Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Sc Cambuur-jong AZ

Gestart door nee,wel?, december 09, 2023, 06:44:24

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Er wordt ook niks naar buiten gebracht of ze nou supporters opgepakt hebben na de wedstrijd.
Of heb ik wat gemist  :?

okkele

zou ik ook wel graag willen weten.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Zuid1991

Citaat van: oost op december 17, 2023, 16:36:58
Nou je kunt lullen vroeger was alles beter etc zelfde principe als gras bij de buren. Is natuurlijk logisch dat de sfeer in de periode rusnak goed was. Dat waren de beste jaren van onze club ooit. Maar als je gewoon kijkt naar een regulier seizoen is de sfeer nu gewoon zwaar kut.
1 2 groepen op noord die elkaar niks gunnen
2 door gesnoven debielen die niet voor onze club komen.

Ik vrees dat alles wat ik zeg verspeelde energie is. Helemaal als je de sfeer nu goed vind :wall

Ik zeg niet dat sfeer nu goed of top is.
Maar ik was van mijn mening dat de sfeer aardig was tegen een beloften ploeg.

Verder verwijs ik je naar de topic: sfeer. Om eens goed door te nemen vanaf pagina 1. Kom je tot de conclusie dat sfeer een discussie is van al jaren.

oost

Citaat van: Zuid1991 op december 18, 2023, 07:22:46
Ik zeg niet dat sfeer nu goed of top is.
Maar ik was van mijn mening dat de sfeer aardig was tegen een beloften ploeg.

Verder verwijs ik je naar de topic: sfeer. Om eens goed door te nemen vanaf pagina 1. Kom je tot de conclusie dat sfeer een discussie is van al jaren.

Mja die discussies is inderdaad iets wat natuurlijk al jaren speelt. Ook ik snap wel dat een sfeer door iedereen anders wordt ervaren en daar heb ik natuurlijk respect voor. Maar naar mijn mening is die discussies pas echt gekomen nadat de trommel moest wieberen.
Maar goed het is zoals het is.

Stiens

Citaat van: Noordcambuur op december 17, 2023, 20:54:53
Er wordt ook niks naar buiten gebracht of ze nou supporters opgepakt hebben na de wedstrijd.
Of heb ik wat gemist  :?

De KNVB heeft nog niet aangegeven of er extra maatregelen zullen worden opgelegd aan de club, die er vanzelfsprekend vanuit ging dat het plaatsen van netten voor de noordtribune afdoende was. Bovendien is er een ?gooier? gepakt, een 19-jarige man uit Sneek, en ontvangt de club dan doorgaans geen geldboete.

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op december 18, 2023, 16:09:35
De KNVB heeft nog niet aangegeven of er extra maatregelen zullen worden opgelegd aan de club, die er vanzelfsprekend vanuit ging dat het plaatsen van netten voor de noordtribune afdoende was. Bovendien is er een ?gooier? gepakt, een 19-jarige man uit Sneek, en ontvangt de club dan doorgaans geen geldboete.
mooi dat is ??n en ik hoop dat er nog een paar opgepakt worden.

Bedankt Stiens  :thumbsup

PePe

Mooi dat er 1 is opgepakt, nu veel publiciteit over de aanpak/straf.