keihard afgemaakt. Daarnaast lag de focus lag veel te veel op DL, ipv op bijvoorbeeld Hans Vonk en H'veen op zich. Hans Vonk speelt nu de onschuld, maar heeft willens en wetens in een voor Cambuur belangrijke fase contact gezocht met DL, waarvan hij wist dat die zijn lokroep niet zou kunnen negeren.

Deze opmerking zal hier waarschijnlijk niet gewaardeerd worden, maar ik ben er voor om DL op de laatste speeldag tegen ADO vooraf of na afloop op de middenstip te bedanken voor zijn aandeel in het beste seizoen in de gehele historie van Cambuur.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 13:47:10
Deze opmerking zal hier waarschijnlijk niet gewaardeerd worden, maar ik ben er voor om DL op de laatste speeldag tegen ADO vooraf of na afloop op de middenstip te bedanken voor zijn aandeel in het beste seizoen in de gehele historie van Cambuur.

Hoezo? Ik denk dat best veel mensen deze mening met je delen.

Ik ben ook niet blij met de verhuizing naar DKV en al HELEMAAL NIET van het moment. Maar blijf Dwight dankbaar voor dit seizoen. Daar kan een applaus MINIMAAL vanaf!

mario

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 13:54:54
Hoezo? Ik denk dat best veel mensen deze mening met je delen.

Ik ben ook niet blij met de verhuizing naar DKV en al HELEMAAL NIET van het moment. Maar blijf Dwight dankbaar voor dit seizoen. Daar kan een applaus MINIMAAL vanaf!

_O_ _O_ _O_

gewoon een fan

Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 12:59:18
Heb me ook kapot geïrriteerd aan iemand als Dokkumer, die als moderator in mijn ogen enigszins genuanceerd moet reageren. Maar in plaats daarvan meehelpt de boel op te stoken en als klap op de vuurpijl alle conversaties over DL wil doodzwijgen door het topic maar snel te sluiten. Bah!
Dokkumer verdient wel een beetje meer respect Goutum, wat hij allemaal voor Cambuur en dit forum heeft gedaan.
Iedereen is/was emotioneel en logischerwijs ook Dokkumer, dat hij moderator is neemt niet weg dat hij ook nog steeds een mens is met zijn emoties, een in emotie geschreven reactie moet je ook als zodanig kunnen beoordelen.
Het zal moeilijk worden nog moderators te vinden als deze nooit meer uit hun gevoel mogen reageren  ;(

okkele

Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 13:35:50
Dwight.........  respectloze gedrag

mijn definitie van respect is waarschijnlijk anders dan.
leg eens uit?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

DL is niet alleen door die 30 relschoppers opgestapt he, het was het gehele sentiment binnen de club. Op Facebook en hier op het forum werd hij keihard afgemaakt. Daarnaast lag de focus lag veel te veel op DL, ipv op bijvoorbeeld Hans Vonk en H'veen op zich. Hans Vonk speelt nu de onschuld, maar heeft willens en wetens in een voor Cambuur belangrijke fase contact gezocht met DL, waarvan hij wist dat die zijn lokroep niet zou kunnen negeren.

Klopt en ook ik was niet bepaald positief. Maar ik heb het recht niet om mijn eigen frustratie op iemand anders af te reageren. Ik ben het niet met je eens dat Hans Vonk schuld heeft, wat heeft hij nu met Cambuur te maken? Hij vindt blijkbaar Dwight de meest geschikte trainer op dit moment en dan komt hij op voor het belang van DKV. Eerlijk gezegd zou ik ook niet wachten tot na het seizoen. Wat moet je dan tegen spelers zeggen die willen weten met wie ze gaan werken?

Ook ik vind eigenlijk dat Dwight een afscheid verdient, maar ik kan het mij niet meer voorstellen!

Mitar

Nooit en te nimmer. Al had ie ons de Champions League bezorgd, door geen respect te tonen voor onze club is een afscheid wat mij betreft not done. 

Mitar

Citaat van: okkele op april 03, 2014, 14:04:35
mijn definitie van respect is waarschijnlijk anders dan.
leg eens uit?

Als je constant roept SCC een fantastische club te vinden maar vervolgens in een cruciale fase in onderhandeling gaat met de aartsrivaal dan noem ik dat een gebrek aan respect voor de supporters van Cambuur.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 14:05:15
Nooit en te nimmer. Al had ie ons de Champions League bezorgd, door geen respect te tonen voor onze club is een afscheid wat mij betreft not done.

Dit is de gedachte van een supporter.

Dwight ziet het anders, die kijkt naar zijn eigen contract en mogelijkheden. Hij zei op de persco net ook: contract liep ten einde -> heb de mogelijkheid elders om te tekenen -> als er iets goed voorbij komt kies ik daarvoor.

De hele discussie was een stuk anders geweest als hij naar AZ was gegaan. Moment van de beslissing en bekendmaking - ik blijf het zeggen - is verschrikkelijk dom.

Scc01

Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 14:06:35
Als je constant roept SCC een fantastische club te vinden maar vervolgens in een cruciale fase in onderhandeling gaat met de aartsrivaal dan noem ik dat een gebrek aan respect voor de supporters van Cambuur.

Volgens mij moet je respect verdienen, en in mijn ogen verdiend dl meer respect dan dat kansloze gedeelte van ons publiek. 

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 12:59:18
Heb me ook kapot geïrriteerd aan iemand als Dokkumer, die als moderator in mijn ogen enigszins genuanceerd moet reageren. Maar in plaats daarvan meehelpt de boel op te stoken en als klap op de vuurpijl alle conversaties over DL wil doodzwijgen door het topic maar snel te sluiten. Bah!

Ik vind dat Dokkumer heel emotioneel gereageerd heeft, maar ik ben er van overtuigd dat wanneer hij net als anderen over de scheef was gegaan, hij zichzelf gewaarschuwd had en zelfs eventueel een (tijdelijke) ban had gegeven. Misschien is hij in de buurt geweest van de grens, maar in mijn ogen er niet overheen.
Henk, held, bedankt

De Gast

Als dat kansloze gedeelte verhaal had gehaald bij Hans Vonk had ik er waardering voor kunnen opbrengen.

Maar zo'n actie is om je kapot te schamen. Zulk soort lui heb je helemaal niks aan en maken de club kapot.