Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

MVV - SC Cambuur vrijdag 20-10-23 20.00uur

Gestart door grijskijker, oktober 16, 2023, 10:17:57

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 19, 2023, 16:54:57
Eigenlijk zou Henk ??n ding moeten doen: Smit speelt de even wedstrijden en Uldrikis de oneven wedstrijden. Ben je van al het gelazer af. En dan standaard na 75 minuten gooi je de ander er ook bij.
wat een ongelofelijke onzin

sunderland

Citaat van: Specuveter op oktober 19, 2023, 16:29:40
Geen Van Mullem.
De Jong Uldrikis en Sylla en Smit weer terug.
Henk wou nog geen opstelling prijsgeven.
Ze gaan in ieder geval vroeg die kant op Morgen.
Benieuwd naar de opstelling
Ik denk.   Van Osch
Caschali  Tol Bergsma Sylla
Van Kaam De Jong Breij
Vd Water Uldrikis  Balk.
hoop dat Henk Schaapman opsteld maar verwacht ook de opstelling die jij noemt

denistel

Citaat van: sunderland op oktober 19, 2023, 20:16:10
hoop dat Henk Schaapman opsteld maar verwacht ook de opstelling die jij noemt

denk ik ook schaapman gewiin 2e helft er op komt er meer ruimte
als het goed is daar is hij goed in.
verwacht weer een duel met veel goals

EdsjeSCC

Citaat van: denistel op oktober 19, 2023, 20:53:04
denk ik ook schaapman gewiin 2e helft er op komt er meer ruimte
als het goed is daar is hij goed in.
verwacht weer een duel met veel goals

Dat verwacht jij toch altijd ;)

Mike SCC

Citaat van: De Gast op oktober 19, 2023, 16:54:57
Eigenlijk zou Henk ??n ding moeten doen: Smit speelt de even wedstrijden en Uldrikis de oneven wedstrijden. Ben je van al het gelazer af. En dan standaard na 75 minuten gooi je de ander er ook bij.

Net als de keepers bij Brighton... laat ik het zo zeggen, het is ''een'' oplossing, maar niet de oplossing die ik zou kiezen. Vooralsnog is Smit topscorer en zou ik hem het voordeel van de twijfel geven in de basis. Uldrikis moet zich weer in de basis knokken dmv invalbeurten en trainingen. Hopelijk krijgt Henk de Jong, Uldrikis weer in zijn oude vorm van seizoen 21-22. Dan is hij levensgevaarlijk in de KKD en scoort hij er dit seizoen met gemak nog 15.

denistel

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 19, 2023, 22:32:23
Dat verwacht jij toch altijd ;)

ja zeker hopelijk valt het eens de goede kant op

De Gast

Doen ze dat serieus bij Brighton? Ik bedoelde het eigenlijk cynisch. Maar dat snappen jongens als sunderland niet.

Hoeveel Smit er ook scoort, Uldrikis is onze 1ste spits. Het gaat er ooit uitkomen en velen zitten met smart te wachten tot hij loskomt. Nog even terugknokken in de basis, Henk die 'm over de bol aait en dan gaat het beginnen. En dat op basis van een kleine periode waarin hij het aardig heeft gedaan. Lang geleden. Blijf hopen, want dan hoef je de teleustelling straks maar heel even te slikken wanneer het einde seizoen is en hij transfervrij is verdwenen.

Nee dan Smitje. Eigen jeugd en topscorer. Respect.

Bankzitter

Uldrikis hoeft helemaal niet te scoren, hij heeft andere kwaliteiten die punten kunnen opleveren.

Verder afgezien van zijn spel, het lijkt me een hele sympathieke gozer en een goede prof. Dat is bij iedere speler die een Cambuur - shirt draagt genoeg reden om te hopen dat 'ie succesvol is op het veld.

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 20, 2023, 08:06:30
Doen ze dat serieus bij Brighton? Ik bedoelde het eigenlijk cynisch. Maar dat snappen jongens als sunderland niet.

Hoeveel Smit er ook scoort, Uldrikis is onze 1ste spits. Het gaat er ooit uitkomen en velen zitten met smart te wachten tot hij loskomt. Nog even terugknokken in de basis, Henk die 'm over de bol aait en dan gaat het beginnen. En dat op basis van een kleine periode waarin hij het aardig heeft gedaan. Lang geleden. Blijf hopen, want dan hoef je de teleustelling straks maar heel even te slikken wanneer het einde seizoen is en hij transfervrij is verdwenen.

Nee dan Smitje. Eigen jeugd en topscorer. Respect.
nee ik snap er niks van en Henk ook niet. Smit scoort penalty,s en maakt een goal omdat Uldrikus speelde. Verder brengt ie helemaal niks in een weds, we staan zo laag mede omdat hij niks brengt in het veld voor de rest. Dat ziet Henk ook maar Henk heeft er geen verstand van.. Als Smit op dat gebied meer brengt zal hij op zeker spelen

De Gast

En dus speelt Uldrikis volgens jou vanavond?

We staan zo laag omdat we een koorknapen elftal hebben. Er waren tijden dat we naar het stadion gingen voor Muhren, Mark de Vries, Sandor, Rose. Verzaken was geen optie. Iedereen op scherp. Er stond wat.
Al hadden we nu maar ??n zo'n type. Dan draaiden we nu gewoon bovenin mee.

Bankzitter

Onze rechtsbackie niet te keer zien gaan?

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 20, 2023, 11:39:40
En dus speelt Uldrikis volgens jou vanavond?

We staan zo laag omdat we een koorknapen elftal hebben. Er waren tijden dat we naar het stadion gingen voor Muhren, Mark de Vries, Sandor, Rose. Verzaken was geen optie. Iedereen op scherp. Er stond wat.
Al hadden we nu maar ??n zo'n type. Dan draaiden we nu gewoon bovenin mee.
als Smit ook es in de combinatie wat laat zien of via hem een aanval word opgezet waardoor hij voor het team meer gaat betekenen dan heeft hij mijn zegen. En niet als een amateur steeds verliest. En wb die keeper , als er 1 van de beide daar goed zou zijn zou die spelen maar ze zijn allebei verre van betrouwbaar daar tot nu toe

sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 20, 2023, 11:52:17
Onze rechtsbackie niet te keer zien gaan?
nee dat ziet ie niet. Alles is zwart nou

De Gast

Ja dat rechtsbackie. Die komt er wel.

Verder is het zwart ja. Ken er moeilijk wat meer van maken.

sunderland

:zweep
Citaat van: De Gast op oktober 20, 2023, 14:08:49
Ja dat rechtsbackie. Die komt er wel.

Verder is het zwart ja. Ken er moeilijk wat meer van maken.
der zijn ook andere kleuren zoals grijs :zweep