Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Sc cambuur-nac

Gestart door nee,wel?, oktober 07, 2023, 13:17:20

Vorige topic - Volgende topic

oost

Ik hoop en verwacht dat de wisseling van de wacht spelers vleugels gaat geven. Ik verwacht een boeiende potje iedergeval.

papier

Citaat van: oost op oktober 15, 2023, 12:28:28
Ik hoop en verwacht dat de wisseling van de wacht spelers vleugels gaat geven. Ik verwacht een boeiende potje iedergeval.

Gezien de blessures en interlands verwacht ik dat we daar nog wel een week op moeten wachten. Hopelijk eens niet meer dan 2 tegen :{ zie ons ook niet winnen maar goed

sunderland

Het mooie is dat als je noodgedwongen andere keuzes moet maken er heel vaak weer mooie dingen ontstaan wat je van te voren niet verwacht. Noem altijd Feyenoord met Koeman die 4 jeugdspelers moest opstellen omdat er geen pepernoot was aan budget. Die jongens gingen als een tierelier. Volgens mij was  Clasie daar 1 van

Holwerd voor Cambuur

Een wedstrijd zonder spanning van mijn kant. Dit is een "oefenwedstrijd", gezien de korte aanlooptijd en de missende spelers. De echte winst deze week hebben we maandag al behaald.

Jammer dat het ineens stervenskoud is buiten :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Vandaag is nog te vroeg om het al om te draaien maar daarna denk ik dat het vrij snel op de rails staat. Zo veel hoeft er niet eens te gebeuren: de spelopvatting, scorend vermogen teamgeest, fitheid zijn wel allemaal goed.

De jongens die onder niveau  presteren weer op niveau krijgen (Bergsma, vdWater, Uldrikis). Zorgen dat spelers in hun kracht gebruikt worden... Bergsma die in kan schuivem,  de backs die graag opkomen. vKaam die wegdraait ook kan profiteren dat we dan een man meer hebben ect ect
Dat zijn zaken die Henk als geen ander kan.

De breedte van de selectie is wel een probleem. De vraag is of Henk de wissels of spelers uit O21 snel op niveau kan krijgen (in het verleden lukte dat met spelers als Monteiro). En anders moet er wat gebeuren in de winterstop.

Destroyer

Citaat van: Grijskijkert op oktober 15, 2023, 11:24:34
Was ook lastig geweest als we compleet waren.. :thumbsup

Altijd lastig NAC wel mooie affiche
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Geen Smit.
En alleen maar jonge jongens op de bank.

grijskijker

Citaat van: Specuveter op oktober 15, 2023, 15:39:16
Geen Smit.
En alleen maar jonge jongens op de bank.
Dat krijg je als van Mullem, Sylla, Uldrikis, Smit, de Jong en Pichel er niet bij zijn... dus je mist 6 van je 18 veldspelers!

Cor

Ik wil langs deze weg de biergooiers van de afgelopen wedstrijden even bedanken voor het verneuken van mijn zicht op het veld.

AL

Ben benieuwd met Hilali op 9 en de Koe op 6.
Had zelf denk ik  voor Kooistra op 9 en Hilali aanvallend middenveld gedaan en Kaam op 6.
Maar ben al lang blij dat Ultee er niet meer is haha.

okkele

Ja haha inderdaad.
2x suurtsje bergsma een goal voor nac.

Haha.

Mag wel gratis weg.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

Bist al tuus gloryhunter???

wiekie1969

Tot aan de 0-1 waren we beter. El Hilali is geen spits. Raakt niet een knikker. Keeper zal oek niet een punt pakken. Niet best die man.

wiekie1969

Gelatenheid troef. Het begon wel aardig.

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op oktober 15, 2023, 17:30:54
Tot aan de 0-1 waren we beter. El Hilali is geen spits. Raakt niet een knikker. Keeper zal oek niet een punt pakken. Niet best die man.

Twintig minuten strijd daarna zijn we het totaal kwijt. Dit is geen middelmaat maar gewoon slecht!
** Poolwinner 18/19 - 21/22