Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

SC Cambuur - FC Den Bosch zaterdag 9 sept. 18:45

Gestart door Noordcambuur, september 03, 2023, 13:09:45

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: wiekie1969 op september 10, 2023, 13:39:35
Die wissel was toch terecht, niet een knikker geraakt die Hilali. Dikke miskoop.

Dat hij weinig bracht is een feit. Maar hem op dat moment brengen op die positie is ook een fout.
Ultee had gewoon Wiebe moeten brengen. Nu krijgt die Italiaan ook weer een knauw. En dat was totaal niet nodig

Delfzijl/Cambuur

Wissel was volledig terecht, maar deze jongen had nu nog niet gebracht moeten worden denk ik.
En zeker niet op die positie.
Dat hadden trainer en zn assistenten toch wel kunnen bedenken.

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op september 10, 2023, 11:51:58
Iedereen vind Tol helemaal niks deze wedstrijd dat klopt maar Smand was nog een tandje erger speelde 2 keer met uitverdedigen de tegenstander in de 16 de bal in de voeten. Gelukkig ging dat net goed. Maar je hebt een keeper staan die niet coacht en voor meer paniek achterin zorgt waardoor het wel heel wankel is en blijft. Sylla speelde verdedigend goed maar aanvallend brengt hij nog niet zoveel dat zullen ze erin moeten slijpen. Vond Smit op de laatste 5 minuten na heel matig. Vind het nog steeds jammer dat er voor centraal achterin niks is bijgekomen gaat ze ons deze manier onnodig veel punten kosten.
sylla was eerste helft erg matig en 2 e was ie heel goed.

De Gast

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 10, 2023, 14:31:08
Wissel was volledig terecht, maar deze jongen had nu nog niet gebracht moeten worden denk ik.
En zeker niet op die positie.
Dat hadden trainer en zn assistenten toch wel kunnen bedenken.

Hij is een multifunctionele aanvaller aldus hemzelf. Misschien dat hij alles een beetje kan.

De Gast

Citaat van: oost op september 10, 2023, 13:43:34
Dat hij weinig bracht is een feit. Maar hem op dat moment brengen op die positie is ook een fout.
Ultee had gewoon Wiebe moeten brengen. Nu krijgt die Italiaan ook weer een knauw. En dat was totaal niet nodig

SU geeft hiervoor wel een duidelijke reden.

okkele

Citaat van: sunderland op september 09, 2023, 23:45:06
Even samenvatting voor okkele; de eerste 20 min waren hele dikke prima van ons kant en de tegenstander erg zwak. Ons keeper maakt een enorme blunder en toen zakte het compleet in. Wat ook opviel was dat toen vd water uitviel wij een stuk minder werden. Het eerste kwartier na rust was Denbosch gewoon beter. We zakten weet compleet inelkaar als team met name ons centrum was weer erg zwak. Na de Penel was het wel klaar. Smit speelde alleen de laatste 5 min goed . De overwinning was zwaar terecht. Het viel duidelijk op dat door van Mullem ook van Kaam beter ging spelen. De assist van Breij bij de 2e was het hoogtepunt vond ik. Sylla speelde een prima 2 e helft. Balk voldoende.
Bedankt  :proost nuttig.
Heb nu de hele korte samenvatting kunnen zien via fotmob.
Ik ben nog altijd een vd water-fan dus ik geloof direct dat het minder werd na zijn uitvallen, hoop dat het meevalt met hem.
Dat de overwinning zwaar terecht is is alleen maar een mooi gegeven, zo komen er nog veel wedstrijden.
Wat ik wel vervelend vind is dat er weer zo'n knakker is die moet gooien naar een tegenstander waar logischerwijs op dat moment de camera gericht staat.
Snap nou eens dat dat Cambuur verneuken kan en treed als supportersgroep op!
Buiten dat, blij met 3punten!
|:)
Bedankt Sunderland.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

carlo de leeuw

HansKazan

Citaat van: wiekie1969 op september 10, 2023, 13:39:35
Die wissel was toch terecht, niet een knikker geraakt die Hilali. Dikke miskoop.

Je bent zelf een miskoop.

sunderland

Nog even terugkomend op die wissel. Zwaar terecht lees ik hier. Het is natuurlijk aan de andere kant een zwaar zwaktebod van de ts. Hun brengen hem

De Gast

Bankzitter

Er waren niet zo veel opties. Kooistra kon invallen maar dan had die het einde waarschijnlijk iets gehaald.
Of Breij naar rechts en dan El Hilali of Pichel op de plek van Breij. Dan was dit het minst slechte.
Er zijn te weinig spelers voor de vleugel, dat roeptoeter ik al tijden.

V-man

Balk de man van de wedstrijd. Mooi dat Smit zo'n penalty killer is. In de 1e helft heb ik hem amper verder een bal zien raken. Denk dat de Let toch meer ballen vasthoud voorin en meer rust cre?ert. Was Muhren gister in het stadion?

hobbes

LS_LWD

Muhren zat inderdaad op west met zijn familie, deed wel erg zijn best om niet op te vallen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: hobbes op september 10, 2023, 20:16:36
Volgens fotos op Twitter wel

Zeker. Ik heb de wedstrijd op ESPN teruggekeken en hij was een paar keer in beeld  :)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021