Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
56 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Helmond Sport - SC Cambuur [1-9-23]

Gestart door Inferno-058, augustus 17, 2023, 15:32:31

Vorige topic - Volgende topic

papier

Goede actie kooistra. Daarna helaas nog te onrustig/te snel willen handelen. Had meer tijd.

el haj

Citaat van: papier op september 01, 2023, 21:42:22
Goede actie kooistra. Daarna helaas nog te onrustig/te snel willen handelen. Had meer tijd.

Kon op z'n dooie gemakkie een goede pass uitzoeken; het afjagen was dan weer w?l heel goed!

anderszchristian

Citaat van: papier op september 01, 2023, 21:30:28
Smit legend en Drikus als afleider wat een meester duo!
Comedy Capers. Nog geen duel gewonnen die Let, echt bedroevend

CambuurArnhem

Ik ben nog steeds fan van Uldrikis. Houdt de bal goed vast en legt 'm mooi neer voor medespelers. Nog een goaltje en mijn avond is weer goed.

YellowBlue

papier

Citaat van: el haj op september 01, 2023, 21:43:24
Kon op z'n dooie gemakkie een goede pass uitzoeken; het afjagen was dan weer w?l heel goed!

Precies.

Balk ook aardige voorzet zojuist helaas weggekopt. Als zo?n bal eens op het hoofd van de vrije Drikus zou komen?.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: CambuurArnhem op september 01, 2023, 21:44:00
Ik ben nog steeds fan van Uldrikis. Houdt de bal goed vast en legt 'm mooi neer voor medespelers. Nog een goaltje en mijn avond is weer goed.

Ik ben geen fan, maar dan zou mijn avond ook weer goed zijn hoor :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

anderszchristian

Citaat van: CambuurArnhem op september 01, 2023, 21:44:00
Dan kijk jij een wedstrijd terug van Letland zeker. Heb hem nog geen duel zien winnen en bracht Pichel in de problemen met een ziekenhuis bal

papier

Citaat van: YellowBlue op september 01, 2023, 21:44:26
Wat is die Pichel slecht zeg.

Het is in mijn ogen teveel jeugdigheid op het moment. Pichel, kooistra, Smit, El Hilai, die back met z?n moeilijke naam, smand, maar ook sylla met nog weinig ervaring. Lastig om je op te trekken aan anderen. Balans nog niet in orde

papier

Citaat van: anderszchristian op september 01, 2023, 21:46:14
Dan kijk jij een wedstrijd terug van Letland zeker. Heb hem nog geen duel zien winnen en bracht Pichel in de problemen met een ziekenhuis bal

Tov Smit is hij een stuk balvaster en speelt hem meer naar dezelfde kleur. Ondanks z?n slechte vorm.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

wiekie1969

Poetser

Ongelofelijk...

Moeras van het betaalde voetbal in.

Doei.

papier