Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Jong Utrecht - Cambuur Leeuwarden vrijdag 22 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 19, 2023, 10:59:40

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

En weer een kut uitwedstrijd, betekend dat het volgende week weer genieten wordt....

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op september 22, 2023, 23:13:25
"We zitten in een proces, we moeten lessen leren en het besef moet groeien dat je het niet mag weggeven in de laatste minuten. Verder moeten we als staf en spelers nog veel stappen zetten in mentaliteit, volwassenheid, instelling. "

Zei Ultee net. Heb wel het idee dat hij dit vaker zegt, waren dit ook niet de teksten van Helmond uit?
gvd wou het niet horen en lezen maar het nu wel. Owowow weer tenenkrommend. Dit zegt hij nu 9 maand en er veranderd niks. Allemaal van die prietpraat woorden van trainers die het eigenlijk niet weten

Lore

Citaat van: Grijskijkert op september 23, 2023, 16:40:22
Reiziger, Van Mullem en Poll gratis gehaald(alleen salaris)! Wel een doorverkoop percentage voor Van Mullem en Reiziger en Poll is gehuurd en komt daarna gratis over. En het spelersfonds is er al een tijdje niet meer...

Die afkoopsommen scheelt, ik weet daar verder niets van. HEt spelersfonds bestaat wel degelijk en er is 25% van de verkoopwaarde van Bangura in gegaan. Bron mag je ook weten: degene die betaalt heeft aan het spelersfonds.

sunderland

Citaat van: Lore op september 23, 2023, 17:14:29
Die afkoopsommen scheelt, ik weet daar verder niets van. HEt spelersfonds bestaat wel degelijk en er is 25% van de verkoopwaarde van Bangura in gegaan. Bron mag je ook weten: degene die betaalt heeft aan het spelersfonds.
dat spelersfonds heeft er ook mede voor gezorgd dat Bangura bij tekende wat verassend was op dat moment

oost

Misschien simpel gedacht van mij.
Maar als je Ultee wegstuurd moet je misschien wel een paar maand loon meegeven, maar is het niet zo dat je zijn salaris nu ook al kwijt bent? De jong krijgt ook een volwaardige loon dus ik zou zeggen  :0= doei ultee

michello

Citaat van: oost op september 23, 2023, 17:33:32
Misschien simpel gedacht van mij.
Maar als je Ultee wegstuurd moet je misschien wel een paar maand loon meegeven, maar is het niet zo dat je zijn salaris nu ook al kwijt bent? De jong krijgt ook een volwaardige loon dus ik zou zeggen  :0= doei ultee

In principe verliezen we er niks op. Ik denk ook dat het makkelijker is om Ultee weg te sturen, heb toch het idee dat Ultee het niet gaat volhouden. Geval Hake/Dijkhuizen.
Ik heb de datum van 30 oktober omcirkelt voor nu. De dag na de thuiswedstrijd tegen FCG.

De Gast

De ambitie is niet om mee te doen om te bovenste plaatsen maar linkerrijtje. Pas rechterrijtje zou er iets van actie kunnen komen. Tot die tijd gebeurt er echt niks.
Einde seizoen zullen ze vervolgens een verhaal ophangen dat het weer tijd wordt voor nieuw elan. Net zoals met Hake. Kun je allemaal wel uittekenen..

sunderland

Trainers die er zelf niks van maken hebben het altijd over inzet en mentaliteit enz enz. Iedere speler, ook bij Cambuur gaat de wedstrijd in vol goede moed met inzet en mentaliteit. Op 7  januari had deze trainer het ook al over deze woorden. Henk beschermde zijn jongens soms te veel en hield alles binnenkamers. Deze legt constant alles buiten hemzelf. Dat vind ik een nare insteek. Dan zegt iedereen, ze begonnen zo slap, ja en wie is daar verantwoordelijk voor..  Dit kunnen zelfs Grijskijkert en Okkele niet tegenspreken  :devil

Stanley

Hake nu een uitstekende trainer, Dijkhuizen nu een uitstekende trainer. Ultee wegsturen, en daarna een uitstekende trainer bij een andere club.
Henk de Jong lost alles hier wel op? Droom maar lekker verder. Henk verliest straks drie keer en de stemming slaat hier ook volledig om. Trainers wegsturen heeft zelden succes gehad. DKV staat 2-0 achter tegen Excelsior. Er wordt driftig met witte doeken gezwaaid.

Destroyer

Citaat van: Stanley op september 23, 2023, 22:05:20
Hake nu een uitstekende trainer, Dijkhuizen nu een uitstekende trainer. Ultee wegsturen, en daarna een uitstekende trainer bij een andere club.
Henk de Jong lost alles hier wel op? Droom maar lekker verder. Henk verliest straks drie keer en de stemming slaat hier ook volledig om. Trainers wegsturen heeft zelden succes gehad. DKV staat 2-0 achter tegen Excelsior. Er wordt driftig met witte doeken gezwaaid.

Probleem is onze te lichte achterhoede. DKV gaat best idd...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Kest wel in de politiek. Ergens anders over beginnen? hou het bij nu en geef eens reactie op het eerdere .. een teken van zwakte. Alles word steeds plat geslagen hier..

De Gast

Bijzonder vind ik dat. Hake en Dijkhuizen zijn op dit moment gewoon een sensatie. Waar is het hier dan misgegaan vraag je je af. Met name Dijkhuizen.. ooit een interview met hem gelezen dat zijn wens was ooit nog eens trainer hier te worden en dan flikkeren ze hem na een paar maanden er alweer uit.

Vlampiep

Sinds de aanstelling van Ultee he3ft onzenTS geen kan gezien 1 spelerbeter te laten voetballen. Sterker nog, een aantal zijn helemaal door het ijs gezakt en hebben nooit meer hun niveau kunnen halen.
Of Henk instaat zou zijn geweest ons in de eredivisie te houden is koffiedik kijken en misschien hadden we er nu ook niet beter voor gestaan.
Het verschil is wel dat H?nk een trainer coach is en Ultee een schoolmeester die stage loopt zonder supervisor..
Daarbij wil ik ook opmerken dat onze assistent ook voor de keutel nog te duur blijken te zijn.
Blijft Ultee dit seizoen aan,  kunnen we er van uitgaan dat het jaren gaat duren voordat we weer een rol van betekenis kunnen hebben in het betaalde voetbal. Dit omdat er waarschijnlijk de komende jaren minder sk worden verkocht en er niet meer financi?le middelen vrij komen door nieuwe sponsoren..

Vlampiep

Citaat van: De Gast op september 24, 2023, 09:13:59
Bijzonder vind ik dat. Hake en Dijkhuizen zijn op dit moment gewoon een sensatie. Waar is het hier dan misgegaan vraag je je af. Met name Dijkhuizen.. ooit een interview met hem gelezen dat zijn wens was ooit nog eens trainer hier te worden en dan flikkeren ze hem na een paar maanden er alweer uit.
De clun zadelde hem op met een draak van een selectie. Ook weer geen blijkt geven van een bestuur waarin geen topsport mentaliteit aanwezig is.

oost

Dijkhuizen en Hake werden hier gewoon terecht ontslagen. Misschien dat beiden heren door de jaren heen zich hebben ontwikkeld tot de trainers wie ze nu zijn. Bij ons waren ze simpel weg niet goed genoeg.
Ultee kan zich misschien nog wel verbeteren maar dat gaat niet gebeuren bij onze club.